Resimli aşk sözleri

resimli aşk sözleri

Canımı kapına , yüreğimi ellerine ,ruhumu bedenine ,uykumu yatağına ,öpücüklerimi dudağına sakladım ve seni ölene dek seveceğim.

Kadına vurmak değil , kadına vurulmaktır adamlık.

Tek duam o ellerini başkası tutmasın.

Aşk nasip işidir hesap işi değil,aşk adayıştır arayış değil.

Başka bir şehirde de olsa nefes alsa şükredersin, bazen o kadar seversin işte.

Aşk yanında olanı sevmek değil bazen gelmeyecek olanı sevebilmektir.

resimli aşk sözleri

Aşk günah değil ki tövbesi olsun.

Aşk savaş gibidir başlaması kolay durması çok zordur.

Takvimin en güzel günüydü senle tanıştığım gün.

O kadar masum sevdim ki seni gözlerine bakarken bile utandım.

Senle kurduğum hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar güçlü değilim.

Aşk kalbimizin davetsiz misafiridir, bize sormadan gelir ,bize sormadan gider.

resimli aşk sözleri

Ben bu günü ,yarınımı ve geleceğimi sana adadım can tanem .

Bu hayatta yalnız senin için vazgeçtim gülüşüne ,bakışına kurban olduğum yar.

Yan yana ayrı yazılır can tanem biz sırılsıklam sarılalım.

Çekip giderken bana Allah'a emanetsin dedi , dedim ondan başka kimim var ki .

Bazen kahveni yudumlayıp açarsın güzel bir şarkı ve sadece susarsın o parça söylemek istediğin her şeyi söyler.

Öpüşürken kokusunu çektiysen ,özlediğinde burnunun direği yanar can.

resimli aşk sözleri

Oksijenim ol ki sen bittiğinde ben de biteyim.

Canın yandığında kime gidersin , sevene mi yoksa sevdiğine mi?

Çerçeveye benzer hayat ,dışına çıkamadığın anlar olur, ancak önemli olan çerçeveye verdiğimiz şekildir.

Eylül soğuğu üşütüyor , sende yoksun .

Kışı yaşıyorsan sabret bahar gelecektir.Her gecenin sabahı ,her kışın baharı var.

Ara sıra yorgun olurum sadece ,ne aşık, ne  yalnız ,nede küskün ..

Aşk  ;derin suların gizemli uğultusunda kaybolmaktır .

Suya yazdım artık yüreğimde saklı olanları ,onlar kalmayı bilmediler suda ne kadar kalırlar bilmiyorum.


resimli aşk sözleri

Kızım ne kadar uzaklara gidersen git yüreğimin sonuna kadar yolun var.

Gözlerim ne yeşil ne mavi benim gözlerim senle ölümü göze alacak kadar kara.

Ben hiç bir kızın ardından koşmadım sadece mutluluğumu aradım.

Seni hiç söyleyemedim hep yüreğimde gizledim.


aşk sözleri

Her nefesimde aklıma gelen tek kişisin sevgilim.

Ben seni kaybetmeyi göze alamam çünkü senden bir tane daha bulamam.

Gül yüzlüm bal yanakların için sevdim seni.

Sensiz hayatın tadı yok sevdiğim dön gel.

Dünya dönmeyi,aşklar sevmeyi unuttuğu zaman seni belki o zaman unutabilirim.

Bazen sadece gözlerimle sana olan sevgimi anlatmak istiyorum ,gözler en iyisini anlatır ya .

Aşk sadece sözle olmaz ,aşk hem kalbi hemde yüreği ister.

aşk sözleri

Seni severek dünyaya gelmedim ,ancak seni severek öleceğim kesin.

Gittiğin gün öldüğüm gündür sevgili.

Seni benim kadar çok seven ,benden daha fazla sana hasret kalsın .

Hayat dediğin gözle kaş arasıdır.

Narkoz ver hekim bey,acısını hissedip de söyleyemediğim yüreğim var.


aşk sözleri

Seviyorsan sevgini belli etmekten utanma.

