İyi gününde ,aldanıp dostlarım var sanıyorsun, kötü günde gerçek dostu tanırsın.

Yıldızlar kadar dostun olacağına bir dostun olsun güneş kadar parlak olsun.

Dostlarını tanımak istiyorsan onlara karşı hatalar yap.

Aşık olmak için Yusufu arama , sen aşkı ara Allah sana Yusufu gönderecektir.

Canım ben dostun kıskançlığını görmüş biriyim,düşman fesatlığı incitmez beni.

Yaşanan tüm acı hikayelerimin altında dostlarımın imzası var..

Bakıyorsun herkesin bir hikayesi var ,ama kimsenin yırtılan defteri yok.

Parası olanların değil değeri olanlara yeri var yanımda .

En çokta biriktirmek istediğim dostlarımdır.

En güzel dostluklar , sevgi ve kardeşlik duyguları üzerinde kurulur.

Ellerini tutup kaldıran  değil iyi günde kötü günde yanında olan dostundur.

Dostun düşmanlığı ,düşmanlıkların en kötü olanıdır.

İyi dostlar yıldıza benzer her zaman göremezsin.

Gerçek dost gölge misalidir ,eğilsende ,düşsende seni yalnız bırakmaz.

Dostla beraber karanlıklarda yürümek , yalnız aydınlıkta yürümekten iyidir.

Dostluğun en güzel tarafı anlaşmak ,aynı duyguları paylaşmaktır.

Öyle bir dost seç ki seni ölümsüz yapsın ,sen gitsen bile seni bıraktığınla yaşatsın.

Söyle bana dostunu ,söyleyeyim senin kim olduğunu.

Çikolata uzatan ele değil , elini tutan ele yönel.

Gelişmeni engelleyen , seni boş işlerle oyalan hiç kimse dostun değildir.

Dost kişinin aynasıdır.

İyi bir dost sevdiğin şarkıyı bile hatırlar , ve sen geldiğinde onu çalar , aşk kişinin hem düşmanı hemde dostudur.onun gibi yıkıcı ve onun kadar sevdiren başka bir şey yoktur.

Bizim dostluğumuz ölüm pahasına da olsa yanında kalmaktır.

Sen ağır ol ben yaprak misali olurum .

Gerçek dostluk bir ruhta iki bedenin birleşmesidir.

Akılsız dostlarım olacağına ,akıllı bir düşmanım olsun.

Dost dediğin kara günde belli olur.

Gerçek dost iyi günde kötü günde arkanda olandır.

Dost dediğin tarihi eser misalidir ,yıllar geçtikçe değeri artar.

İyi günde aldanıp etrafındaki herkesi dost sanma ,kötü gün de dön de bak etrafına .

Dostluk denizler altındaki inciye benzerler , az bulundukları için çok değerlidirler.

Gerçek dost dediğin parlak yıldıza benzer ,karanlıklar çöktüğünde ilk o görünür.

Hiç ellerin kurşunu bana değmez ,illa bir dostun gülü yaralar beni,

Gerçek mana da arkadaş olmamak yalnızlıkların en kötüsüdür.

Arkadaş ayna gibidir ,ona bakınca kendini görür insan.

Kaybetmeyi göze almayacak kadar az dost bulunur.

Hayatta kimseye güvenme demek yanlıştır ,ancak hayatta kime iki defa güvenileceğini bilmemek aptallıktır.

Seni ilk bahar yağmuru gibi seviyorum ,ey güzel sevdiğim az kaldı geleceğim.

Aşık olduğum yüreği güzel insana ...

Ey gönüller sultanı ,sevgi çiçeğim bu gurbette sensizim ,hüzünler içindeyim ama şunu bil ki tez zamanda geleceğim ,bitmeyen özlemim sevdam sen yoksan ben de anlamsız kalıyorum...seni çok seviyorum.

Sana geliyorum ve buna hiç bir şey mani değil,biraz daha bekle olur mu can tanem ,geçmeyen geceler geçecek ,bitmeyen şafaklar bitecek ,elbet geleceğim ,az daha sabır sür dualarına ,

Sen benim rastlantım değil,aradığımdın.Yıllarımın ayracı oldu gelişin !Senden önce ve
senden sonra diye ikiye ayırdım hayatımı . Çok sevdim seni.

Vakit kaybı değildin hiç bir zaman ama biraz hayal kırıklığı oldun benim için .

Hayat güzel be dostum ,sen olunca .

İyi arkadaşlar yıldız gibidir ,her zaman göremezsin ama orada olduklarını bilirsin .

Unutmayın ,hiç bir zaman arkadaş kaybetmezsiniz. Sadece kimlerin gerçek arkadaşınız olduğunu keşfedersiniz .

İyi arkadaşların varsa dünyanın en zengin insanısındır .

Kimsenin senin yanında olmasına güvenme , karşına geçmesi için bir adım ,düşman olması için bir lafın yeter .

Gerçek dostlar antika gibidir , eskidikçe değeri artar , sahte dostlar çay gibidir bekledikçe demi bozar.

Menfaatleri bitene kadar değil ,yürekleri yetene kadar sizi terk etmeyen dosttur .

Kör değildim sadece güvenmiştim .

Gülü seven dikenine katlanmasın ,dikenini de sevsin .

Aşkı aşk yapan onu bulmak değil ,doğru zamanda doğru kişide bulmaktır ,

Yüzümüzden düşen bin parçayı toplayıp da ,yerine kocaman bir tebessüm bırakanlar var ya,Onlar iyi ki var .

Dostluk iki yürek arasında akan bir nehir gibidir; gittiği yeri de temizler ,geldiği yeri de.

Dostluk unutulmayacak kadar güzel ve sadece ender insanlarla yaşanacak kadar özeldir.

Konuşurken kendini iyi hissettiğin insanı sakın  kaybetme.

Dost acıyı söyleyen değildir ,acıyı tatlı dille söyleyebilendir.

Dostluk gül olmaktır ,yaprağıyla da dikeniyle de ..

Aşk kalpten ,dost sırttan vurur . Kalbin iyileşir ama sırtın hep kambur olur.

Dost göze sezdirmeden gözyaşı silendir.

dostluk sözleri,dosta sözler, arkadaşlık sözleri,dostluk lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.