Eş için güzel sözler

Gözlerin gözlerimde ellerin ellerimde ,aşkın içimde ve ruh bedenimde olduğu sürece seni çok seveceğim .Canım eşim.

Sen benim huzurum,mutluluğum, hayatımsın.Neşe ve sevgi kaynağımsın. Sen ömrüm boyunca sevdiğim biricik karımsın.

 Başını göğsüme yasladığın zaman benim tek bir düşmanım vardır o da akıp giden zaman.

Günaydın aşkım , her güne seninle uyanmaktan daha büyük bir hediye asla olamazdı .İyi ki seninle evliyim bir tanem.

Sen şimdiye dek yazılmış en güzel şiir ,şimdiye kadar söylenmiş en güzel şarkı misalisin .İster yakında ol ister uzakta farketmez ,ben o şiiri okur şarkıyı da dinlerim.

Ay yıldızın mutluluğunu yansıtırken ben kulağına seni ne kadar sevdiğimi fısıldıyorum.Gökyüzü sevincini yeryüzüyle paylaşırken ,ben senle evlendiğim gün dünyaya haykırdım aşkımı.İşte o gün benim doğum günüm .Seninle yeniden doğdum ,iyi ki varsın, iyi ki hayatımdasın güzel eşim.

Ben hiç bir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim , iyi ki varsın bir tanem.

Aşk da sen , hasret de sen ,ben de sen .Sen benim yuvamsın ,sen benim herşeyimsin.

Seni özlediğim bir saat yok , çünkü seni her an özlüyorum .Seni sevdiğim bir gün yok çünkü seni her gün seviyorum canım kocam.

Eşler bir makasın iki tarafı gibi olmamalı ,araya giren bütün olumsuzlukları kesebilmelidirler.

Sen ruhuma cemre diye damladıktan sonra ,ben bu bedende neyleyeyim .Aşk da sen ,hasret de sen ,ben de sen .

Sen benim hayatım ol bende senin hayatın olayım , birbirimizi kaybedersek ikimizin de hayatı bitsin.

Gece buz gibi yatağa girdiğimde gelip tüm sevgi ve sıcaklığınla bana sarılansın .Hayatımı anlamlı kıldığın için sana daima minnettarım biricik eşim.

Biz dün iki sevda kuşuyduk ,bu gün üç sevgi çiçeği olduk .Canım karıcığım anneliğinin ilk günü kutlu olsun.

Bir erkeğin hanımına söyleyebileceği en güzel söz bir daha sevebileceğim kız bizim kızımız olacak,demesidir.

Sen en güzel dileklerimdesin ,sen bir değil binlerce asra bedelsin ,sen hayatımdaki en özelsin ,seni çok seviyorum aşkım . Babalar günün kutlu olsun.

Evimin sarsılmaz direği ,gönlümün iyi kalpli meleği benim dünyam döndükçe seni seveceğim .Sevgimin tek sahibi canım kocam ,seni çok özledim.

Aşkımız yıllara meydan okuyacak cümle alem bizim mutluluğumuzu kıskanacak,bu sevgimiz de hiç bir zaman bitmeyecek ,seni çok seviyorum meleğim.

Sen olmadan benim hayatım olmaz  çünkü ben hayatımı seninle birleştirdim .Senin gibi bir eşle hayatımı ölümsüzleştirdim.

eşine güzel sözler, eş için güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.