Anlamlı güzel sözler

anlamlı güzel laflar
Hayatın senden tek isteği ,içinde var olan güçtür.

Sessiz kişiler yüksek sesli akla sahiptirler.

Hem savaşa hazırlanıp hemde savaşı önleyemezsiniz.

Aptallık dünyanın her yerinde ortalama olarak aynı ölçüdedir.

Ruh aynıdır ,herkesin bedeni farklı olsa da.

Düne geri dönmem asla ,çünkü o zaman başkaydım ben .

Rüzgar ne kadar sert eserse essin ,kayadan alacağı tozdur.

Atom bombasının bu kadar insan öldüreceğini bilseydim ,ayakkabı tamircisi olurdum , Albert Einstein

İyiler hep kaybeder ,çünkü iyiler adil savaşır.

Kendini beğenenler yalnızca kendilerini görürler .

İnsanın en tutsak olduğu yer dört duvar arası değil kafasının içidir.

Tüm insanlığın ortak sorunu dürüstlüktür.

Büyük güçler büyük sorumluluklar gerektirir.

Atasını bilmeyenler ,itlerin peşinde gezerler.

Sakın 30 yıl hukuğun olmayan birine sakın demeyesin.

Kurtluğun kanunu düşeni yemektir.

Namımızın büyüklüğü dostlarımızın sadıklığındandır.

Azdan az , çoktan fazla gider.

Dünyanın en ağır yüküdür ;sende olmayanı yüreğinde taşımak.

Yar demlendik bir kere hasretinle , artık gelsen de eyvallah gelmesen de .

Başarısızlık cesaretsizliğine sebep oluyorsa ,kaybetmekten kork.

İnsan mutsuz olduğunda uyumak ister ,çünkü tüm acıları dindiren uykudur.

Hayatın ciddiyetine önem vermeyin ,çünkü onda sağ kalan olmadı.

Akıllı görünmek için harcanan çaba çoğu zaman boşa çıkmaktadır. 

Bana söyle dostunu söyliyeyim senin kim olduğunu .

Bana bir harf öğreten kişinin kırk yıl kölesi olurum .

Bilgi ışık misalidir ,kullanırsan aydınlık olur , kullanmazsan söner.

Canımı yakanlara inat her daim güleceğim

Bazı kimseler şekersiz içilen çay yanında gelen çay kaşığı kadar değersiz benim için.

Ey can sakın acılara takılıp da kalmayasın ,takılıp kaldığın an çürüyüp gidersin.

Aptalın sevgisi ayının sevgisi gibidir ,sevgisi kin ,kini de sevgidir.

İnsanları her zaman bağışlama ama kendini bağışlama .

Bu dünya benim için bir oyundan ibaret ,sen ister oyuncu ol ister seyirci.

Ağızdan çıkan söz yaydan çıkan ok gibidir geri çeviremezsin.

İnsan diliyle değil icraatleriyle konuşabilmeli.

İnsan okuduğu her kitapla büyüyebileceğini bilmelidir.

İster padişah ister ,çöpçü olsun en mutlu insan evinde huzur bulandır.

İyiliği bilmeyen alim cahil olsa daha iyi.

Sevgiler vardır ,kelimelere sığmayan , duygular vardır anlatılmayan,bakışlar vardır insanı ağlatan , canım benim işte sen onlardan birisin.

Nerede olursam olayım ,ne düşünürsem düşüneyim sen her zaman, her an kalbimdesin seni ne kadar sevdiğimi kelimelerle anlatmam.

İçimdeki güllerin boynu bükük kalır,ne zaman ayrılık vakti gelse.hep sonradan anlarım niçin gittiğini.

Açlık insanları öldüren ,partileri yaşatan bir mevzudur.

Anı bahçelerinde üşümek sıcaktı.

Senden yana olanında ,sana karşı olanında bir değeri yok, seni anlamadıkça .

Bana bir ben birde beni anlayan gerek.

Adını bulutlara yazıyorum ,yağmur yağınca beni anlarsın diye.

Gözlerime bak seni sevdiğimi ,anlayabilir misin?

Bazılarının anlatacak o kadar çok şeyi var ki ,anlayanı olmadıktan sonra ne anlamı var anlatılmayanın.

İnsan gençken öğrenir,yaşlanınca anlarmış.

İnsanların kıymetleri ;beraber oturup kalktıkları insanlardan anlaşılır.

Akılsız insanlar suyun derinliğini ayaklarını suya batırarak anlamaya kalkışırlar.

Hayatta yapılacak o kadar hata var ki, hata yapmak için ısrar etmenin ne anlamı var.

