Kıskançlıkla ilgili sözler

Varlığım kimilerini deli etse de uzaktan beni izlemelerine bayılıyorum sebastian :)

Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

Seven insan kıskanır derler . Aslında seven insan kendisini güvende hissetmediği zaman kıskanır .

İyi ki hayallerimizi görmüyorlar sebastian .

Sen benimsin başkasına yar etmem .

Bana ait olanın hayalini kuramazsınız bunun kıskançlıkla ilgisi yok.

Benim kıskançlığım başladığı vakit ,özgür olamazsın ,bu kadar !

Fala kazama hırsı olan kaybeder.

Kıskançlık ,insanın ruhunda olan ve tedavisi olmayan bir hastalıktır.

İsmini kalbime yazdım,resmini duvarlara çizdim , seni her şeyden kıskanıyorum can tanem.

Öyle bir hayat sür ki herkes seni kıskansın,öyle bir sevgin olsun ki ölüm dahi acısın ve öyle bir arkadaş edin ki ,dostluğu bilmeyen utansın.

Ben yarimi herkesten kıskanırım ,kendimden bile ..

Kıskanınca beynime oksijen gitmiyor sebastian .

Tutkuların en kötüsü kıskançlıktır.

Kibir,kıskançlık ve gurur kalpleri ateşleyen birer ateştir.

Kötülüklerin bir çoğu kıskançlıklardan doğar.

Acınacak hale düşmektense ,kıskanılmayı tercih ederim.

Fakir olduğu halde kıskanç olmayan insanlar onur sahibidir.

Mutlu olanları kıskanmayı senden öğrendim,keşke bana mutlu olmayı öğretseydin.

Kıskançlık şeytandan gelen bir tutkudur,kişi kıskandığını özgür, kendisini esir görür .

Bir kimsenin başarısını kıskanmadan kutlayan çok az kişi olur.

Bendeki seni görseydin sen bile kendini herkesten kıskanırdın.

Başarılı insanlarda kıskançlık duygusunu göremezsiniz.

Sen başarıya ulaştığın vakit kıskanç birinin ,dertlenmesi en güzel intikamdır.

Kıskançlık necisten,sevgi ise kalpten gelir.

Güzelin kıskançlığı çoktur,kıskançlık da ateşin kendisidir.

Seni kıskananlar ne kadar fazla ise ,o kadar başarılısındır.

Bir kimse kendisinden daha üstte olanı kıskandığı ,kendinden aşağıda olanı da hor gördüğü sürece bilgin olamaz.

Kıskanç bir insan değilim lakin sevgilime canım diyenin canını alırım.

Kıskançlık sözleri,kıskanmakla ilgili sözler, kıskançlık lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.