Ablaya güzel sözler

Abla kelimesinden daha güzel bir kelime var mı ?Cümleleri süsleyebilen .

Ablaya söylenecek o kadar güzel söz varken ben sadece seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek istedim canım ablam .

Bu acımasız ve güvensiz hayatta koşulsuz ve en çok güvendiğim kişi sensin. Senin gibi bir ablam olduğu için hem mutlu hemde gururluyum . Canım ablam hep kalbimdesin sağlıcakla kal .

Bana bir tek dilek hakkımın olduğunu söyleselerdi, ben yine sen gibi bir ablam olmasını isterdim .

Dünyanın en şirin en tatlı ablası nice mutlu yıllara . İyi ki benim ablamsın .

Melekler görevlendirildiği insanlara,iyiliği, güzelliği ve mutlu olmayı öğretirlermiş. Bende tüm bunları senden öğrendim ablaların en güzeli.

Güneş gibi doğdun aydınlattın yolumu.Sözlerinle umudum oldun sen benim ,Arkadaşım,sırdaşım ,yoldaşımdın daima .. Mutluluk da hep senin yoldaşın olsun  güzel ablam .

Abla demek hayat demektir , kimi zaman aldığın nefeste kardeşim diyebilme ,kimi zaman sevincinle sevinebilme ,üzüntülerini paylaşabilmektir .

Ablam ,dert ortağım ,kardeşlerin en tatlısı.. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN .

Benim ablam kimselere benzemez ,yüreğinde merhamet ve sevgi hiç eksik olmaz.Her zaman güler yüzlü olman dileğiyle doğum günün kutlu olsun canım ablam.

Anlam ifade eden bir mesaj olmalı bu sana ,binlerce kez öpüldün ve kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum,anla ki unutulmadın daima yüreğimdesin ablacığım nice senelere.

Dilerim ki yeni yaşında mutluların en mutlusu,başarılıların en başarılısı ve daima güler yüzlü olursun doğum günün kutlu olsun.

Geleceğini şekillendiren her yeni gün bir evvel ki gününden daha güzel, seni mutlu edecek bir şekilde olmasını temenni ederim . doğum günün kutlu olsun.

Senin şu zarif yüreğin en güzel mutlulukları hak ediyor ..iyi ki doğdun canım ablam . nice yıllara..

Yüreğimdekileri sana kısa bir mesajla anlatmak isterdim,ama mesajlara sığmayacak kadar değerlisin . doğum günün kutlu olsun .

Bir dönüm noktası vardır her insanın. Bu gün de senin dönüm noktan,dileğim odur ki bu mesajı okuduktan sonra gözlerinden akan her damla gözyaşı mutluluktan olur.doğum gününü kutlar ellerinden öpüyorum ablacığım .

Bu gün kalbinden geçenlerin gerçekleşmesini ümit ediyor yeni yaşında mutlu huzurlu ve neşeli olursun . Doğum günün kutlu olsun.

Sana güzel mesajlar yazmak isterdim lakin hiç bir mesaj sen kadar güzel değil ki anlamlı olsun . yüreği güzel ablama kucak dolusu sevgi ve selam yolluyorum doğum günün kutlu olsun.

Dünyada benzersiz bir güzellik varsa o kalbindir,hayatın bu günden sonra kalbin kadar güzel olur inşaallah.iyiki doğdun.

Yüreğinle sevgine ,iradenle sabrına,bu gününle yarınlara öyle bir sarıl ki,hayat sana diz çöksün,doğum günün kutlu olsun.

Hatırlıyor musun bilmiyorum ama küçükken seninle oynadığımız oyunları düşünüyorum bazen, ve şöyle diyorum ; keşke hiç büyümeseydik keşke hep çocuk kalsaydık . doğum günün kutlu olsun.

Bu gün bir ömrüne bir yaş daha doldurmanın,mutluluğunu yaşarken,geleceğinde sana tüm mutlulukları vermesini içtenlikle diliyorum.iyi ki doğdun,doğum günün kutlu olsun .

Benim için yalnızca abla değil,benim her şeyimsin ablam benim .

Doğduğun gün ,kara bulutları parçalayarak,bir güneş misali etrafa ışık saçarak geldin dünyaya.Hep mutlu yaşa!,nice yaşlara.

Bu gün bir yaş daha büyüdün ,sana karşı saygım ve sevgim sonsuz ,iyi ki varsın iyi ki doğdun ablacığım.

Yeni yaşın önceki yaşından daha güzel olsun,her dileğin gönlünce olsun.Mutluluk hayatından hiç eksik olmasın

Ne kadar çok yazarsam yazayım kelimeler sana olan sevgimi anlatamaz bu yüzden kısaca iyi ki doğdun ablacığım.

Seni sevdiğim kadar dünyada kimseyi sevemem,bağlanamam.doğum günün kutlu olsun güzel ablam.

Canım ablam hüzünlerimi mutluluğa çeviren tek insansın .

Kar tanesi kadar berrak,güneş kadar sıcak,ilk bahar yağmuru kadar temiz bir yaşamın olması dileğiyle .

Bizleri kardeş kılan annemizin ortak olması değil,kalplerimizin ortak olmasıdır.doğum gününü yürekten kutluyorum uzun ve mutlu bir hayat diliyorum canım ablam .

Abla en güzel nimetlerden biridir aslında.Sen benim göz bebeğim kadar değerli ablamsın,iyi ki varsın.

Sana olan sevgimi nasıl anlatabilirim abla,kelimelere sığmaz ki beni anla .hatalarım olsa da ben kıyamam ablama ,seni senden daha çok seven bir kardeşin var abla .

Ablaların en güzeli , aklından geçenlerin gerçeğe dönüşmesi ümidiyle nice yıllara.

Canım ablam yeni yaşınla beraber her şey kalbinin güzelliği gibi geçsin.

Senin o güzel yüreğin tüm güzellikleri hak ediyor. İyi ki ablamsın ,iyi ki doğdun.

Yapraklara ,dallara,yeşillere, yıllara nice mutlu yıllara . İyi ki doğdun canım ablam.

O kadar mutlu ol ki gözlerinden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadakan olsun , doğum günün kutlu olsun ablacım.

Gözlerin hep ışıltılı baksın yüreğin hep umutla dolsun , doğum günün kutlu olsun abla.

Tüm hayallerin gerçekleşsin,hayat güneşi seni daima aydınlatsın . Mutlu yıllar.

Yeni yaşında huzur , mutluluk ve başarı dolu bir hayat diliyorum . İyi ki doğdun ablam benim.

ablaya güzel sözler,ablaya doğum günü sözleri


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.