Öyle bir sev ki beni ben bile kıskanayım kendimi.

Yağmur yaprağın güneş toprağın duasıdır ,benim duam da sevdiklerimin mutlu olmasıdır.

Keşke şu anda senden bir mesaj gelse tek kelime "özledim" yazsa..

Cebinde kalan son şey umutsa kaybetmiş sayılmazsın.

Bazıları çıkmış durmadan sevgili değiştirmeye .. Haklısınız çünkü biz alışkın değiliz sevdiğimiz adama seviyorum demeye.

Kalbin en biricik düşmanı stres ve kolesterol değil kibirdir.

Seni seviyorum aşkım ,kalbim daima seninle .

Hayatta ki en acı olay merhaba diyen ellerin elveda diyerek ayrılmasıdır.

Tek bir duam var  o ellerini benden başkası tutmasın .

Kimseye fazla güvenme , beyaz gülün gölgesi bile siyahtır.

Çabalamak rızık kapısının anahtarıdır.

Bir yalan dört doğruyu götürür ;iyilik ,güven, sadakat, huzur.

Hiç bir şey bir otoriteyi sessizlik kadar güçlendirmez.

Havlama sesi artınca  taşı doğru yere attığını anlıyor insan.

Aslanlar diyarında çakalın işine .

Uzun süren korkunç akıl sağlığıyla birlikte delirdim.

Hiç bir şey otoriteyi sessizlik kadar güçlendirmez.

En usta hırsız hayattır;senden sevdiklerini çalar, hatta seni senden çalar. Ama farkında bile olamazsın.

Hissettiğin kadar kalbinde ,söyleyemediğin kadar dilindedir aşk.

Çakal  sürüsü kurdu tuzağa düşürünce kurt nasıl kurtulacağını değil nasıl intikam alacağını düşünür.

Geçme namert köprüsünden alırsa sel alsın seni,yatma çakal gölgesinde yerse aslan yesin seni.

Sevdiğim ya beni kurbanlıklar gibi kesip aşıklara adarsın,ya da bu aşkın rüzgarından kurtuluşun yok,gölge misali peşinden gelirim..

Sana güzel sözler yazdıkça kelimelerim daha fazla artıyor ,seni bembeyaz sayfalara yazdıkça daha çok bağlanıyorum sana sevgilim.

Sen sadece aşık değilsin ,istikrarlı adımlardasın,sen sadece yarim değilsin ,sol yanımsın bebeğim.

Gördüğüm her gölgede adını anıyorum sevgili.

Sabretmek asillerin işidir..herkes hak ettiği mutluluğu yaşar veya mükafatını alacağı acıyı.

Gerçek aşk yürekten olandır.

Dünyanın en kötü şey ,selamla tutulan elin elveda ile bırakılmasıdır.

Ölüm ölüm diye andığın nedir ki sevgili ,senin için yaşamayı göze aldım...

Gündüzün aydınlığına benzemez gecenin karanlığı,korkutur ,üşütür insanı ,bir gariplik var üstümde ya ben fazlayım yada yanımda biri eksik .

Hayat yaşandığı kadar güzeldir, geriye kalan ya hayaldir ya da ümitlerdir.

Uçurumun ucunda da olsan ölüme inat tebessüm et.

Sen aşksız ben de sensiz yapamıyorum.

Can verecekmiş gibi hayatımıza girenler ,canımızı alıp giderler..

Küfür şeytanın işidir,tövbe insanın..aşk kadına yakışır ,sevmek de adama...

Herkes bir hayat seçer  ve seçtiği hayatın bedelini öder.

Dürüst kişi her daim çocuk kalır.

Doğru yolda olanın yükü ağır olurmuş.

Mükemmel biri değilim lakin sahte de değilim..

Malından vermeyeni zenginlerden sayma.

Aşk bir neyzene benziyorsa biz ney'iz .

Yarınlar hep güzel olur derler ya ,bu gün de dünün yarını değil mi??

Seni deliler gibi seven birini deli diye sevmedin .

İnsanlardan nefret etmekle uğraşma vaktine yazık.

Dürüst insanlar görüntüyü değiştiren ,ağaçlara benzerler  o yüzden istenmezler.

Aşk ,bir kırgınlığın gölgesinde üşüyen, yüreğin sessiz çığlığıdır bazen.

Tutunamadığın dala zorla yaprak olma ,sevgi incelikten gelir ,kabalıktan değil.

