Ülkücü sözleri

ülkücü lafları

Korkaklar hiç bir zaman zafer anıtı dikememiştir.

Ben vatanımı o kadar çok sevdim ki gözüm ondan başkasını hiç görmedi.

Ülküsüz millet şuursuz insan gibidir.

Türklük bedenimiz ,İslamiyet ruhumuz . Ruhsuz beden ceset olur.

Bayrağı bayrak yapan üstündeki kandır .Toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır.

Ben can verebilirim ama milletim var oldukça mücadelemiz ,sevdamız bitmeyecektir .

Vatan aşkı maya gibidir . Sütü bozuklarda tutmaz.

İmanlı ,ahlaklı ülkü sahibi gençler olmalısınız.

İhanetin telafisi , kahpeliğin bahanesi olmaz .

Turan eller var olsun , düşmanlar kahrolsun.
vatan sözleri


Bizim nefsimiz mesele değil, meselemiz millettir , meselemiz vatandır buna dikkat edelim.

Ömrüme bir imza attım ülkücü dediler.

Yaşamak için yalvarmadık ki, ölmek için yalvaralım. Ülkümüz bir sancak Allah'ın huzurunda eğiliriz bizler ancak. Yüce Rabbim Türk'ü korusun ve yüceltsin.

Başı bir ülkücünün çekmediği hiç bir olaya katılmayın.

Senin adın Türk.Yıkıldın yakıldın devrim dediler . Bozkurt'a it ,ite de yavrum dediler. Kalk doğrul yerinden yürü,geç öne uyan ey Türk kendine dönmeyi dene .

Kılıçla alınan vatan para ile satılmaz.

Her şeyi affedin ama vatanınıza ihanet edenleri asla affetmeyin.

Türkler savaşmaya başlayınca şeytanı cehennemde esir alır.

ülkücü sözler,ülkücü laflar, ülkücü lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.