nefret sözleri

Tanımadığını ölürcesine seversin tanıdığından ölümüne nefret edersin .

Sen benim ismimi bile söyleme ,dost kalmak şöyle dursun.

Sevdiğimin zerresi kadar sevseydin ikimizde bu halde olmazdık .

Hayatın güzellikleri onun olsun , bana sensiz nefes alamam deyip beni öldüren o anları anlatsın .

Açtığın yaralarım kapanmadı daha ,sevmek ne haddime benim.

Bizim hayatımızda iki sandık var ,biri çeyizlik sandıklarımız,diğeri de adam sandıklarımız.

Benim hayallerimi kaç kuruşa sattın başkasına .

Gülüşlerimi çalanlar ,kahrolmaya mahkum olurlar inşallah

Güzel oynadığın oyunlarla karşıma gel ki ,yenildiğinde ahlanıp vahlanma .

Bazılarının yürekleri yok denecek kadar küçük ne sevgi var ne de insanlık.

Ben şimdi susuyorum ,ama bir gün öyle bir konuşurum ki kanayacak tüm yaralar ,unutulmayacak izler kalır yüreğinde.

Verdiği umutları geri alan ,aldığı ahı da gülerek kullanmalı.

Sigara misali akla gelen izmarit gibi yere atılmaya mahkumdur .

Hayallerim üç kelimede saklı Allah belanı vermesin .

Sabır benim için selamet  ise intikam benim için felakettir .

Affetmek Allah'a mahsustur o affeder ben etmiyorum

Sıradaki gülücüklerim mutsuz olmamı isteyenlere gelsin kanka .

Kötü bir insan değilim ama ,karşımda ölse oturup sigara yakacağım insanlar vardır .

Sana sadece bir bedduam var , sarıldığın her kişi bana seni hatırlatsın .

Gitmek çok kolay ya gittiğin mekanda istediğini bulamazsan dönmek fena komaz mı..

Bir zamanların bir tanesiydin şu an ise nefretim oldun .

Bir kurşunla ölmeyecek isen ikinciye değmezsin

Bu paralar benden sana sadaka olsun..

Benim bu hayatta nefesimdin ,huyumdun ,suyumdun ama kurudun.

Benden sonra kime ne kadar canım diyorsan o kadar canın yansın.

Benden sonra gelen beni sana unutturur ama hayat insana türkürdüğünü yalatmaz yutturur.

Neyin var sorusuna derin bir nefes alıp.." iyiyim" diye cevap veren insanların neler yaşadıklarını tahmin bile edemezsiniz .

İntikam almayı sevmem lakin ödeşmek adetten gelir .

Benden nefret et ama başkasına sarılma .

Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişirsen  gittiğin yolda yalnız kalırsın .

Yalan ,yalandı her şeyin . Seni sonsuza kadar affetmeyeceğim .

Problem şu ki;kola takılacak insan çok hayata katılacak insan yok.

Artık sevdiğim değil nefretimsin .

Allah'a şükür ki sadece moralimiz bozuk ,karakterimiz değil.

Hançeri al eline ,vur sırtıma,  yaşamak neyime kahpeliğin moda olduğu dünyada.

Kalbimde yeri olmayan birini yüreğime yük etmem.

Bu dünyadaki en gerçekçi yalan bakışlarındı..

Öyle anlar olur ki oturup ağlamak istersin ,ama gözlerinden yaşlar akmaz,bazen gülmek istersin aklına gelir gülemezsin ,bazen onu beklersin ama gelmez, işte o an oturup sessizce ölümü beklersin,tıpkı ben gibi..

İhanetin bedelini ateşle, sevginin bedelini aşkla ödersin ..

Bir gün beni anlayacaksın ,oturup ağlarsın işte o an beni bulamayacaksın,çünkü sevdiğim değil nefretim olacaksın.

Hayallerimi yıktın gönül bahçemi talan ettin şimdi kalkıp yüreğimi hangi yüzle istersin .

Bir zamanlar canımdın ,sonra canımı aldın ,bensiz dünyada mutlu musun?

Senden nefret ediyorum ,yüzüme gülüp yüreğimi yaktığın için ..

Ya adam gibi sev ya da defol git nefretim olmadan.

Her gün yeniden ölmemi istiyorsan bekleme git ,sen mutlu olacaksan ölmeye hazırım..

Ben seni kalbimden sildim yanımda dursan ne yazar ..

Neden hata yaptık biliyor musun ?iki kuruşluk insanlara beş kuruş değer verdik biz..

Nefreti  dost dediklerimizden öğrendik .

Hiç kimseye hak ettiğinden fazla kıymet verme ,gülün bile dikeni var.

Benden uzak dur ,Allah'a yakın ol ,nefretim olmadan toz ol..

Aşk iki kişilik değilde üç kişilikmiş , sen ben ve nefret..

Hayatın güzel olması ,sana olan nefretimi eksiltmiyor şekerim.

Aldatmak nefreti doğurur,aldatılan nefret eder aldatan da nefret edecek birilerini arar daima.

Benden ayrıldıktan sonra ,başkalarına canım dediğin kadar canın yansın .

Bu hayatta herkesin işini görecek kadar kıymetlisin.

Ne olursa olsun büyük konuşma ,gün gelir nefret ettiğine canım dersin .

Nefreti olmaya hazırım lakin başkasına sarılma..

Sorun da bu ya , koluna taktığın onlarca kişiden ,hayatına kattığın yok.

Canımı yakacak kadar cesaretin varsa nefretime katlanacak kadar güçlü olmalısın.

Sen ve nefret ,hiç yan yana gelecek sözcükler değildi oysa ..

Sebastian söyle ona , yokluğumda sefa sürenin cefasını çekecek halim yok , bende halay çekerim :)

Nefretimiz olacak kadar değeri olmayan insanları severek en büyük hatayı yaptık.

nefret mesajları, nefret sözleri,nefret etmekle ilgili mesajlar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.