Bizim sözümüz bedenimizden ağır gelir.

Ateş olsan ne yazar , çok çok sigara mı yakarsın ..

Mevzu adamlıksa , sen kalkabilirsin.

Sigarası bitmeden diğerini yakan adama dert diye bir şey sormayın.

Herkes vazgeç dese de kalbim bir kez daha dene diyor.

Hayatı sokaklarda öğrenirsin , okuldan diplomasını alırsın..

Öyle insanlar tanıdım ki , insanlığımdan utandım..

Silahlar konuştuğunda ,kurşunlar söz dinlemez.

Ne aradığını bilirsen , onu elde edersin.

Gardaş biz ağır değiliz ,insanlar hafif.

Mumla kimseyi arayacak halim yok , beni arayan ışığımdan bulur.

Gözlerimin rengi ama bakışlarım insana göre değişir.

Yaşıtlarından çok olgun gösteriyorsun dediler , büyüklük bende kalsın dedim..

Varsın tipimiz bozuk olsun , sütümüz bozuk değil yeter bize..

Ne söz dinlemez adamsın diyen baban yoksa  hayatın eksikliğini o an anlarsın..

Dürüstlüğümüzü korkaklık olarak görenler ,varsın meydan okusun.

Muhakkak bir gün karşılaşırız kör bir sokakta..

Her şeyin bir vakti vardır;hayatın, sevmenin ,ölmenin..

Dost; kara günde belli oluyormuş ,kapatın ışıkları dostlarımı sayacağım.

Süslü püslü aşk cümlelerimiz yok bizim,bakışlarımız aşkı anlatır sevmeyi bilene ..

Uykumuz yoksa derdimiz çok..

Sen gönlünü bembeyaz sayfa yapsan dahi karalayan çok olur..

Vaktinde gelmeyen teselli,ölümden sonraki affa benziyor.

İnandığın gibi yaşamasan , yaşandığın gibi inanmaya mahkum olursun..

Mert adamın bakışları namerdin kılıcından keskindir.

Bu dünyaya yalnız geldik yalnız gideriz , bizi sırtımızdan vuranı bedavaya veririz.

Aşkı şans olarak gördüysen ben de hayatına oynarım..

Sözlerim ağır geliyorsa , söylemediklerimi  de say.

Hayat tesbihe benzer , bazen sallamak , bazen çekmek lazım.

Çakalların gücü çokluktan , aslanların gücü yalnızlıktan gelir..

Sahip olmak istediklerine önce ait olmayı öğrenmelisin.

Fırtına ne kadar sert olursa olsun , kayadan sadece tozu alır.

Bu dünyada bitmeyecek tek şey şerefsizliktir.

Kürt olabiliriz lakin uğrunda can verebileceğimiz türk dostlarımız var.

Ben paketler adresine yollarım sen izle koçum.

Bu oyunda yönetmen benim ,sen oynarsın .

Derdi sizden alan biziz verende biz o yüzden akıllı ol.

Seni tesbihimde boncuk diye çekerim akıllı ol .

Kaliteyi sen belirlersen ,mührü ben basarım..

Senin parayla ayak basamadığın yerlere ben selam vererek girerim.

Bana şekil yapma ,başlarım sıfatına .

Suskunluğumuz asaletimizden asaletimizde suskunluğumuzdan bilesiniz .

Bizim tokat atmadıklarımız ,kahvehaneleri basar olmuş.

Nice kurşunlarla ölmedim ama bir bakışın öldürdü beni.

Ölümden korkum yok ,korkum seni kaybetmek.

Ne güzeller gördüm çay yapmasını dahi bilmeyen ,çocuk yapan .

Yaşamak bu ise üstü kalsın..

Senden ayrılmak için and içmiştim ,aklıma geldiğin an vazgeçtim.

Öyle biri ol ki oğul ,öldüğün zaman ardından ağlamayan kalmasın .

Bizim ayrıcalığımız delikanlılığımız olsun ,varsın alem bilmesin .

Ben senin bir gülüşüne ölürdüm ,sen ölümüme güldün .

Sensiz geçen gecelerim efkarın ta kendisidir.

Ya avcı olursun ,yada av lakin avı avcıya götüren köpek olma

Özledik dediysek ,haberin olsun diye değil,gel diye .

Babalar çınar ağacı misalidir ,meyvesi olmasa da gölgesi var.

Ayarı düşükse altın gibi kalbinin bir kıymeti yok.

Beni yenemezsin çünkü ,seni karşıma almam.

Babalık tesbihle değil, efendilikle dürüstlükle olunur .

Değerli insanlarlar işleriyle,değersizler ise kişiyle uğraşır.

Gittin mi geriye bakmadan gideceksin yollar bile senle gurur duymalı.

Evrendeki her şey hak ettiğine dönüşür.

Bir elvedaya sığdırdı beni,göklere sığdıramadığım kişi.

Allah'tan ümit kesilmez ,bizim umudumuz Rabbimizedir.

Ederinden fazla değer ,soytarıyı kral eder.

