Can yücel sözleri

Birisi sizi üzüyorsa mutlu ettiği başka biri vardır .

Beklemek güzeldir ama doğru durakta..

Yalnızım çünkü herhangi biriyle değil, beklediğime değecek biriyle devam etmeliyim bu yola .

Bedenin yükünü ayaklar taşır ,ruhun yükünü de yürekler .

Yağmurda ıslanıp fırtınadan kaçmamalı,ayağı taşa takılınca kayadan korkmamalı,işine gelince sevip zoru görünce bırakmamalı .

Bir şanstan söz ettirmeyecek kadar mükemmel olmalı aşk .

Ona öyle nasıl bağlandın dediler , ben değil o bağladı dedim .

"Ben seni ölene dek seveceğim" boş laf.Ben seni severek öleceğim .

Kırılmasın diye hep üzerine titrerdim , O hep üşüyorum sanırdı.

Güle sormuşlar neden dikenlisin diye ... cevap:beni yalandan değil gerçekten seven tutabilsin diye ..

İçin yanarken üşümek ,yüreğin kan ağlarken gülmek,özleyip de sevdiğini görememek ..İşte aşk bu olsa gerek.

Bazen tek ihtiyacımız olan bir el ve bizi anlayacak bir yürektir.

Ne gariptir.. Eskiden kızardım sevdiklerime..Küserdim incittiklerinde,Şimdi hiç bir şey hissetmiyorum üzerime geldiklerinde ,Ya benim yüreğimden bir şeyler taştı.Ya da bu hayatın tadı kaçtı .

İnsan aklındakilerle gündüzleri, yüreğindekilerle geceleri uğraşırmış..

Ne geçmişe saplanıp kalacaksın,ne geleceğin düşlerini kuracaksın ..Ömür dediğin şu andır. Onu da hak ettiğin gibi yaşayacaksın.

O kadar önemli değildir bırakıp gitmeler ,arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eğer.

Boş boş seviyorum demekle olmaz;göstereceksin sevdiğini ,hissettireceksin.Yapamıyor musun ? O zaman yoldan çekileceksin.

Belki de sevmeyi bilmediğimden değil,sevgiye layık olmadığından yalnızdır.

Çok gülen insana iyi davranın ,çünkü bir yerler de hep tek başına ağlar.

Sevdiğin kadar sevileceksin,güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın,bir gün yalan söyleyeceksen eğer ,Bırak karşındaki sana güvendiği kadar insansın.

Sen ordan bir canım dersin,benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burda.

Ben gidiyorum dediğimde ,gitme diyen birini değil,bende geliyorum ,yalnız gidemezsin diyen birini istiyorum.

Kırılmasın diye üzerine titrerdim ,o hep üşüyorum sanırdı.

Gitmek gerek bazen , fazla yormadan ,daha çok bıktırmadan,eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan..

Bir insana zorla sevdiremezsin kendini,bana güven diyemezsin,O bunu hissetmiyorsa tek bir söz söyleyebilirsin ."sen bilirsin".

Gittin mi büyük gideceksin ..!Ayrılık bile gurur duyacak seninle .

Bi hayli kırgınım ,kime olduğunu neden olduğunu bilmeden .Belki hayata belki kendime,belki de dilimden düşmeyen keşkelere.

Bedenin yükünü ayaklar taşır ,ruhun yükünü yürekler.

Dolu dolu yaşa hayatı,dilini keşkeler sarmasın ver birini sev ki gündüz güneşe gece yıldıza ihtiyaç kalmasın.

Hayatımdan gitmeyi tercih edenler için dönüş seferleri sonsuza dek iptal edilmiştir.

Üç harf yan yana kaç şekilde gelir bilir misin?Aşk dersin ,sen dersin ,ben dersin .Sen ,ben biter ,biz dersin .Gün gelir git dersin ,Peki dur kelimesinden haberdar değil misin ?Dur demeyi bilmez misin ?Git demek kolay ,dur diyebilecek kadar yürekli misin ?

Yalnızım çünkü herhangi biriyle değil ,beklediğime değecek kişiyle devam etmeliyim bu yola.

Anlarsın ki ,aslında kimsenin farkı yok kimseden sadece biri daha iyi yalan söyler,biri daha iyi oynar oyunu hepsi bu .

