Dolunayla ilgili sözler

Geceye dedim ki uzan uzanabildiğin kadar, şimdi o dolunay uykudadır.

Bırak ay gitsin sen kal bu gece .

İstemem , istemem gece olmasın.İşim daha güzel rüyalarımdan.

Sen benim hayatımda parlayan ayım ol , ben milyarlarca yıldızdan vazgeçeyim.

Susmak gece gibidir bazen en siyah renkleri bile örter.

Yeterince gece oldu , artık sessizliği açabilirsiniz sonuna kadar.

Ay gibi parlayarak hayatıma girdin , aramıza giren kara bulutlar da kaybolup gittin.

Yıldızların aydınlığı  gecenin karanlığındadır.

Kötü yola düşmüş gecelerden geliyorum ,kusura bakma gözlerim biraz kirli.

Geceler yine lacivert yine zifiri karanlık.Sadece bir fark var dolunayla birlikte ,hüzünlü bir şeyler var bu gece de .

Ah gece! Karartmışsın gözünü yine ,belli acıtacaksın yüreğimi yine.

Ayın senin gözlerin kadar parlak ve sessiz olduğu bir gece de sana en güzel duygularımı anlatmak  istedim hep ama duygularımı anlatacak kimse bulamadım.

Karanlıktaysan gölgen bile seni yalnız bırakır.

En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar.

Ay görenin yıldıza minneti yoktur.

Lakin biz samimi siyahları severiz, samimiyetsiz gök kuşaklarını değil.

Birlikte değilsek hayatın ne değeri olabilir ki.?

Herkes aya benzer ,kimseye göstermediği karanlık bir yüzü vardır.

Ve Allah,hüzünlü kadınların gülüşüne sakladı ay ışığını.

Yıldızlar kadar arkadaşın olacağına karanlıkta ay gibi parlayan bir dostun olsun yeter.

Ayın ışığında çirkin biri prenses ise çamurla su birikintisi üzerine muazzam bir görüntü oluşturur.

dolunayla ilgili sözler,dolunayla ilgili laflar, ay ile ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.