Nasiple ilgili sözler

Nasip diye bir şey vardır ki iki cihan birbirine çarpsa dahi ondan ötesi olmaz.

Nasip o kadar güzel bir şeydir ki insanı düştüğü yerden tekrar kaldırıverir.

Kısmet ederse Mevla el getirir , yel getirir , sel getirir.Kısmet etmezse Mevla el götürür, yel götürür ,sel götürür.

Nasip kadar güzel bir kelime daha var mı? Ne eminsin ne de ümitsiz , senin adına en iyisini bilene teslimsin.

Allah gümüş kapıları kapatır üzülürsün ama bilemezsin ansızın altın kapıları açar .O yüzden her zaman hayırlısını iste.

Ey gönül ses etme bekle , ya nasip de Rabbine bırak.

Ne kadar hesap yaparsanız yapın , kısmetiniz hesapla değil nasiple gelir ayağınıza.

Ve ben hiç bir zaman dilek tutmadım hep dua ettim .Ömrüm ömrüne nasip olsun diye.

Aklınıza gelen her güzel şeyi duaya dökün .Niyet olur , nasip olur ,yol olur, hal olur.

Olmasını istediğimiz şeylerle olan şeylerin farkını nasip denen kelimeyle kapatıyoruz.Nasip bizim yara bandımız.

Herkese nasip olmaz bir gönle girip sonra da dualarında yer almak.

Gözümün görmediğini gönlüm neylesin , Rabbim herkese gönlünden geçeni nasip eylesin.

Nasip istenen değil ,hep verilen .Nasipse gelir Çinden Yemenden nasip değilse senin olsa bile kayar gider elinden.

Bu günlerde öğrendiğim en önemli şey ;kalp herkeste olsa da , vicdan herkeste olsa da nasip herkese olmuyor.

İyi bir insan olmak tamamen karakter meselesi  ama iyi bir insana denk gelmekte nasiptir.

Allah'ım bana nasip etmeyeceğin hayallerin peşine düşürme beni (amin).

Her ne kadar dilimiz nasip değilmiş dese de kalbimiz Allah'tan ümit kesilmez diye atar.

Eğer tamamıyla zorluklara daldıysan ,daralıp kaldıysan sabret çünkü sabır genişliğin anahtarıdır. Hazreti Mevlana

Bazen her şeyi akışına bırakmak gerekir ,herşey olacağına varıyor zaten.

Allah'ım nefsimi sana teslim ettim ,yüzümü sana çevirdim , tüm işlerimi sana havale ettim .Senden başka sığınacak kimsem yok .Beni ve sevdiklerimi koru ,sabaha sağsalim uyanmayı nasip eyle .

nasiple ilgili sözler, nasiple ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.