Bob Marley sözleri

özlü sözler

Eğer muhteşemse kolay olmayacak,kolaysa muhteşem olmayacak.Eğer ona değerse vazgeçemezsin,vazgeçersen sen değmezsin.

Düşmanından çok dostundan sakın ,çünkü dostluk biterse sana nasıl zarar verebileceğini en iyi o bilir.

Tek bir bedduam var,sarıldığın her insanda beni hatırla.

Sen kim oluyorsun da benim yaşadığım hayatı yargılıyorsun! Ben mükemmel değilim ve olmak zorunda da değilim.. Parmağınla beni işaret etmeden önce ,ellerinin temiz olduğundan emin ol.

Eğer bu hayatta illa kıymet bilmek gerekiyorsa ,yalnızca kendi kıymetini bil. Boşver be .Nasılsa her rüya güneşle beraber sona eriyor .

Bir yıldız gibi kayarım hayatından , yapabileceğin tek şey ;dilek tutmak olur.

Bu hayat bana ,insanların gülmediği için ağladığını,susamadıkları için konuştuklarını,ölmedikleri için yaşadıklarını öğretti.

Giderek terbiyesizleşiyorsan ,hayatın ne mal olduğunu anlıyorsun demektir.

Gerçek şu ki herkes sana acı verecek,öyleyse acı çekmeye değecek birini bul.

Evet belki haklısın, sıfırın gücü yoktur,ama unutma ki; sıfırın kaybedecek bir şeyi de yoktur.

Baktın hayatın tadını çıkaramıyorsun ,tadını kaçıranı hayatından çıkar .

Asla başka insanlar üzülmesin diye kendini üzme ! Unutma sen kaldırabiliyorsan onlarda kaldırabilir .

Sevgilin olabilecek bir çok insan olabilir,ama sevdiğin olabilecek insan bir tanedir.

Kişiliğim,hayatım hakkında konuşabilirsiniz,fikir  yürütebilirsiniz,beni öyle yada böyle sanabilirsiniz ama emin olamazsınız.Sizin hakkımdaki yorumlarınız,sanmalarınız benim gerçekte ne olduğumu değiştirmez.Baktığım yeri söyleyebilirsiniz ama  ne gördüğümü asla .

Ve bir gün kalem diyecek ki ;bu kadar yazdığın yeter! Çiz gitsin.

Bazen kendi söylediklerimi okuyup vay be diyorum .

O mükemmel değil , sen  de değilsin.. Asıl sorun birbiriniz için mükemmel  olmadığınız.

Sadece çocukken güler insan ,diğerleri gülmek değildir. Çünkü insan büyüdükçe komik sözler değil ,acı sözlere gülmeyi öğrenir.

Artık hayal ettiğiniz bir başlangıcı değil,hiç düşünmediğimiz mutlu bir sonu istemeliyiz.

Mutlu olmak mı istiyorsun ? Kimseden bir şey bekleme .

Kendi kendimle konuştuğum kadar kimseyle konuşmuyorum. Sebep delilik değil,sadece bilirim ki insanı en iyi kendisi dinler.

Zihnimizi sadece kendimiz özgür bırakabiliriz .

Babam bana dedi ki;bana ettiğini evladından çekersin.Babama dedim ki ;baba yapmasaydın benden çekmezdin .

Senin için mücadele etmeyen insan ,sadece gitmeni bekliyordur.

Belki de ilk önce yanlış insanlarla tanışmasaydık,doğru insanı bulduğumuzda onların değerini anlayamazdık.

Güneş parlıyor hava güzel,ayakların dans etmek istiyor ama yine de aklının bir kenarında bulunsun;birileri şu an acı çekiyor.

Ayağa kalk ,dik dur ,hakların için karşı dur ,ayakta dur ,dik dur . Mücadeleyi bırakma..

Eğer sevdiğin kişilerin yüzüne bakmak zorundaysan ve istesen de kaçamıyorsan ;gülümseyerek ağlamayı öğreniyorsun demektir .

Aslında kadın su gibidir.Bulunduğu kaba uyar. Kadınlardan şikayetçi olan erkek hatayı kendi kalıbında aramalıdır.

Dünyayı daha kötü hale getirmeye çalışanlar ,bir gün bile durmazken ben nasıl durayım?

Aslında herkes sevdiği insana bakarmış gibi hayata baksa ,belki de hayat bu kadar acı vermekten vazgeçerdi.

Ben beklerim dönmen için değil,pişmanlığını görmek için .

Dünyanın en güzel ritmi ,onun senin için çarpan kalbidir.

Erkek yada kadın ikisinin bildikleri de doğrudur ama kadının tahmin ettiği her şey erkeğin emin olduğu şeyden daha doğrudur.

Sen aşkı basitleştirenlerden birisin bense yalnızlığın hakkını verenlerdenim.

Tesadüf  bir başlangıçtır finali sen oynarsın ,perdeyi kader kapatır.

bob marley sözleri, bob marley lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.