Havalı sözler

Sadece insanlar değil ,matematik de yalan söylüyor , çevremdeki 20 kişiyi topladım bir adam etmedi.

Delikanlı adamın hasbı,gevşek adamın dostu çok olurmuş.

Avuç kadar yüreği olmayanların boyum kadar dilleri var.

Ayını alemde yaşıyoruz bu trip bu atar ne kızım, görende uzaylı sanacak.

Yokluğumda havam eser ,o size yeter.

Sizin oyuncu olduğunuz filmin yönetmenliği bana düşer.

Attığım her adım doğru yolda olsaydı imtihanın anlamı olmazdı.

Ettiğin dua ile yaşamıyorum ki bedduanla can vereyim.

Hayat öyle karışık ki;susarsın ,konuşmadığın için  kahreder,konuşayım dersin susmadığın için pişman eder.

Herkes tavırlarıyla karakterini ortaya koyar , mühim olan karaktersiz olmamak.

Sebastian soda getir tavırlarımı çekemeyen var.

Fırtınasız denizde herkes kaptan olur.

Bensiz yaşamayı göze almışsa ,onsuz olmaktan kaybedeceğim yok.

Geçmişini bilmeyen  geleceğine zar atar.

Dünyanın en güçlü insanları yalnız yaşayan insanlarıdır.

Değer verdikçe ,kaybettiğim insanlar var.

Hayatımdaki malları sildim  , artık , insan denen yaratıklara bakacağız.

Başarılı bir erkeğin arkasında daima iki kadın vardır biri kızı , diğeri eşi.

Çok konuşmaya lüzum yok , bu gün varsın yarın , belki.

Kuşlar dahi mutluluktan uçmuyor .

Kendini ne kadar güzel görürsen gör gözümün gördüğü kadarından daha güzel değilsin.

Mutluluk gecenin sessizliğinde gizlidir.

Annem masal bilmediği için bu gece beddua okudu bana.

Biz selamı esirgemeyelim  almayanlar utansın.

Yalnız iş yaparım ben , şeytanla işim olmaz.

Seni arayıp sormuyorsa başkasını arıyor,salla gitsin .

Mutluyduk oysa ,sadece para denen kağıtlarımız yoktu.

Bu dakikadan sonra gidene yol gelene yüreğim var.

Anasına el kaldırıp da sevdiğine kıyamam diyenlerin suratına tükürmek istiyorum.

Umurumda mısın dur bakayım , yok değilsin valla .

Kızım beni ister seversin ister sevmezsin,ama seni görenler bana senin ki geliyor diyorlar.

Bir defa dokunsa güller açar da haberi yok.

Ben esirin değilim tutmasını bilseydin kölen idim .

Beni öyle bir sevmelisin ki görenler keşke benimde böyle aşkım olsa desin.

Seni yücelten eşin olsun ,hayat arkadaşın  değil.

Aklımda sen varsın bir türlü gitmek bilmiyorsun.

Beni en iyi sen bilirsin ,ben seviyorsam gidemem.

havalı sözler, havalı laflar ,havali sozler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.