Eski sevgiliye sözler

Bu gün seni aldatan kişiyi yarın bir başkası aldatır.Yüzünü yalanla yıkayan ihanetle kurular.

Gittin mi büyük gideceksin , ayrılık bile gurur duyacak seninle . Can yücel

Verdiği umutları geri alan aldığı ahları da güle güle kullansın .

Gitmeden önce düşünün.Çünkü döndüğünde bulduğunla giderken bıraktığın asla aynı olmayacak .

Kırdığın kalbin sahibine iyi bak ,çünkü yolun  bir gün mutlaka ona çıkacaktır.

Bir gün onu unutmak zorunda kalırsan aşkımın küçüklüğüne değil ,çaresizliğimin büyüklüğüne inan sebastian.

Sana da  yazık sana bir daha bu kadar sevilmeyeceksin asla.

Sıkıntı yok ben yalnız da yürürüm.Sen ayak altında dolaşma yeter.

Yalanım yok aklımdasın halen .Ne yapayım güzelim bu da benim kusurum .Gereksiz şeyleri kafama çok takıyorum.

Bu saatten sonra kendine iyi mi bakarsın ,üstün açık mı uyursun ,montsuz dışarı mı çıkarsın .Allah belanı mı verir bilemem ama beni ilgilendirmiyor artık.

Unutamayacağım iki şey var bu hayatta .Bir gözlerime derin derin baktığın an , iki gözlerimde yaş olup aktığın an.

Gönül almayı bilmeyen kimseye ömür teslim edilmez.Güle güle.

Senin aşkında sms paketlerine benziyordu.Haftalık veya aylık .En kötüsü ise her yöne olmasıydı. Şükür kurtuldum.

Sabah yolda yürürken belediye işçileri çalışıyordu.Ellerindeki kazmayı görünce hemen seni hatırladım:)

Sanki hiç derdim yokmuş gibi tutup birde seni sevdim .

Seversem gizlemem , gidersem özlemem.Ben böyleyim bir filmi iki defa izlemem.

Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor .Belki de sen yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun.

Senden sevgi namına bir şey istediğim yok, beni  rahat bırak yeter.

Geldin düşler bıraktın pencereme ,geldin gülüşler bıraktın , sonra korktun ve gittin.

Tek sevenim sen ol ,geriye kalan dünya nüfusuna durumu ben açıklarım.

Boş yere canı yanmaz insanın ,ya bir eksiklik vardır geleceğe dair yada bir fazlalık vardır geçmişten gelen .

Sende haklısın benden önce hiç sevilmemişsin .Tabi benim sevgim ağır gelir.

Fazla uzatmayacağım yerime koydukların sana koyması dileğiyle ,güle güle.

eski sevgiliye sözler, eski sevgiliye laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.