Başarılı olmak neyi farkettirir anlayışını bir kenara bırakın ,başarılı olmak çok fark ettiri anlayışının benimsenmesi gerekir.

Söz vardır gözleri anlatır,göz vardır sözleri anlatır, bir aşk denilen vardır ,o da seni anlatır.

Ne benim  sana bundan fazla vereceğim sevgim var,ne de seni benden daha çok seven.ve sen başkasını sevince seni ne kadar sevdiğimi anlayacaksın.

Seni sevmeden evvel  anlamak isterim.seni bulmadan evvel aramak isterim,seni bir  ömür biriktirmek değil , sana her defa yeniden başlamak isterim.

Sana aşık olduğumu anlatmam için destan mı ,şiir mi ,hikaye mi yazayım .. bunları yazacak kalemim yok ama sana iki kelime yazıyorum seni seviyorum..

Yağmur tanesi" seni seviyorum "anlamını taşıyor olsaydı , sana olan sevgimi anlatmak için her gün yağmur yağardı . aşk tanem.

Yüreğimde bir sevgi var,anlatılmayacak kadar derinde ,canım mı desem ,canıma can mı desem,sevgilim desem,aşkıma mı desem bilmiyorum ama seni çok seviyorum.

Gülü dalından koparma can ,bırak sevgisini dalına konan bülbüle anlatsın.

Durup dururken niçin içli içli ağlarsın ,her türküde onu ararsın,günden güne yavaş yavaş solarsın,sende yürekten sev de o zaman beni anlarsın

Aşkın iki hali vardır ;ya yar olur yada yara.

En acıtanı da yanlış insanlara iyi ki varsın demiş olmamız.

Yıllar akıp geçse de ,zamanla her şey unutulsa da sen unutulmayacaksın ,sevdiğim anla beni.

Velhasılıkelam anılarımızdan biliyoruz ;küçükken daha güzel insanlardık.

Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır ben onunla içimden konuşuyorum. 

Bazı insanlar yağmuru hissederler.

Köpeklerin kardeşliği ,aralarına kemik atılıncaya kadardır .

İnsanları takmamayı becerebilirsen daha çok mutlu olursun .

Aynalar en sadık dostlarımdır ,çünkü ben ağladığımda onlar asla gülmez.

Millet eşeğini şarkı söyleyerek arar .

Damdan düşen kişinin halinden damdan düşen anlar .

Sadece görmek yeterli değildir ,anlamak ,görmek gereklidir.

Hayatımda daha ne kadar sayfa açarım bilmiyorum ama ben kapattığım defteri bir daha açmam.

Gönülden gönüle akıp gideni değil tek bir gönülde kalmayı bileni nasip et ey Rabbim.

Mükemmel biri değilim ama benden başka biri daha yok seven böyle sevsin.

Gece olunca insan sevdiğini daha çok özlüyor.

Her şey yolunda ama yol sensiz.

Gittiğin yer güzelse yol insanı yormaz.

Aşk vaktinde ve doğru kişiyle olursa ondan daha lezzetli bir tat bulmazsın.

Büyük sevdalar ya sonsuz olur yada O'nsuz.

Aşk ağızda çiğnenen sakız gibi oldukça onu tükürüp atan nicelerini göreceğiz daha. 

Her insan huzur verir ,kimileri gelince ,kimileri gidince .

Vazgeçmek her zaman zayıflık demek değil,bazen bırakacak kadar güçlü olmaktır.

İnsan iki küçük et parçasıyla ölçülür :kalbi ve dili.

Herkes fazlasıyla sevmiş ,ben eksikleriyle sevmiştim oysa .

Ben ölseydim o belki ağlardı ,ama o ağlasaydı ben ölürdüm .

Mutlu edemiyorsan meşgulde etmeyeceksin.

Bu kadar boş konuşan arasında ,dilsiz olmak engel değil devrimdir .

İki seçeneğin var ya kal ya da gitme .

Yokluğunla savaştırma beni kaybederim.

Vurdun acısı daha geçmedi  biliyorum geçecek,ama öyle ağır konuştun ki ardımdan ,o gittikçe gerçek.

Senin yüz fotoğrafın çekilir lakin sende yüz var mı diye sormak lazım?

Beni öyle bir yalana inandır ki ,ömrümce doğruluğu sürsün.

Bu güne en uzak gün dündür..

Ne çok ağladım oysa bir damla göz yaşı dökmeden .

En az benim kadar anamın ahı tutar seni ,burnumdan getirdiğin süt onun sonuçta. özdemir asaf

Ağlamak bazı acılara yetmiyor .

Çok ayrılık içtim ben ,kalbim güzel ya hani .

