Ben vazgeçersem sen hiç kimse olursun ,kaybolma diye kıyak geçiyorum ayık ol.

Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı ben o yare doymadım doysun kara topraklar.

Bizde kaçan kovalanmaz azizim gelen ağırlanır giden de uğurlanır.

Beyaz bir sayfa açmayı düşünürken, yenilikler peşinde koşarken  karanlıklar içinde sırtımdan vurulmayı da öğrendim.

Bana attığın kazıkları itinayla saklıyorum . Döndüğün vakit oturacak yerin hazır olsun diye.

Gitmeden önce düşün çünkü döndüğünde bulduğunla ,giderken bıraktığın asla aynı olmayacak.

Ben ne derdimin dermanını istiyorum ne de gönlümün sultanını.Ne cebimde para , ne de arkamda insan isterim .Hepsine isyanım var, resti çektim.

İnsanlar en çok da akıllarını kullanınca mutlu olabiliyorlar, yaşarken bunu da öğrendim.

Biz prenses olmayana da taç taktık en büyük hatayı da bu konuda yaptık.

Suskunluğum asaletimdendir . Her lafa verecek bir cevabım var ama lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyen kişiye  bakarım adam mı diye.

Hançeri vur kalbime kana bulansın ,lakin çok derine inme çünkü orada yalnızca sen varsın.

Aşk iki dudak arasından çıkan bir kelime değildir,gözlerden akan yaştır.Amaç sevgilinin uğruna ölmek değil ,uğrunda ölünecek bir sevgili bulabilmektir.

Artık kimseye kızmıyorum ,bakıyorum,seçiyorum, sonra da gülüp geçiyorum.

Derler ya kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanırlar ,yalandır .Unutma ki kadınlar yalnızca hoşlandıkları erkeklere gülerler aslında.

Bakmayın etrafımdaki kalabalığa ,sırılsıklam bir yalnızlık içerisindeyim aslında.

Bazen insanın ardına dönüp bakması gerekir aslında,nereden geldiğini unutmamak için.

Benim yüreğim acılara dayanır ama sen gibi nankörlere asla .Sen bitirdin yüreğimdeki en mükemmel sevgiyi ,namert hayatına mutluluklar diliyorum .

Bu hayatta benden gülümsememi isteyen tek kişi bir fotoğrafçıydı o da parasını istedi.

Sonraya dökülen ekmek kırıntıları gibiydi sana olan sevgim ,sen beni hep bıraktın bense ardından hep ağladım sevgili.

Hayatınızın akışı kötüyse unutmayın ki direksiyonda siz varsınız .

Fazla büyüklenme gözümde ederin kadarsın gerisi de berisi de yok.

Bana diyorlar ki ona nasıl bağlandın böyle ,bende diyorum ki ben değil o bağladı ,kördüğüm misali:)

Zamanında onlar için atılan fedakar adımların kıymetini bilmeyenler zamanı geçtiğinde o adımların altında ezilmeye mahkum olacaklardır.

Aşk hem dosttur hemde düşmandır insana .Onun gibi yıkan ,onun gibi mutlu eden başka bir şey yoktur bu hayatta.

Bu hayatta her şeyi içine atarsın , yalnız kendini atacak bir yer bulamazsın.

kıyak sözler,kıyak laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.