Sevgi ile ilgili sözler

Sevgi Allah tarafından insana verilen en büyük nimettir ,kiminin elinde heba kiminin kalbinde vefa olur.

Seni sevmeyene asla sabır gösterme çünkü sabrının adı yüzsüzlük ,fedakarlığının adı eziklik ,sevginin adı kişiliksizlik olur.

Sevgi kıymet bilmektir , sevgi değer vermektir ,sevgi bırakmadan beklemektir,sevgi sıkılmadan ilgilenmektir.

Ey gönül dikkat et ahir zaman bu!Nefsine uyupta surete aldanma .İblisin bile maşallah dediği kullar var .Seveceksen ;vefa nedir ,takva nedir , bileni sev .İçinde cenneti saklayan nice virane kullar var.

Kadın;yediği yemekle değil , gördüğü sevgiyle doyar.Harcadığın para kadar değil gösterdiğin sevgi kadar güzelleşir ,aldığı solukla değil verdiğin güvenle yaşar .Öptüğün dudakla değil ,ettiğin duayla mutlu olur ve bir kadını anlamıyorsan bil ki sözleriyle değil ,gözleriyle konuşuyordur .

Seni sen olduğun için değil  ,seninle birlikte olduğumda ben olduğum için seviyorum .

Mesele sevmek değil dostum ,kime sorsam seviyor zaten .Mühim olan güzel sevebilmek ;kırmadan ,dökmeden ,yormadan acıtmadan.

Mecnuna demişler yahu senin bu kadar övdüğün Leyla da o kadar güzel değilmiş.Mecnun gülmüş ve sen onu bir de benim gözümle gör demiş.

Büyümeyi hiç istemedim !Büyüdükçe insanlar daha az gülüyorlardı çünkü.Çocuk olmanın en güzel yanı istediğin zaman ağlayabilmekti . Büyüdükçe insanlar gizli gizli ağlıyorlardı çünkü.

Sevgili olmak ;dost olmaktır aslında dert ortağı olup birlikte gülmek ,birlikte ağlamaktı.Yani sevgili olmak tek kişilik bir hayatı iki kişi yaşamaktır.

Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine sevmek ve sevilmek için çareler arayın.

Fuzuliye sormuşlar ;sevmek mi daha güzel yoksa sevilmek mi ? "Sevmek " demiş çünkü sevildiğinden hiç bir zaman emin olamazsın.

Bir gün bir rüzgar eserse oralara ,benim sana olan sevgimi kulağına fısıldarsa .Unutma sen de bana bir tutam sevginden yolla.

Sevgi yanında olanı sevmek değil uzakta olanı hissedebilmektir,uzaklıklar seven kimseler için önemlidir çünkü  sevgiyi anlatan tek duygu özlemektir.

Parkta salınca sırası bekleyen çocuk gibi bekledim seni .Biraz heyecan birazda salıncağı başkası kapacak korkusu işte.

Hiç bir şey bilmeyen hiç bir şeyi sevmez ,hiç bir şey yapmayan hiç bir şey anlamaz .Hiç bir şey anlamayan değersizdir.Oysa anlayan kişi aynı zamanda sever ,farkına varır , görür.Ne kadar bilgi varsa o kadar sevgi vardır aslında.

Mesafeler birleştirdi bizi birde sözler;razı olma hiç bir sessizliğe ,biliyorsun seviyorum seni.

Sevgisiz bir saray eski bir kulübeden farksızdır,içinde sevgi olan küçük bir barakaysa  ruh için bir saraydır.

Kitap bir limandı benim için ,kitaplarda yaşadım ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.

Kapımıza değil kalbimize vuran buyursun .

İstediğin kadar inançlıyım de .Namaz kıl ,sadaka ver ..Umut verip güven aşılayıp yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını her iki cihanda vermezsin.

Bir yudum sevgi koskoca okyanusa bedeldir .Şimdi uzaklar da senin bir yudum sevgine hasretim  sevgilim .Seni hasretimi tüketircesine kucaklamak istiyorum .

Karanlık karanlığı defedemez  bunu sadece ışık yapabilir.Nefret nefreti defedemez,bunu sadece sevgi yapabilir.

Karşılığında sevgi beklemeden seviyorsanız ,yani sevgi olarak sevginiz karşılıklı sevgi yaratamıyorsa ;seven bir kişi olarak dışa vurumunuzla kendinizi sevilen bir kişi yapamıyorsanız ,sevginiz güçsüzdür,bu bir talihsizliktir.

Her sevgi evlat sevgisi gibi güzel olamaz ,her çiçek bir evlat gibi güzel kokmaz ve her yürek evlat için attığı gibi atmaz.

sevgi ile ilgili sözler,sevgi ile ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.