Geceleri yıldızım ,gündüzleri güneşim olup beni aydınlatır mısın?

Ey gönül sus,bütün suskunluklara karşı her şeyin en hayırlısı olacağına inanarak sus,her suskunluğun kurşun gibi cevap olsun,sus ki suskunluğun en güzel dua'n olsun .

Bu kısa ömürde özlemim çok büyük.

aşk sözleri

Seni ne kadar çok sevdiğimi bir bilsen ,uzayı görenlerden biri olurdun sevgilim.

Sana sevgimi yolluyorum ,kalbimden kalbine bir yol çizsin yüreğinde .

Ey gönül bahçemde büyüttüğüm nazlı çiçek ,ilk bahar yağmurum bu hasret ne zaman bitecek.

Ara sıra aklıma geliyorsun ,deli rüzgar gibi esiyorsun,dedim ya ara sıra.

Beni tanımayanlar asla çekemez, tanıyanlarda bir daha vazgeçemez..

Sanatçı ben isem ,şarkım sensin ,diken ben isem gülüm sensin .

aşk sözleri

Sana karşı olan bu sessizliği ,içimde kıyametlerin koptuğunun ifadesidir.

Bana soruyorlar hayatında biri var mı diye bende diyorum hayatımda biri yok birinde hayatım var.

Yürüdüğüm her adımda ismini andım toprağa.

Paran varken herkes sever yokken yalnızlık sever.

aşk sözleri

Duyduğum en gerçekçi yalanın yemini misaliydi gözlerin .

Tüm saatleri durdursan bile zamanı durduramazsın .

Ey sevgili nasibim kadar seviyorum seni sevdiğim. 

Ölmekten korkmuyorum unutulmaktan korkuyorum can tanem.

Hayat bu kadar kısayken sana ömrüm diyorum ,kızmıyorsun demi?

Senin triplerini çekiyorum diye sabırlı olduğumu sanma ,seven dikenine katlanır derler.

Kadın küfür etmez ,sen bilirsin der ,peki der,iyi der.

Sahi sen hiç sevdin mi beni..

Senle kurduğum hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar güçlü değilim .

Ya bir gün canım ellerini tutmak isterse.

Daha dokunmadan, kurudu İrem Çöllere bir türlü yağamıyorum ,yeni bir koşunun başlangıcında , Biraz deprem sonrası .

Biraz şehir hülyası , bir kalp yangınından geriye kalan , Siyah gözlerine beni de götür. Artık bu yerlere sığamıyorum...

Pembe uçurtmalar yolladığından beri , sarardı tiryaki menekşeleri, sonbaharın tozlu kafeslerinde, sevgi turnaları yakalıyorum.

Uyku tutmuyor karanlıkları , yitik düşlerimi kovalıyorum , gölgeler gidiyor;ben kalıyorum. bin bir türlü kokuyorsa yaylalar.

Siyah gözlerine beni de götür, baharın koynundan koparıp sana , ipek bir mendile sardığım yüreğimle , şehzade gülleri gönderiyorum , umutlar kalıyor;ben gidiyorum.

Bütün yelkenlileri,deniz fenerlerini Kaptanları sorgulayan Yanından geçen küheylanların Korku tufanına yakalandığı Siyah gözlerine beni de götür Güneş ülkesinden gelen yiğitler Benzeri olmayan bir dünya kursun Cellat,ayrılığın boynunu vursun.

Usul usul intizarı çürüten, bu hercai diken,bu çılgın arzu sürüklüyor imkansız muştuların, eşiğine gönül vadilerini , bir ağaçtan düşen yapraklar gibi , düşüyorum tan yerine .

Ya topla yaralı kırlangıçları ya da bu vefasız şarkıyı bitir özgürlüğe giden tutsaklar gibi siyah gözlerine beni de götür.

Ey sevgili gözlerim gözlerinin rengine muhtaç ,her sabah gözlerini gözlerimde aç.

resimli aşk sözleri, aşk sözleri, en güzel aşk sözleri,resimli aşk lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.