Olmaz dediğin ne varsa olur ,düşmem dersin düşersin ,şaşmam dersin şaşarsın ,öldüm dersin yine durur yine yaşarsın ..

Her şey bitti dediğimiz an her şey yeniden  başlayabilir .

Ya yıktığınız hayaller o kimsenin umuduysa.

Menfaat için göz yumduğun haksızlıklar,sanmayasın ki yanına kâr kalır,bir gün o haksızlık  kapına dayanır  ,senin de hakkını elinden alır.

Rahat bir kişinin dört özelliği var ;eyvallah , boş ver ,neyse ,aynen.

mükemmel laflar

Yanılgıya düşürmesin seni melek bakışlar, bazılarını şeytan ayakta alkışlar..

Haddi aşan kahkahalarım vardır ,dosta can düşmana acı verir.

Yüreğimde ne seni unutmak var ,ne de aşka dair bir his,seni görmeyecek kadar gücüm var,ama sensiz yaşayacak kalbim yok.

Hayat bir oyun dediler ,baş rolü bana verdiler,önce seveceksin sonra terk edeceksin dediler.

Bir şiir misali gece gündüz seni yüreğime yazıyorum.

Aradığım her şeyi sende bulmuşum ,başkasında olmaz umudum .

Sararak girdin gönlüme bir deprem misali her şeyi yıkıp gittin.

Sevilmeye değer biri var,görülmeye değer biri var,yeter ki kalpler bir olsun ,can vermeye değer biri var..

Beni aydınlatan bir ışık olur musun ey gönül bahçemde büyüttüğüm nazlı çiçeğim.

Sevmek suç ise cezam idam olsun.

Çok seviyorum sevmenin acı verdiğini bile bile,ancak umudum var bir gün seversin diye.

Seviyorum diyenlerin sevgisinden tereddüt et çünkü aşk dilsiz sevgi yürekten gelir.

Küle dönmüş ateş yanar mı ..buz kesilmiş sular akar mı?gözlerim seni gördü başkasına bakar mı ...?

Çok sev ama belli etme ,çünkü üzülürsün ,kırılırsın ,yanarsın.

Yüreğinin en kuytu köşesinde ufacık bir yer istiyorum çok mu ?

Kapım her zaman açık istediğin an gel ,sen eski dostum değil ,eskimeyen dostumsun...

Denizin dibine dalmayan inci mercan aramasın.

Doğru konuşursan ne söylediğini hatırlamak mecburiyetinde olmazsın.

Sen benim kara sevdam ben ise senin ruhsatın can tanem.

Dün bendeydin ,bu gün kalbimde yarın kalbimde ,bir ömür ruhumda olacaksın.

Nefisler duygu ,duygular nehir olmuş yüzebilenlere aşk olsun.

Benim huyum suyum bu, beğenmeyen gitsin.

Dilin yalan söylese de gözlerin seviyorum diyor .

Acele şeytanının hilesidir , tedbir ise Rabbimizin lütfudur.

Aklın başına geldiği vakit pişman olacağın işleri yapma .

Aklın padişahı kafesi parçaladı mı ? tüm kuşlar farklı yerlere uçar.

Allah'la beraber olunduktan sonra ölümde güzel ömür de .

Allah'a şükretmek rızkı artırır.

Aslanların boynunda zinciler olsa bile  zincir yapanların beyi aslandır .

Mutlu edemiyorsan meşgul de etme.

Bir gün ebediyen susacağız bu yüzden fırsat varken sevdiklerimize seni seviyorum demeyi unutmayalım..

Aptal birinin sizi öpmesine müsade edin ancak ,bir öpücük sizi aptallaştırmasın.

İsyanı bir yerde yapıyorum sadece ,hayatı senle yaşamak varken yaşamamak...

Herkesin hayatı yaşadığı ve sevdiği kadardır.

Secdeye varmayan alnın alın yazısı olamayı istemiyorum..

Sevda bir oyun dediler ,en zorunu bana verdiler ,seni unutmamı istediler ama ben oyunu oynayamadım .

Senin adını yağmura yazacak kadar çok yüreğimde taşıyacak kadar derin sevgiyle seviyorum .

Yürek sevmeden gözlerden yaş akmazmış.

Çok sevme be kardeş hep sevenler üzülür .

Mükemmel sözler, mükemmel laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.