Kuzenle ilgili sözler

Kuzenler birbirleriyle aynı mevsimler gibidir.Bir mevsim gider başka bir mevsim gelir ,kuzen sevgisi de böyledir  ve daimidir.Doğum günün kutlu olsun kuzenim benim.

Sen hayatımda tanıdığım en değerli insansın,dostluğun kardeşlikten daha yakındır  canım kuzenim.

Ben kuzene doğum mesajı olsun diye öyle süslü püslü sözler edemem.Ona göstermelik hediyeler gönderemem,Ne de olsa uzaktadır diyerek boşveremem. Canım kuzenim her zaman hatırlanmak olsun hediyen.

Hani birisi vardır canın sıkılınca derdini ona söylersin .Moralin bozuk olunca onunla gülersin.Ne kadar kötü olursan ol ,onun yanında kendini iyi hissedersin .Allah sana öyle bir kuzen versin .

Bana tek bir dilek hakkımın olduğunu söyleselerdi,ben yine senin gibi iyi yürekli bir kuzenimin olmasını dilerdim .İyi ki varsın canım benim.

Canım kuzenim aramıza sıra dağlar girse de senin sevgini benden asla alıkoyamazlar . Bende ki yerin daima farklı olacaktır.

Kuzen onunla birlikteyken gerçekten olduğun gibi göründüğünden ,ruhunun tüm gizliliklerini ona anlatabileceğin kimsedir. Onunla birlikte kendini güvensiz hissetmene gerek yoktur.

Sen ne kadar da iyi bir kuzensin .Sırdaşım, can yoldaşım dert ortağımsın.Sen canım kadar değerli birisin ,varlığın en güzel hediyedir bana .

Hayatımda çok değerli insanlar var ama sen onlardan çok daha değerlisin kuzencim .Çok özledim seni, geleceğin günü iple çekiyorum.

Bu mesajım çok sevilen kuzenime ;içeriği anlam dolu ve ona olan sevgimi belirtmek üzere gönderildi .Bir de kuzenin seni çok özledi.

Her tatilimizde dedemizle oturup sohbet ederdik onun sevgisi yüreğimizde taht kurmuştu . O günleri ve sizleri çok özledi bu yürek sevgili kuzenim.

Sen bir güneş kadar  sıcak ,yıldız kadar ışık saçan birisin .Sen benim canım ,kardeşim , biricik kuzenimsin .

Fedakar insan yürekten sevebilen kimsedir .Yürekli insan nefsini terbiye edebilendir.Umutlu insan yaşamayı sevebilendir,Unutulmayan bir kuzen ise uğrunda ölmeye değendir.

kuzene güzel sözler, kuzenle ilgili sözler, kuzenle ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.