Çıkma teklifi sözleri

Aklımı başımdan alıyorsun, kalp atışlarımı hızlandırıyorsun ,  aklım sende kalsın ,sen kalbime girer misin?

Sana meleğim desem uçup gidersin , çiçeğim desem solum gidersin . Peki sevgilim desem ne dersin?

Yüzük parmağın boştaysa eğer onu doldurmak istiyorum ?Bunun için ilk adımı atabilir misin ?

Evet dersen sevginle dolarım ,seni kalbimin en güzel yerine koyarım,aşkınla buram buram kokarım ,gel beraber mutluluğa varalım.

Tek kalmışım  dünyada dünyam olur musun ?Okyanuslar kadar sevdim dalgam olur musun ?Ateş gibi yanmışım alevim olur musun ? İlk ve son aşkım sen olur musun?

Günlerce düşündüm ,taşındım ama bir türlü açılamadım sana.Gönlümün sahibi olur musun ?

Canıma can , yolumun yoldaşı ,kalbimin huzuru ,hayatımın neşesi olur musun ?

Güldüğünde açan çiçekleri büyüten yağmurun olabilir miyim ?Sen iste havan ve güneşin de olurum.

Gözlerimizin kaçamak buluşmaları kalplerimizin birbirimiz için atması olsun. Seni seviyorum.

Sen benim hayatıma ,yağan yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi girdin .Hayatımı renga renk ettin . Hayatımda kalmaya devam eder misin ?

Bazen bir gülüş ve bir bakış hayattaki herşeyi değiştirebilir . Hayatımı değiştirmeni istiyorum.

Sen dünyanın en tatlı insanı ,sen çiçeklerin en güzeli ,sen kalbimin sultanı ,sen benim meleğim olur musun?

Olur da bir gün delilik yapıp benimle çıkmak istersen cevabım şimdiden EVET;)

Önümüzdeki kırk elli sene içersin de bir planın yoksa benimle çıkar mısın?

Çiçeklerin en güzeli güldür, güllerin en güzeli sensin .Çiçeklerden gülleri güllerden seni seviyorum .Benimle yeni bir hayata evet der misin?

Ben senin dış güzelliğine değil , temiz ve saf kalbine aşık oldum. Benimle çıkar mısın yüreği güzel insan.

Ben onu bunu bilmem .Ya teklifimi kabul edeceksin yada peşinde koşarken yırttığım ayakkabıların parasını ödeyeceksin.

çıkma teklifi sözleri, çıkma teklifi lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.