Emile zola sözleri


Güzelliği anlamak için bir kere bakmak yeter ama ,bir karara varmak için çok düşünmek gerekir.

Bana sorarsanız eğer ,bu hayatta ne yapmaya geldim diye ,size şunu söyleyeceğim;ben bu hayatta sonuna kadar yüksek sesle konuşmaya geldim .

Saygı olmayan yerde aşk da olmaz .

Hiç bir süs ve makyaj bir kadını analık sevgisi kadar güzelleştiremez.

Erkeği erkek yapan kadındır.

İşçi mahallesindeki gizli sevişmeler ,hepsinin ortak konusuydu,genç kızlarla erkekler aynı zamanda baştan çıkıyor.Mahalle halkının damına seriyorlardı postu.

Dünyayı bir gün de yıkıp yeni baştan yapamazsınız .Bir günde her şeyi değiştireceğini söyleyenler  ya şarlatan yada alçaktırlar..

Ufacık bir umut bile aşkın doğması  için yeterlidir.

Gerilere kaçmış bay hennebeau ağlıyordu.

Kaybettim sandıkların ,kurtulduklarındır belki  de..

Ben sözcükleri sevmem ,insan birini sevdi mi,en iyi şey onu göstermektedir.

Bir kişiye karşı yapılmış haksızlık ,bütün insanlığa karşı yapılmış haksızlık demektir.

Hayat insanın hayal gücüne göre büyür veya küçülür .

Dünya da biricik acı sevildiğini sanmamaktır.

Açıkça nefret etmek ,asıl düşüncesini gizlemekten daha asil bir harekettir.

Adalet ancak gerçekten ,saadet ancak adaletten doğabilir.

İnsanlık yalanı ve adaletsizliği kılıçla değil kitapla yenecektir.

Herşey sadece bir rüya.

İnsan güçlü olmadığı zaman akıllı olmak zorundadır.

Ben sözcükleri sevmem ,insan birini sevdi mi ,yapabileceği en güzel şey onları göstermektir.

Mumu söndür düşüncelerimin rengini görmeye ihtiyacım var.

Eğer kirli bir ırmağı içine alabiliyorsan ,bozulmadan kalabilmen için deniz olmalısın.

Gerçeği yerin altına gömseniz bile o bir gün büyüyerek patlayacak ve her şeyi yok edecektir.

Hayvanların kaderi gülünç ,görünme korkusundan daha da önemli benim için ,kaderleriyle inceden inceye bağlı çünkü.

Anne hayatın sonsuzluğudur.

Pırlantadan alınmayan vergi,kitaptan alınıyordu;çünkü pırlanta alandan değil ,kitap okuyandan korkuluyordu.

emile zola sözleri,emile zola lafları,emile zola özlü sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.