Başka türlü bir şey benim istediğim ,ne ağaca benzer ne de buluta benzer,burası gibi değil gideceğim memleket,denizi ayrı deniz havası ayrı hava ,nerde gördüklerim ,nerde beklediğim kız,rengi başka tadı başka .

Artık başka biri alacak yerimi  ve biliyorum zamanla unutacaksın beni,ama son kez düşün sevebilir mi seni benim seni sevdiğim gibi.?

En uzak mesafeler ,iki kafa arasındaki mesafedir.

"Özledim " gel dese hiç düşünmez giderim dersiniz..Ama gerçekler acıdır , ne o gel diyebilir nede siz gidebilirsiniz .

Her yürek sevebilseydi eğer ,ayrılık hiç olmazdı.Her seven yürekli olsaydı "aşk " bu kadar basit olmazdı.

Neyse diyerek sustuğum her cümle ,kırgınlık ,trip ve küfür barındırıyor .

Bazen rüzgarın saçımı dağıtmasına ,yağmurun yüzümü ıslatmasına ,birilerinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra saçımı toplarım,şemsiyemi açarım,kalbimi kapatırım.Hepsi bu .

İnsanlarında yan etkileri olabiliyor ,Kimleri baş döndürür ,kimileri mide bulandırır.

Bu tarafta çok kişiyle yatarsan ,diğer tarafta yatacak yer bulamazsın.

Ne kadar zordur aslında sevip de seviyorum diyememek,görüp de görmezlikten gelmek,yaşadığını bilip de benim için öldü demek.

Senin için yasak dediler ,yasaklar çiğnenmek içindir dedim.Senin için imkansız dediler . Önemli olan imkansızı başarmaktır dedim.

Seveceksen yalnız kaldığında aklına geleni değil ,hiç aklından çıkmayanı seveceksin.

Hayatta her şeyini bir kişiye bağlama,Çünkü onu kaybedersen her şeyini kaybedersin .

Unutma ;Onu artık unuttum demek ,bir kez daha hatırlamaktır aslında .

Ben seni ölene kadar seveceğim boş laf,Ben seni sevdikçe öleceğim.

Bazen kırdım ,çoğu kez kırıldım ama ben hiç kimseyi kaybetmedim,sadece zamanı gelince vazgeçmeyi bildim.

Öyle parçalandım ki ömrümde .Sevgiyle öfke arasında . sevgimi öfke vurdu,öfkemi sevgi kaçırdı,içim parçalandı arada .

Hayat o kadar acımasız ki;bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir . Hayallerimizden bile.

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi.Aşktı bizimkisi,gerisi hikayeydi.

Biliyorum suçluyum ve razıyım cezama . Çalmadım , öldürmedim ama daha kötüsünü yaptım. Ne yaptım biliyor musunuz ? Tuttum insanları sevdim .

Güvensiz kalplerimizi ,karaktersiz insanlara borçluyuz.

Kaldır kadehi ey sevgili ;önce gelişine sonra gidişine .Dibini bulunca gelmişine ,geçmişine .

Kadınlardan meleklik bekliyorsan ,ona cennetini sunacaksın .

Ağlayanı güldürebilmek ,ağlayanla ağlamaktan daha değerliymiş,gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım .

Küçükken annem yerde ekmek görünce ,yükseğe koy kuşlar yer  derdi.Sevdiklerimizi hep yüksekte tuttuk acaba kuşlar mı yedi?.

Özür dilemek değil affet beni diye haykırmak istemekmiş,pişman olmak .Gerçekten pişman olduğumda anladım.

Beni başkalarına bırakma ,görürsen dayanamazsın.

Yaşamalıyım çünkü hikayenin sonunu merak ediyorum.

Tabakalarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim,sen beni hep bıraktın bense hep arkandan ağladım.

Birisi sizi üzüyorsa ,mutlu ettiği başka birisi vardır.

Sen kasırgalara dayanmışsın,rüzgarla mı yıkılacaksın ?Başka çaren yok yüreğim  dosta düşmana karşı ayakta kalacaksın .

Parayla klas insan olunmuyor.

Önemli olan bir omuza yaslanmak değildir ,o omuzda yaşlanmaktır.

Ekmeğe zam,tuza zam , doğruyu söyleyene dam.

can yücel sözleri, can yücel lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.