Ahmet kaya sözleri

Hesabım kalsın mahşere elimi yıkar giderim .

Bağıra bağıra yazdım seni içime .

Elleri değsin istemedim , gözleri değsin istemedim . Ağlayıp koklayacaktın , belki bir ömür taşıyacaktın koynunda .

Gözüm yaşarıyor, yüreğim yanıyor olmasaydı böyle sonumuz .

Ağladığım gözyaşlarım düştü ateşe  yine de bu yangını söndüremedim .

Ölürsem hayatımda istediğim tek bir şey var . Asla bu ülkeyi sevmiyor demesinler ,asla yani.

Belki sarayımız yoktu ama biz hep kraldık .

Bir tek günahım var ; çok baş kaldırdım üstelik herkesin sustuğu zamanlarda . ahmet kaya sözleri

Hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz ,hepsi bu .

Artık gerek yok ne sana ,ne de anılarına , Ahmet kayanın dediği gibi biraz da sen ağla .

Özledim ama belli edemem. Çünkü öyle olması gerek,gibi tuhaf bir cümle var içimde .

Yaşamak isterken delicesine , ölümü özledim anne .

İşte bizim hikayemiz hep böyle gider ,umutlar hep gecelerde yol olur gider.

Haydi bir şeyler söyle ,çocuk  gözlerim dolsun içinden git diyorsun ,duyuyorum gülüm ,gideceğim son olsun .

Dışarda kar yağıyor ,benim içime yağmur ,ağlama göz bebeğim ,biraz daha dur .

Bırak ay gitsin sen kal bu gece .

Evet Kürdüz ama uğruna ölebileceğimiz Türk kardeşlerimiz var .

ahmet kaya sözleri, ahmet kaya lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.