Halaya güzel sözler

Bu mesaj dünyanın en tatlısına ,dünyanın en neşelisine ve dünyanın en sevimli halasına gelsin.

Güneş kadar sıcak kar taneleri kadar berrak ,yağmur damlası kadar saf ve temiz bir hayat yaşaman dileğiyle .Doğum günün kutlu olsun canım halacığım.

Benim biricik halacım ,ömrüme ömür katanım seni çok ama çok seviyorum ,iyi ki varsın ,iyi ki halamsın.

Bir dilek gönder bana umut olsun ,bir gülüş gönder sevincim olsun .Canım halam doğum günün kutlu olsun.

Bir hala getir gözlerinin önüne şeker mi şeker ,güzel mi güzel .Yokluğunda yerini belli ettiren varlığında sevgiyle kucaklayan biricik halam ,seni çok seviyoruz.

Yeni yaşında en güzel günler senin olsun , sevgi ve selamla kal halam benim. Mutlu yıllar.

Bu gün belki de bir çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın .Ama bu mesajı sana özel yazıyorum sen dünyalar kadar değerli , şeker kadar tatlısın .Varlığın bize en güzel hediyedir halacığım.İyi ki doğdun .

80 milyon insan içerisinde bir insan vardır ki o benim için çok özel ve çok değerli .Kim mi ? Bu mesajı okuyan biricik halam o.

Yaşarken sev, severken gül ,gülerken hep mutlu ol . Bunlar eksik olmasın yaşamında .Kaç yaşında olursan ol güzellikler hep seninle olsun .Nice mutlu huzurlu , umutlu yıllara halacığım.

Geçmişe bakan geleceğini göremez , Geleceği göremeyen ilerleyemez ,bu hayatta hep emin adımlarla ilerle . İyi ki varsın canım halam.

Ömrünün bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin .Hep sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle .Doğum günün kutlu olsun halam .

Yüzünde daima bir tebessüm olsun ,çünkü gülüşlerin sana çok yakışıyor .Doğum günün kutlu olsun .Yeğenin..

Bu gün başladığın yeni işinde sana başarılar diler .Hayatı da mutluluklar getirmesini temenni ediyorum halacığım.

Benim halam kimseye benzemez ,içinde sevgi ve iyilik hiç eksik olmaz .Her zaman güler yüzlü olman dileklerimle halacığım.

Samimiyetiyle herkese kendini sevdiren ,masumiyetiyle herkesi kendisi gibi sanan  ama ne olursa olsun yüzünde tebessüm eksik olmayan insana iyi ki doğdun, canım halam.

Biricik halam , unutma ki bu yeğenin seni bir gün değil her gün sevecek .Sen benim için her zaman en değerli olacaksın.

halaya güzel sözler, halaya sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.