Ayrılık Mesajları

Bu hayatta zamanın varsa sevdiğinden vazgeçmeyeceksin ,vazgeçersen sende bitersin ..

Bana ne kadar sevdin diye soranlara hep diyorum "hak etmediği kadar"..

Kaybetmekten korktuğumuz için kaybettik biz...

Bende bulduğunu başkasında aramak ağır gelir sana ..

Benimle neden kimse oynamıyor diyen çocuğa ,büyünce senle ne oyunlar oynarlar görürsün dedim ..güldü.

Bütün umutlarımı yıktın be sevgili ..

İnsan elindekileri kaybedince ,değerini anlarmış .. sende beni kaybedince değeri mi anlarsın..

Sen kendi yolunda gidersin ben kendi yolumda ,vazgeç artık farklıdır bindiğimiz tekneler..

Üzülen kişi olabilirim lakin kaybeden hep sen olacaksın.

Rüzgara olan öfkeyi  gülden çıkarmak nedendir?

Ben senin için son kez zar atarken sen ayrılığı çoktan kabullenmişsin ..

Sen gitmekle hata yapmadın ,gidişine üzülmem hataydı.

Kanatların yoktu ama uçup gittin ..

Her gidenin arkasından ağlasaydık ,ülkemiz sele mahkum olurdu.

Varlığım parmağında yüzük olmadı ,yokluğum , kulağında küpe olsun .

Ben seni sevmeyi beceremedim ,sende bende kalmayı ..

Unutmak kolaysa senin için ,unutmak benim işim .

Her şey eskisi  gibi olsun diye bir gayretim yok ,ben bu aşkın selasını çoktan okudum.

Bir zamanların bir tanesi ,benim için tatlı bir rüya idin uyandım ve bittin .

Sevdiğin öldü canın sağ olsun.

Bizim birbirimize sözümüz vardı ,yarı yolda bırakmak yoktu.

Gitmenin hakkını da ver pişmanlık duymadan...

Sen gidersen beni de götür gittiğin yerlere .

Korkun olmasın sevgili ,beni istemeyen gönülde izimi dahi bırakmam.

Vedalar ansızın gelir can..

Yüreğimizin çınlayan sesini bir öfke misali biriktiriyoruz .

Senle çok mutlu olacağız demişti ve çok mutlular..

Her gidişin bir dönüşü varsa da ,senin gidişinin dönüşü olmasın.

Ne gemiler battı bu denizde , bir teknenin lafı olmaz ..

Beni görmeyen gözlerin ,söylemeyen dilin anlamını çoktan yitirdi güzelim .

Bir gül kadar güzel ol lakin dikeni gibi batma..

Kime gerçek olacaksan ol ,benim için bittin .

Senle göz göze gelmeyi o kadar özledim ki sözlerin bittiği gözlerin konuştuğu yerdeyim ..

Ayrıldık diye sanmasınlar yıkıldık ,sanmasınlar bittik .. yeni baharlar için sadece yaprak döktük.

Bir ayrılık türküsü söyler misin benim için ?

Kaybetmek amacındı ,kazanmak da benim tercihimdi.

İnsanın hayalleri artıkça ,inancıda azalır.

Gitmek bahane değildir ,gözün arkada kalacaksa ...

Varlığın kaç kuruştu ki ,gitmen canımı yaksın.

Ben her şeyi boş vermişim ,boş verdiklerimin arasına sen de hoş geldin .

Sen gitmekle eylem yaparsın ben unutmakla koca bir devrim.

Gidişine üzülmüyorum ,yalnızca hayallerime yanıyorum..

Yaprak sıkılmıştı ağacından ,sonbahar mazeretti.

Jiletten daha derin yaralar açar ayrılık..

Senle olmayacak dua gibiydik , sende aminler okudun hep..

Yine iki yabancı olalım ne sen beni tanıdın ne de ben seni..

Sevgiler yalan olursa ,ayrılık kolay olur.

Dönmek çare olsaydı sana geri dön derdim .

Zaman işte her şeyin ilacı derler ,ama faydasını görmedik.

Gitti gül gibi sevgilim ..

Aşkımızı ikiye bölelim ,sana eyvah bana da eyvallah.

Ayrılık yün olsa da yüreği acıtır.

