İftar duası:Allah'ım senin için oruç tuttum.Sana inandım sana dayandım,senin verdiğin rızıkla orucumu açtım .Yarının orucuna da niyet ettim ,benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla. amin

Dualarımız bir sofralarımız bereketli olsun,Ramazan hepimize hayırlı olsun.

Gül kokusu sarsın bütün bedenini Mevla korkusu sarsın bütün hücrelerini,Semaya açılan ellerin geri çevrilmesin.Dualarınız kabul orucunuz kabul ,iftarınız da bereketli olsun.

Söz güzeldir doğruluktan ayrılmadığı sürece,hayat güzeldir nefes aldığımız müddetçe,ramazan güzeldir yalnız paylaşıldıkça. hayırlı iftarlar

Hayat dediğin ırmak gibi sade olmalı,tatlı su gibidir onun dertleri çilesi,imandır ayakta tutan bizleri.Ramazan orucumuzdur ,dualarımıza ışık tutup, bereket saçan.Hayırlı iftarlar

Ramazan ayının ilk gününde ,ilk mesajı senden almak  güzeldir.Hayatımın ilkisin ve ben bu ilki hayatta  ilk defa seninle yaşıyorum.Sevdiklerinle beraber  hayırlı ,nurlu bir ramazan geçirmeni diliyorum.

İftarı beklerken yapılan duaların,ezan okunurken açtığımız orucun, sofralarımızın bereketinin Yüce Mevla daim etsin ,hayırlı iftarlar.

Ramazan ayının kıymeti bilinmeli ibadetlerimizi hakkıyla yerine getirelim, ve hayırlı olanı dileyelim.İftarınız bereket dolu olsun .

Ramazan ayı rüya gibi gelip geçer ,bu ayda tüm dua ve isteklerimizin kabul olunması dileğiyle hayırlı iftarlar.

Oruçla terbiye edilen bedenin iftar saatiyle bayram etmesi ve şükrü eda etmesini niyaz ediyorum.Hayırlı iftarlar

Tüm İslam aleminin bu mübarek ayda ,sofralarındaki bereketin artması ve gönüllerin huzur dolması temennisiyle hayırlı iftarlar.

On bir ayın sultanı olan bu ayda her günümüzü bir inci kadar değerli bilip ,Mevlaya yönelelim ve ölmüşlerimiz için dua edelim,hayırlı iftarlar.

Günahlardan arınıp nefsimizi terbiye etmek için oruç ayı en güzel fırsattır .İbadet dolu bir ramazan geçirmeniz dileğiyle hayırlı ramazanlar.

Mübarek ayın güzel insanları ,sofralarınızdan bereket, kalplerinizden iman nuru eksilmesin. Rabbim orucunuzu kabul etsin . Hayırlı iftarlar.

Oruçla iman dolan bedenlerimizin ,iftarla güçlenmesini diliyorum ,hayırlı iftarlar.

Oruç ,vefa duygusunun tezahür ettiği en güzel ibadettir.

Toprak susuz,gül dikensiz, kuş da kanatsız olmayacağı gibi  Mübarek Ramazansız olmaz. Tüm güzellikler bu ayda sizlerle olsun hayırlı iftarlar.

iftar mesajları, iftar sözleri,iftar smsleri, iftar lafları

İftar mesajlarının sonuna geldik ramazan sözlerini okumak istiyorsanız ramazan sözleri gönderimize göz atabilirsiniz.

Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.