Ne kalana git ne de gidene kal derim. Kalacak olan yerini gidecek olan da yolunu bilir.

Bin doğrun olsa da bir yanlışın konuşulur .

Her şeyi bilmene gerek yok ki sadece haddini bil yeter .

Sürekli dönüp geriye bakarsan boynun tutulur.

İnsan adam olmayınca adamlık insana zor geliyor.

Kainattaki en büyük ziyan da sorgulama yeteneğini yitiren beyinlerdir.

Sözünü  tartmadan söyleme , çünkü aldığın cevap seni incitebilir.

Söz ola kese savaşı söz ola kestire başı.

Cesaret zafere,kararsızlık tehlikeye ,korkaklık ise  ölüme götürür.

Bak da ibret al  yere düşen yaprağa. Eskiden o da sen gibi yukarıdan bakardı toprağa.

Olmuyorsa zorlama bazılarına unutulmak sevilmekten daha müstehaktır.

Bak! Güzel günler yola çıkmış bizi bekliyorlar.

Mutluluk sözünü yutanla değil,ne olursa olsun sözünde duranla yaşanır.

Sizin hasta olduklarınızı biz taburcu ettik.

Kaderim gülseydi bir kere ,gerek duyar mıydım efkarlı sözlere.

Mum olmak kolay değil, ışık saçmak için önce yanmak gerek.

Ceza kaldırılabilir ama suç insanın içinde sonsuza kadar yaşar.

Terk etmek kolaysa senin için el sallamak da benim işim.

Gemi karaya oturmuşsa deniz son sözü söylemiştir.

Adam olmayana düşman bile olmam.

Sözün güzeli, aşkınsa gerçeği tercih edilir.

Aşk bir kelebek misalidir .Bazılarına ömrü günlük bazılarına bir ömürlük.

Sadece bekle geleceğim dedi , ben bekledim o gelmek bilmedi.

Sen sen ol , üç kuruşluk adama beş kuruş değer verme , sonra getirir seni iki kuruşa satar.

Yürek yanmadan göz yaşarmaz.

Aşk gözlerine bakıp dünyayı görmekti  oysa.

Yaradılanı severim yaradandan ötürü.

Her insan güzeldir aslında , ama güzelliğinin kıymetini bilen daha bi güzeldir.

Mecnun değilim lakin ferhat olup dağın döşünü yararım senin için.

Güvendiğiniz dağlara karlar yağmışsa leğen alıp kaymaktan daha zevklisi yok.

Sen gitmekle tehdit edersin ben yol vermekle devrim yaparım.

Bizim dergahımız sevgi dergahıdır insan ol öyle gel.

Seviyosun sonra kursağımızda bırakıyorlar .

Güzel sözlerle gönül alacak değilim, beni seven özümle sevsin.

Bazen başımı alıp gidesim var yüreğinin dibine kadar .

Dilin kemiği yok ama en çok da o acıtır .

Güzellik geçici diyenler en güzelini ararlar ne hikmetse .

Saf insanları sevin çünkü onlar kötülük yapacak kadar çok zekalarını kullanmıyorlar.

Bu dünya fani o halde sevelim sevilelim .

Biraz insan ol diyeceğim ama seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

İnsan insana iyi gelmeli , gelmeyecekse hiç gelmemeli.

Dürüst birisi daima çocuk kalır.

Bakacağın yüze utanacağın söz söyleme.

Menfaatçi birinin dili etkileyici güzel sözler söyler . Menfaati bitince o sözler kalkar.

Bazen en güzeli herşeyin güzel olması için dua edip uyumaktır.

Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek beynini kullananan insanlara özgüdür.

Ne arkamdan konuşanlara bakarım ne de çekemeyenleri takarım . Hepsini Allaha havale ediyorum , ben yoluma bakarım.

Bizler eskiye dönersek  sizler deliye dönersiniz .

Yapmacık olup sevilmektense kendim olup sevilmemeyi tercih ederim.

Bazı arkadaşlar kardeş kadar değerlidir.

Bir anlık hevese aşkını satma ki bir ömür pişmanlık yaşamayasın.

İnsan adam olmayınca adamlık insana zor geliyor.

Sen benim yazmamı bekle bende senin tamam mı. Böyle bekleyerek geç kalalım herşeye.

İnsanın özü ne ise gözü de onu görür.

Yolu doğru olanın yükü de ağır olur.

Yaptıklarıyla küçülenler güzel laflariyla büyüdüklerini sanmasınlar.

Gönül ne kadar affet dese de kırgınlık baki kalıyor bazı meselelerde.

anlamlı güzel sözler,anlamlı güzel laflar , anlamlı guzel sozler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.