Elif şafak sözleri

Olmuyorsa zorlamayın ,bazı kimseler unutulmayı sevilmekten daha çok hakediyorlar.

Sen değişebilirsin ,başka bir hal alabilirsin,bir beklenti ,bir umut ,bir kıvanç ,gizliden gizliye siner bakışlarına.

Çok güzel günlüklerim vardı ,fakat günlüklerim kadar güzel olmayan günlerim vardı.

Bir vaktin gelmesi için bir vaktin geçmesi gerek,yepyeni bir ben için eski benin ,sararıp solması gerek.

Aşkın olduğu ayrılıklar vardır.

Aşk sonradan oluşmaz ,varsa hep vardır.

Aşk sevdiğimizi ,kazanmak değil onun için kendimizi feda etmeyi gerektirir.

Gerçek arkadaşlık ,mal mülk üzerine değil,yoksulluk üzerine kurulur.

Benim için kitaplar kutsal,cümleler önemli,kelimeler ise harika .

Özgürlük kapıların aralıklarında saklıdır.

Şu an bildiklerimizi geçmişte biliyor olsaydık çok daha farklı olurduk.

Sevdiğin bir kimseyi kaybedince ,içinde bir sır gibi giden sevgilinin acısını taşırsın..öyle bir yara ki bu ,iyileşse dahi kanar.

İnsan yalnızlığı büyütmez ,oysa yalnızlığın bağrında büyür.

Eğer iyi kalpli biriysen ,çok seversin ,çok yardım edensin ve çok acı çekensin.

Bazı kimselerin yalnızca kalpleri değil ,bakışlarıda kırılmıştır .

Kızgınlığımla değil suskunluğumla biter.

İnsan nedense anlayamadığını kötülemeye meyillidir .

En zoru da yüreğinde söyleyemeyeceğin sözlerin kalmasıdır .

Sıkıntılar misafirdir gelir gider .Önemli olan gönderenin hatrına sabretmektir .

Ne çok hayat vardı şu şehirde , dillendirilmeyen .

Her insan huzur verir , kimileri gelince kimileri gidince .

Görsen hayalimdeki seni kıskanırsın .

Seveceksen öylece sev . Ne kusursuz insan ara , nede insanda kusur .

Aşk sonradan gelmez hiç bir zaman , varsa vardır o kadar .

Ben soğuk biri değilim sadece bazı insanlar cıvık .

Yaşadıkça düzelmiyordu hayat,tıpkı yaşlanmakla büyünmediği gibi .

Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen seviyor oluşuma aşık olurdun.

Bir insana sırrınızı verdiğinizde özgürlüğünüzü de vermiş olursunuz.

Kaderinse dünya küçüktür ama kaderin değilse çıkmaz sokakta dahi karşılaşamazsın.

Sana illa şiir mi yazayım ,çay demlesem olmaz mı?

Aşk diye bir şey yaşıyorum, ne tek taraflı demeye dilim var ne de karşılıklı olduğuna ispatım.

Vazgeçmek de mümkün ama vazgeçebilmek ne mümkün.

Bir adam ayrıldığı kızın arkasından zaten hiç sevmedim diyebiliyorsa cümlenin başındaki adam kelimesi için özür dilerim.

Eğer  iyi bir kalbin varsa çok yardımsever birisin,çok cömertsin,çok seversin ve de çok acı çekersin.

Şimdi herkes sussun ,birazcık da huzur konuşsun ,çünkü o bu güne dek hiç kendisinden söz ettirmedi.

Tüm dünyayı sel bassa ördeğin umrunda olur mu?

Beddua değil benim ki sadece bir temenni,yaşattığın herşeyi yaşayacak kadar uzun yaşaman dileğiyle.

Seni kimsenin üzmesine izin vermem dediği zaman ,bunu kendim yapacağım demek istediğini anlayamamıştım.

Kahve aşk gibidir,her ne kadar sabır ve özen gösterirsen tadı o kadar güzel olur.

İnsanlar da huzur verir ,kimi gelince kimi gidince.

Görsen hayalimdeki seni kıskanırsın.

İnsanın bir kütüphanesi varsa bin tane öğretmeni var demektir.

Elif şafak sözleri, elif şafak lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.