Arkadaşa kapak sözler

Dostlarınla öyle bir yaşa ki gün gelir onlarla düşman olduğunda senin hakkında söyleyecek kötü sözleri olmasın .Düşmanlarınla da öyle bir yaşa ki bir gün dost olursan yüzün kızarmasın.

Ben hak edene yüreğimi ,hak etmeyene yokluğumu ,anlayana dostluğumu anlamayanın yanında gölgemi dahi bırakmam.

Şöyle geçmişe dönüp baktım da bir harf olmayı beceremeyen insanları cümle sanıp ,bir o kadar da derin anlamlar yüklemişim.

Kredisi bitmiş bir arkadaşlığın limitini yükseltmeye gerek yok.

İnsanlar da fotoğraf gibidirler ne kadar büyütürsen kalitesi o kadar düşer.

Hayatta arkadaş kaybetmek diye bir şey yoktur .Kimin gerçek arkadaş kimin nankör, kimin vefasız ,kimin menfaatçi olduğunu fark etmek vardır sadece.

Tek bir duam var ,bana huzur veren insanlar daima yanımda olsun diğerleri uzak dursun.

Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler ? Neden böyle oldun .

Hayatıma giren hiç bir insanı yüz üstü bırakıp gitmedim ben .Bazen gitmek zorunda bıraktıkları için gittim .

Dürüst olduğun için kaybedebilirsin ama yalan konuşup utanmaktan daha iyidir.

Güvendiğim dağlara kar yağdıranlar bekleyin beni , kaymaya geliyorum.

Hani diyorsun ya kötüsün benim gözümde .Hiç düşündün mü acaba senin ederin kaç kuruş benim gözümde.

Gölgemde yürüyen insanlarla değil, gönlünde olduğum insanlarla yürüyeceğim bundan böyle.

Ben arkamdan konuşma demiyorum .Konuş ,konuş ama yüzüme bakıp da canım ,cicim ,bir tanem diyecek kadar karaktersiz olma sonra.

İnsanlar söyledikleri kadar meşgul değillerdir.İnsanların öncelikleri vardır ,bazen sıra sana gelmez.

Ne garip değil mi? Yüzüne dost görünüp arkandan kuyunu kazan insanlarla iç içeyiz .

Bir zamanlar altını çizdiklerimin şimdi tek tek üstünü çiziyorum.

Ne arkamdan konuşanlara bakarım ne de çekemeyenleri takarım. Rabbime havale eder yoluma bakarım.

Ben hep yanındayım diyenlerin birer birer gidişlerini izleyeceksin vakti gelince.

Dalga geçerim lakin kırmam, ciddiye alırım ama takmam.Çevremde çok arkadaşım var ama hepsini dost yapmam.

Biz hiç bir zaman yükseklerde görmedik kendimizi ,sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi.

İnsanları olan sevgi  hissini israf etme ,kim ne kadar sevilmeyi hak ediyorsa onu o kadar sev ki üzülmeyesin.

arkadaşa kapak sözler, arkadaşa kapak laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.