Ayrılığımızla beraber mevsimler ağlıyor ,ağaçların sararmış yaprakları birer bire dökülüyor ,eylül hüznünü yaşatma bana sevgili .

Benden ayrıldığın vakit gittiğin yere beni de götürür müsün?

Ayrılıklardan paramparça olmuş bir yürek ,isterim ben dertlerimi dökmem gerek,şayet sevdiğinden ayrılsa can ,öylece bekler vuslata ersin zaman ,ağladığım her yerde hep ah eyledim gördüğüm her insana dost dedim ,herkesin zannında dost oldum amma kimse talip olmadı esrarıma .hiç değil feraydıma sırrım uzak gözlerimde lakin yok ışık duymaz kulak .

Sevgiyi ana olana ,acıyı ayrılık yaşayana sor dostum.

Hayatın dibine vurdum sonuna kadar ,aslında sana vurmalıydım yüreğimin acıları geçene kadar.

Korkum sevmekten değil ,sevipte ayrılmaktan,korkum azrailden değil ,sensiz kalmaktan..

Gül güzeldir dikensiz olsa ,sevgi güzeldir ,ayrılık olmasa .

Ayrılık seni ne kadar sevdiğimi bilseydi ,oturup ayrılığımıza ağlardı.

Biz ne konuşarak ne de susarak anlaşabildik,ben yazmayı tercih ettim o okumaktan aciz kaldı.

Dokunmadığın birini özlediysen ,o yüreğine çoktan dokunmuştur.

Bizim kaybetmemizin tek bir nedeni var ,onun bir mesajı için onlarca mesaj atıyoruz .

Ey sevgilim ,vur ,yarala ,yıkık dökük yüreğimi parçala , ama gitme kal ,ayrılığa dayanacak gücüm yok:((

Ayrılığı istiyorsan pılını pırtını toplayıp gideceksin ey sevgilim ,vur ,yarala ,yıkık dökük yüreğimi parçala , ama gitme kal ,ayrılığa dayanacak gücüm yok:((

Ardına dönüp bakma ,giderken güzel bir veda olsun ,beni üzdün kırdın ,yaraladın ama hakkım helal olsun .

Ey sevgilim ,vur ,yarala ,yıkık dökük yüreğimi parçala , ama gitme kal ,ayrılığa dayanacak gücüm yok.

Zor anlarında yanında olmayanı mutlu anlarında ayrılıkla terbiye et.

Hoşçakal der gibi bakan gözlere ,defolu çeker öyle giderim. ey sevgilim ,vur ,yarala ,yıkık dökük yüreğimi parçala , ama gitme kal ,ayrılığa dayanacak gücüm yok.

Gelirim bir gün dedi ve gitti ,ben sabırla bekledim,o gelmek nedir bilmedi,bu acı ölüm gibiydi, lakin kimse ölmedi. ayrılık sözleri

Her gün hesap sorduğun insana gün gelir bir selamı bile çok görürsün.

Seni yarı yolda bırakana kızma onunla yol alan sendin ,dedikodunu yapana da kızma çünkü ona insan muamelesi yapanda sensin .

Ardında bıraktığın gözyaşlarım olsa da ,ben hep sana aşığım. insan yüreğini söker atar da sevdiğini atamaz ..

Seviyorum ayaklarına yatma artık ,benden ayrıldığın gibi ondanda ayrılacaksın bir kaç güne.

En büyük hatamız neydi biliyor musun ?bırakıp gidenleri değil de gözyaşlarımızı sildik..

Bazen unuttum diyorum ,gülüşü gelir aklıma o an her şeyden vazgeçiyorum.

Paketimde kalan son sigara gibiydin sevgili ,ben içmeye kıyamazdım ,o cebimde ,sen de kalbimde kırıldın .ayrılık sözleri

Sensizlik imtihanım olsa da ayrılmak zorundayım ,ama seni çok seviyorum .

Rüzgarın özrü kabul olunsa da dal kırılmıştır bir kere ..

Ne zaman uykum gelse ,bir çocuğun çığlığı gibi uyandırır o elveda sözlerin,en tatlı uykumdan uyandırdın ya asla unutmam seni...

Bir elveda ile yıktın gönül bahçemi ,ömür boyu mutluluklar diliyorum sana sevgili...

