Edip cansever sözleri

İnsan sevdi mi buna bir çare düşünmeli.

Ki bazı sözlerin anlamı ,o sözlerin söyleyişindedir..

Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? Bir parça papatya yaprağı daha .

Unutulmuş gibiyim ben ve insan bir bakıma unutulmuş gibidir..Bilmem ki nasıl anlatmalı? Yalnız bile değilim.

Ve bu yorgun yüreği,bu hüzünlü yüreği,benim değilmiş gibi,hiç kimse görmeden şöyle bir yol kenarına bıraksam .

Çıkmazlarda üst üste birikmiş ufuklar kadar derindim.

Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine .Ama hata bizde ,küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize .

İnsan bazen ağlamaz mı ,bakıp kendine .

Ve mutluluk bir kibrit çöpü,artık ne kadar yanarsa .

Daha bir sürü şey şuramda ,darmadağınık.

Kimsenin öldüğü yok,yaşadığı da .. Herkes biraz var o kadar .

Bu gün de ince bu gün de kırıldı kırılacak. Bu günde . Tam nerede kalmışsam .

İçinden doğru sevdim seni,bakışlarından doğru sevdim ,ağzındaki ıslaklığın buğusundan ,sesini yapan sözcüklerden sevdim ben ,beni sevdiğin gibi sevdim ben seni.

Bazen diyorum ki kafama takmamalıyım,sonra diyorum ki ;önce kalbimden atmalıyım.

Her insan biraz ölüdür ,bizde biraz ölüyüz .Ölüler ki  bir gün gömülür,içimizdeki ölüler,dışımızdaki ölüler ,insan yaşıyorken özgürdür.

Bazen arkana bile bakmadan  gitmek istersin..Öyle her şeyi bırakmana falan da gerek yok. Anıları bıraksan yeter .

Dünyada ki en şanslı varlıklar kuşlar olmalı,bizi öldüren mesafeler,onların yaşam amacı.

Bakmayın etrafımda fazla insan dolandığına ,sırılsıklam yalnızım aslında.

Ne seviyoruz nede sevmiyoruz birbirimizi. ne varız  ne de yoğuz gerçekte.İki lamba gibiyiz iki ayrı yerinden aydınlatan odayı.

Biz aykırıya ,ayrıntıya,ayrıksıya ,azınlığa tutkunuz..

Tekrarı yoktur bazı şeylerin ,hayat gibi,aşk gibi,ömür gibi.

Gülemiyorsun ya ,gülmek bir halk gülüyorsa gülmektir.. Ne kadar benziyorsunuz Türkiye 'ye Ahmet abi.

Gök yüzü gibidir şu çocukluk,hiç bir yere gitmiyor .

Otursak bir akşam üzeri,sen bana hiç bilmediğim bir hikaye anlatsan,bende bilmezden gelirdim ,söz.

Kısaca söyleyeyim;anlamak yordu beni.

Ve bazıları yokken bile vardır fazlasıyla .

Her şeyin fazlası zararlıdır ya ,fazla şiirden öldü .

Oysa Allah  sevdiğine kavuştursun diyen hiç bir dilenciyi boş çevirmemiştim ben.

Edip cansever sözleri, edip cansever lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.