Beklemekle ilgili sözler

Gelecekse beklenen beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen özlemek güzeldir .Sevecekse sevilen işte o her şeye bedeldir.

Gelecek yarınlardan bir şeyler beklemekle tükeniyor ömrümüz.

Sabret! Belki bir günde olmaz ama bir gün muhakkak olacaktır.

Beklemek aylar süren hasretin bitmesidir,beklemek sevgiliye kavuşma heyecanıdır.Bazende beklemek , tükenmektir, bitmektir.

Ruhum sensiz koca bir boşlukta gibi gel de bitsin bu özlem, bu hasret.

Benim kıymetli günlerim hep yolunu gözlemekle geçti .

Zaman geçsin diye bekle ,zamanı gelsin diye bekle.Anlaşılmak için bekle ,sabahı bekle geceyi bekle .Baharı bekle , yazı bekle , yarını bekle ,sabırla bekle çaresizlikle bekle .Hayal kur bekle ,değişsin diye bekle .hayat geçsin sen bekle .Pes etmeden bekle o sana muhakkak gelecektir ,yeter ki beklemeyi bil.

Sevgi yanında olanı sevmek değil uzaklarda olanı yanında hissetmektir.Uzaklıklar; gerçekten sevenler için önemlidir çünkü sevgi özlemektir.

Ömrüm seni beklemekle geçse ve ben seni beklerken ölüm gelse bil ki öbür tarafta da seni bekleyeceğim.

Beklemek çok güzeldir yalnız doğru durakta.

Sevmek seviyorum demekle olmuyor ,yüreğinde hissetmektir. Gelmeyeceğini bile bile yolunu beklemektir.

Beklediğin bir şey sen anca onu beklediğini unuttuğun zaman gerçekleşir .Bu hayatın "sen bakarken  soyunamıyorum " deme şeklidir.

Okeyde beklenen son taş gibisin ,biliyorum beklemekle gelmezsin .Zaten gelme ,çünkü sen gelirsen ben biterim.

Hep beklemekle geçiyor ömür ;hayallerle umutlarla ama hiç gelmeyecek bir yolcuyu bekler gibi beklemeninde dayanılmaz yorgunluğuyla .

Ne yana baksak denizdi , maviydi ,ışıktı. Sonra bir zifiri çaresizlikti.

Beklemeyi öğrendiğim gibi gidecek yolu kalmayanın geri döndüğünü de öğrendim .Gelme..

İnsanı en çok da yoran beklemektir.

beklemekle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.