Kısa güzel sözler

Eğer bir kadın her şeye rağmen sizden ayrılmıyorsa ,onu sımsıkı kucaklayın , alnından öpün .

Üst üste dinlediği şarkı gibisin sevgili , tekrar  tekrar seviyorum seni.

Gözlerin ömürlük şarkım olsun .

Dünya yansa da umrumda değil sen yanımdasın ya,ateşlerde yanmaya razı gönlüm .

Seninle tanışmak dahi ,şükre sebep .

Seni anlatmaya kelimelerim yetmedi sevgili ,soranlara asumanı gösterdim ,gittiğim her yerde başımın üstündesin ,sen benim gökyüzümsün .

Ben ömrümü sevdana adadım ,ya canımı al ya canım ol.

Ey yüreğimde büyüttüğüm nazlı çiçek !gönlüme kör düğüm olur musun ?

Vazgeç diyorlar ,onu sevmek nefes almaktı , insan nefes almaktan vazgeçer mi?

Yalnızca bir defa sarılmak için ,günlerce yolculuğa değecek insanlar bilirim.

Bir defa sevdim ,ömür verdim ,yolum belli , safım belli ,sevdiğim belli.

Menfaatleri bitene kadar değil , ömrü bitene kadar sevebilmeli insan ..!

Sevdiğim ikimizin arasına "ve " bile girmesin .

Zevk olsun diye sevmek değil son olsun diye sevmeli insan .

Baktın olmuyor ,yastığına sarıl uyu.

Zaman her şeyin ilacıdır derler lakin faydasını görmüyoruz zamanın ..

Bir şarkı söyle sevgili ,içinde huzur olsun .

Hadi kalk yüreğim gidiyoruz buralardan ,yolumuz çok uzun .

Hazreti Muhammed(s.a.v)'in buyurduğu gibi Allah'ım kabul olmayan dualardan sana sığınırım.

Daima inandığım bir doğru vardır . iyi kalpli olmak ,mükemmel olmaktan çok daha güzeldir.

Kadınlara güzel davranın ,çünkü kadınlar insanlığın annesidir.. Hazreti Ali (ra)

Her şeyi bilenlere değil ,kendini bilenlere saygı göster.

Bir kimseye verecek sevgin yoksa ,umut dolu gözlerle ona bakma .

Ya Rabbi doğru bildiğim yanlışlarımı düzeltmemi sağla ..

Gerçek dostu ,yalnız kaldığın vakit anlarsın .

Hayatta en çabuk unuttuğumuz şey iyiliktir.

Olgun kişi ,ne söylediğini bilen ve yapan kişidir.

Yürüdüğünüz yolda güçlükler ve engeller yoksa o yol sizi hiç bir yere götürmez..

İnsanın bazen neye güldüklerini anlamak güçtür.

İster acı olsun ister tatlı ,hatıralar insana ızdırap verir.

Barış mutlulukların en güzelidir.

Sevmek ;yorgun gecelerde adını anmaktır sevgili.

İnsanlarında yan etkileri olur,kimi mide bulandırır ,kimi de baş döndürür.

Hangi fotoğraf makinesiyle çekilirsen çekil,yüzündeki şerefsizlik hiç kaybolmayacaktır.

İnsan sana ihtiyacım var ,gitme kal diyebilecek bir yüreğe sahip olmalıdır.çünkü insan kaybettiğinde dayanacak kadar güçlü değildir.

Mutlu olmak mı istiyorsun ?herşeyi görmezden gel ..

Bazen türkülerin sözlerini unutsan da müziği aklında kalır daima ,tıpkı bende ki sen gibi..günaydın aşkım.

Hoş geçinmek kusursuzlukla olmaz,birbirlerinin kusurlarına katlanmakla olur.

Mutlu olmak için illa canımın yanması mı gerek ? seviyorum seni aşkım iyi geceler.

Söylemek istiyorum ama yanlış anlaşılacağımdan şüphem yok ,bu suskunluk sayma.

Altın kadına helal erkeğe haramdır ,çünkü erkeğe yakışan en güzel mücevher kadındır .

Sen hangi baharın yağmuruydun sırıl sıklam bıraktın beni.

Hiç benimle olmayanın sürekli aklımda olması ne kadar saçma ise ,sana olan sevgimde bu kadar saçmadır.

Ben sana kıyamıyorken ,sen çoktan kıyma olmuşsun :)

Zor günlerinde ,arkadaşını,eşini,sabrını ,dene .

Akıp giden günler göstercektir yar mısın yaralayan mı ?

Tenime düşen her yağmur damlasını sen zannedip aşk bildim,ve öyle çok özledim ki seni bir tanem,dön gel artık.