Ve bir gün kalem dedi ki çok yazdın yeter!! Artık çiz gitsin ...

Bunu da yaz hakim bey ! Umuda kelepçe vurulmaz.

Ne bileyim sevgili.. Öyle güzel baktın ki gözlerime ,sevmek değil ölmek geldi içimden .

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

En delikanlı mevsimdir kış,yüzüne yüzüne vurur yalnızlığını..

Bu kentin en tenha yeri kalbimdir şimdi.

Kalpte kemik yok ama en çok kırılan yer orası.

Yaptığım yanlışlar için pişman değilim ,tek pişmanlığım yanlış insanlara yaptığım doğrular oldu.

Bazı insanlar hayatımıza küfür etmemiz için bir neden olmuşlar sanki.

Sırtını duvardan başkasına etme emanet ,en kralının içinde bile vardır ihanet.

Beni hep yanlış anladın zaten, geleceğim demiştim , gel ecelim ol değil.

Mutluluk bize müebbet olsa ,iki güne kalmaz af çıkar.

Ne olmuş yani büyük adam olamadıysak, hayallerimizi satmadıkya..

Kimse suskunluğumu asaletimden sanmasın,ite köpeğe taş atmıyorsam sahibinin hatrındandır.

Savaşırken safımda olmayanı,zaferimize ortak etmem.

İnsan gibi aşk yaşamayı bilmedin ya , şimdi köpekler gibi sevsen de sana verecek kemik yok bende.

Yazdıklarımı boş ver de yazıp yazıp  sildiklerimi bir bilsen.

Benimle oyun oynama güzelim ,önce ninni dinlerim sonra inim inim inletirim.

İnşallah birini seversin o da sadece canı sıkıldığında senle sohbet edecek.

Her şey yolunda ama yol sensiz.

Deli yanıma denk gelme sakın ,çünkü o tarafıma ben bile hüküm süremiyorum.

Hayatınızdan çıkıp gidenlere üzülmeyin ,çürümüş meyveler ağaçta durmaz.

Susmak hançer gibi cevaptır ,her susuşta biraz daha kanatır .

Kırık sigaradan nasıl duman gelmiyorsa kırık kalbimden de sevgi bekleme ..

Bu gün arkamızdan konuşan soytarıların arkasında dün bizler vardık.

Üç kuruşluk yüreğine pahalı gelir deli sevdam.

Adam olmaktan mı acizsin yoksa adamlık mı senden uzak?

Ben öfkeyle kalktım mı zarar vermeden oturamam arkadaş.

Sen gidersin ben unuturum.

Zamanda bıktı artık bizden , o kadar çok şeyi ona bırakıyoruz ki .

Sonra herkes sevdiğine kavuşacak dediler , başladık ölümü beklemeye .

Mutludur O, mutlu olmasaydı duramazdı, gelirdi.

Dünya malına çok değer veren kişilerle arkadaşlık etme , fakir olursan hor görürler ,zengin olursan kıskanırlar . hazreti ali

Sana engel olmaya çalışanlar , başaracağına en çok inananlardır.

Eğer bir insanı gerçekten unutmak istiyorsanız ;onunla yaşadıklarınızı değil onun size yaşattıklarını hatırlayın.

Bir kadın sana ağlayarak git diyorsa yapman gereken  tek şey kalmaktır .

İçini ferah tut. Mutsuz edip mutlu kalan yok bu hayatta .

Nasılsa inanmak istediklerinde inanacaklar o yüzden kendin ol .

Senden şiir  olmaz , benden de şair . Kal öyle ,gelme !

Sen sevgiyi kumar gördüysen , ben hayatına oynarım .

Sen hiç sevdin mi senin olmayacak birini?

Beni çıkmaz sokağa koydular ve yolun açık olsun dediler .

Seni seven zehir olsa da yut ,seni sevmeyen bal olsa da unut .

Hayatıma yeni insanlar almama gerek yok ben daha hayatımdakileri tanıyamadım .

Kırdıysa sessiz kal ,sessizliğinden kırıldığını anlayamıyorsa onsuz kal.

Dünyayı seyrederken ;öğrendiğim bir şey varsa o da insanların göründüğü gibi olmadıklarıdır .

Acı, zehir zemberek bir hüzün . Kalbinden gırtlağına doğru yükselir .

Değerliydin yalan yok ama değer miydin ? İşte buna yorum yok .

Arılar bile en tatlı balın zehirli çiçeklerde olduğunu bilir .

Bir kadının söyleyeceği çok şeyi olduğu halde susuyorsa , o erkek tüm kozlarını kullanmıştır .

Yine de beddua edemem sana , Allah ne mutluluğun varsa versin .

Sonra ne yalanlar işittim . Sanki ilk kez söylenmiş gibi inandırıcı .

Benden giden çok oldu  ama hiç eksilmedim .

Kaybetmekten korkmuyorum , nasılsa bir gün var olan herkes gidecek .

ağır sözler,ağır laflar,ağır cümleler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.