Giderken ,hakkını helal et derler ,haram ettikleri hayattan utanmadan helallik isterler.

İnsan her şeye atacak bir yer bulur da kendisini atacak bir yer bulamaz bazen... değer verdiklerimize gözümüz gibi bakar ,yüreğimizde taşırız.

Beni herkes kırabilir ama sevdiğimden başkası canımı acıtamaz.

Hazan yaprakları gibi döküldük birer birer..

Dakikalar sonrasını bilmezken yıllar sonrasına hayaller kurmuştuk oysa , elveda vuslatı canana ve gülistana elveda .

Bitirdin yüreğimdeki tüm sevgiyi,def ettim gözlerimdeki hayalini.

Sevdiğim her yüreği bir veda kokusu sardı.

Söylemekten bıkmadığım en güzel şarkıydın,şimdi ise sıradan bir melodi misali mırıldanıyorum seni...

Geç anladım ,senin bile benden vazgeçebileceğini...

Ben seni kanayan kalbimle seviyordum,yüreğim yansa da sana gülücükler saçıyordum,sen vicdansızca elveda dedin ,ben bunları hak etmedim,elveda sevgilim .

Hayata ağlayarak küstü gözlerimiz,severek ayrıldı ellerimiz,anlamsız ,nedensiz çıkmazların kurbanı olduk ,elveda gönül çiçeğim,elveda...

Önümüzde güzel bir hayat varken bir elvedayla zehir zemberek etmenin ne anlamı var sevgili..

Vedalar eylül gibidir üşütür yürekleri..

Hem dertli hemde kederliyim belli etmesem de ,ellerini benden andan itibaren firarlardayım,hayata küskünüm,ve gecelerin efkarındayım..

En büyük hatam ,elveda derken ellerini tutamamaktı ,affet sevgilim.

Ben elindekilerin değerini kaybedince bilenlerden değil ,değer verdiğim için kaybedenlerdenim.

Kaldır kadehi ey sevgili ;önce gelmişine sonra geçmişine .Dibini bulunca hem gelmişine hem de geçmişine .

Artık gelme çünkü hayallerim bile sana küstü.

Gittin mi büyük gideceksin ,ayrılık bile gurur duyacak seninle.

Başımı ellerimin arasına ne ilk ne de son alışım. İlk acım değilsin ama en büyük acımsın.

Gitmek gerekir bazen fazla zorlamadan ,daha çok bıktırmadan eğer vaktiyse arkana bile dönüp bakmadan.

Ölüm gibidir ayrılık,ölüm gibi. O yüzden bekleme gidenleri, ölüler dirilmez.

Artık herhangi bir hayale kucak açmayacak kadar yorgunum.

Mutlu ol ki beni kaybettiğine değsin.

Şimdi yalnız yürüme zamanı, unut gitsin her güzel anı ,ben sararım yalnız yaramı sen git gözyaşlarım akmadan.

Öyle bir yerdeyim ki ne gitmesi mümkün ne de kalması ,vazgeçmekle kalmak arasında ,akla karanın tam ortasındayım.

Ayrılık içinde insanın gözünü açıp kapayıncaya kadar  geçen zaman yıl gibi gelir.

Ayrılıklardan parçalanmış bir yürek ,isterim ben derdim dökmem gerek ,şayet aşkından biraz ayrılsa can öylece bekler vuslata ersin zaman .

Ne kadar uzaklara gidersen git yüreğin bıraktığın yerdedir.

Hiç ayrılamam derken kavuşmak hayal oldu.

Üzmeyin kırmayın birbirinizi ,hayatta geri dönüşü olmayan ayrılıklar var .

Hiç bir ayrılık benim ecelime hükmedemez.Gelenle doğmadım ki gidenle öleyim.

Bırak gitsin dönerse senindir ,dönmezse zaten hiç senin olmamıştır.

Üzülmüyorum bir kaç zamandır ayrı olduğumuza. Neden mi? Aynı gökyüzünü paylaşıp aynı havayı soluduğumuz sürece beraberiz.

Bir gidişi asla tek kişi hazırlamaz,biri iter diğeri gider.

ayrılık mesajları, sevgiliye ayrılık mesajı


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.