Yılmaz odabaşı sözleri

Kimse bilmez be canım , bir yara ömrü nasıl kanatır .

Kısa bir öyküdür hayat,uğruna up uzun acılar çektiğimiz .

İyi ki bu düştesin ,her sabah ışıyan güneştesin .

Konuşsam sessizlik ,gitsem ayrılık.

Yanıldım ve yoruldum vuslatların izinde ,beyhude kederlerde izim kalacak,bu dünyadan gidilir gidilmesine de günlerin yakasında elim kalacak . 

Yitirdiğin her şey de kazandığın bir şey vardır.Kazandığın her şeyde de biraz yitirdiğin .

Umuttan umudu kesmemek istiyorum . Çünkü hala hayatın düşlere  borcu var .

Tırmandıkça yücelir dağlar sen mağlupsun ben ıssız .Sesinde çığlıklar boğulur ama bağıramazsın .

Bir gün herkesin şarkısı susar,yine yağmurlara gömülür sokaklar . Bir gün herkesin sevgisi susar, sararıp dökülür koca hayatlar .

İyi yürekli çocuklar sessizce büyümekte ,büyüdükçe kirlenmekte ,kirlendikçe ölmekte ,öldükçe bilmekte.

Eski bir aşk yeni bir ayrılıktır her zaman . Bunu kuşlar sorar yıldızlar anlatır .

Herkesin bir kimsesi vardır ,ben bilmez miyim bir de kimsesizliği.

Bak palandöken dağlarında karlar erimiş,teknelerle kol kola bir bahar sulara inmiş ,dağlar için sular için bana bir gül ver .

Sokakların gün batınca neden boşaldığını ve yüreğimin neden kabardığını bilmiyorum .

Herkes arar pembesini ,oysa kendinden ötesi yoktur ;kimse sevmez yalnızlıkta gölgesini . 

Herkes kırılamaz ,ip ince bir dal olmak gerekir kırılmak için ,ama dünya kütüklerin .

Yalnızlığımla seni büyüttükçe kalabalıklaşacağım ;sen kendi kalabalığında yalnızlaşacaksın .

Seni bana uzak kılan bu ıssız ve derin uçurumlar . Uçurumlar utansın .

Dünya sığmıyor insana ,yüzlerdeki yüreklerdeki maske ,paradaki kir , sudaki klor,hava da nem,yüksek borsa ,alçak basınç.Ve kanun hükmünde ihanetler ,sahtekar jestler,insan sığmıyor insana. 

Ayrılık başımı döndürüyor ,konuşmayı özlettin ,intiharlar kuşandım ,bu aşkı sen kirlettin .

Acımamışlar hiç acımamışlar ne bulut bırakmışlar ne çocuk . Ne bahar bırakmışlar nede yolculuk ,zulmü yurdumda unutmuşlar.

Halkımı tanısan yurtsuz çıkarım .

Daha bizi soracak olursan ,burada herşey hiç bilmediğin gibi.

Siz siz olun ;tutkularınızı , düşlerinizi,yolculuklarınızı ve sevgilerinizi ertelemeyin . Çünkü çürürler ,çünkü dokunduğu her şeyi götürüyor zaman .

Deliye sormuşlar aşk nedir diye .Deli gülmüş deliye , beni niye delirdim diye .

Dilediğin kadar uzağa git hep aynı gökyüzünü paylaşacağız.

Boşuna çırpınma gökyüzü , yurdum kadar ağlayamazsın .

Gittiğin yer bir yağmur damlası kadar yakın ,gittiğin yer bir uçurum kadar uzak .

Yaslı kışa rehin düşse de günler ,kalbindeki tomurcuğu bahara büyüt,o tomurcuk düşlerinin yağmuruyla ıslansın .

Onurumu ayaklar altına alıp hayatı yaşamaktansa,hayatı ayaklarımın altına alır,onurumla yaşarım .

Yılmaz odabaşı sözleri, yılmaz odabaşı lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.