Geceyle ilgili sözler

Yeteri kadar gece oldu artık sessizliği sonuna kadar açabiliriz.

Yıldızların parlaklığı gecelerin karanlığında belli olur.

Bu gece odanın penceresini açık bırak , bir kuş uçurdum biraz yorgun biraz da ıslak ,baş ucuna bir yudum sevgi bırakacak.

Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceleri bekleyen . Özdemir Asaf

Gecelerin acısını çekmeyen  sabahın ne kadar kıymetli ve değerli olduğunu anlamaz.

Geceler yalnızlığın tek adresidir  ve ağlayanların sessiz çığlığıdır.

Sen benim hayatımı aydınlatan güneşim ol bende milyarlarca yıldızdan vazgeçeyim.

Sırf birisi iyi geceler demediği için iyi geçmeyen geceler vardır.

Geceler sessiz ve ıssız olsa da umutlarımız yakamozlar gibi ışıl ışıl olsun.

Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu ,kim sorarsa saat kaç diye ,cevabım hep aynı ; ona doğru. Cemal Süreya

Ve sonra dedim ki kendi kendime öyle şiirler yazacağım ki ay küsecek gecelere.

Uykumun içinde bir rüya , rüyamın içinde bir gece , gecenin içinde ben .Bir yere gidiyorum delice ,aklımda sen. Özdemir Asaf

Gecenin koynunda ihtiyarlar için huzur, gençler için umut saklıdır.

Damağınızı ,ruhunuzu ve çevrenizi tatlandıran mutlu ,umutlu ve bereketli bir gece geçirmenizi temenni ederim.

Hayatlarımızı bir rüyayla karıştıranlar haklıymış .Uyanık uyuyor ve uykuda uyanıyormuşuz .

Geceler düşüncelerin anasıdır.

Gecelerin sessiz olduğuna pek inanmam ,çünkü insanlar en büyük gürültüleri gece olunca kendileriyle yaşarlar.

Karalara bürünmüş saçlarında dolunay ,ben bu kadar zulme layık mıyım Rüveyda.

Rabbim !Haddi aşan duygularımdan ve gece çöken hüzünlerden sana sığınıyorum . Şüphesiz ki sen koruyup kollayansın kullarını.

Her gece uykuya dalınca ölüyorum ve her sabah olunca yeniden doğuyorum .

En karanlık geceler bile sonra erer ve sabah olur.

Siluetine gecenin karanlığı düşmüş ,bir mısra her şeyi berbat etmemek adına koca bir şiire vefasını gösterir.

Bir hüzün saklıdır gecede ve bin umut vardır her yeni gün doğumunda bin umutla uyanmanız dileğiyle hayırlı geceler.

Bütün bir geceyi uykusuz geçirmene sebep olan şeyleri bir nefeste anlatamazsın .Önce içine atarsın sonra susarsın.

Fikren uyanık kalmak istiyorsan bedenen uykuya dalmamak gerekir.

geceyle ilgili sözler,geceyle ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.