Odun yanar kül kalır ,insan yanar kul olur .

Hayat sana ardı ardına vuruyorsa,daima dikenlerini gösteriyorsa üzülme çünkü pek yakında gül de gösterecektir.

Özlemek ölümden acıdır ,o hem yaşatır hem öldürür.

Mısır satanı,simit satanı anladık da ,dost satmakta mı ekmek parası mı?

Böbürlenme insan oğlu ,dünyaya gelişin iki damla su ,dünyadan gidişin bir avuç topraktır.

Yaran zamanla iyileşir dediler ,dermanım ondadır dedim hekim neylesin .

Kaliteli parfümleri bir kenara atında ,insan güven kokmalıdır.

Ağacın yüksekliği ,yaprağının düşmesine engel değildir.

Belki de yağmurların yağmasına ihtiyaç yoktu insanlar bu kadar kir içinde olmasalardı.

Mutluluk herkesle paylaşılabilir ama acılar sevenlerle paylaşılır.

Aynı dili bilenler değil ,aynı duyguları besleyenler anlaşır.

Aklımızda olan insanlar yanımızda olsalardı hep mutlu olurduk.

İnsan kendini ne kadar büyük görürse görsün ,başkasının gördüğü kadardır.

Soframda soğan ekmek olsun ama helalinden olsun .

Allah bir kapıyı kapatırsa bin kapıyı açar.

Bir tane dostun olsun iyi günde de kötü günde de o sana yetecektir.

Ağacın yüksekliği ,yaprağının düşmesine engel değildir. çok yoruldu daha fazla üstüme gelme hayat.

Edep ilk olarak yüce Rabbimizden utanmaktır.

Ne kadar tuhaf,herkes sevilmek ister ama çoğu kişi sevmeyi bilmiyor.

Bazı insanların anlatacak çok şeyleri vardır aslında ,ama kimseleri yoktur.

İsyan etmeyin dua edin ,çünkü Kur'an-ı kerim buyuruyor ki; RABBİN SENİ TERK ETMEDİ..

Bir insanı nasıl değiştirim gibi düşüncelere kendini kaptırıp da sevme ,çünkü insanoğlu değişmez,ona nasıl katlanırım diye düşün öyle sev.

Ben; haddini ve Rabbini bilene aşığım.

Keyfi istediğinde hatırlayanlara ihtiyacımız yok çok şükür.

Yüreği dargın olan kullarına ferahlık nasip et Rabbim .

Olur da bir gün sert konuşursam ,bu sustuklarım yerine koyarsın.

Yoldan sapan ,başkalarına yol gösteremez.

Bir kadının güzelliği onun ne kadar şansız olduğunu gösterir.

Etme sırtını duvardan başkasına emanet ,en kralının bile içinde vardır ihanet .

Canımı yakacak kadar cesareti olanın ,sonuçlarına katlanacak kadar da gücü olmalı.

Kaldır kadehi ey sevgili ,önce gelişine sonra gidişine ..Dibini bulunca gelmişine ,geçmişine .

İhanetin en ağırı , her zaman güvendiklerimizden gelendir .

Sevgilinin attığı çamurda kaldım ,tutunup çıkacak dal bulamadım. Acılar içinde kıvrandım durdum , feryadımı duyup da gelen olmadı .

Bilemezsin kim dost kim düşman ,bazen tuttuğun eldir seni sırtından vuran .

Boşver gitsin umursama;çünkü hayat seni değil sen hayatı üzmelisin .İşte bu yüzden bazen altını çizdiklerinin üstünü çizmelisin .

Ey gönül ses etme bekle ..Ya nasip de Rabbine bırak.

Söyleyecek söz yok gidiyorum ben .

Birde hakkını helal et derler giderken ,haram ettikleri hayattan helallik isterler.

Selası verilmemiş ölülerim var benim..Birde selası verildiği halde ölmeyenlerim..

Kimse son vedanın ne zaman olacağını bilemez  o halde sevdiklerimizin değerini bilelim.

Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi,benim yolum son durak senin ki müsait bir yerdi.

Vedalar acıtsa da bazen gitmek gerekir.

Bu hikayeye  bir son lazımdı.

Öperken kokusunu içine çektiysen ,özlerken burnunun direği sızlar.

Şart mı dudaklarımda kal demem,gözlerim çığlık çığlığa gitme diye haykırırken.

Bence güvenmek sevmekten daha önemlidir .

Yol arkadaşını iyi seçmelidir insan , seçmeyenlerin çoğu yol yorgunu..

Bazen uzun uzun yazarsın okuyan olmaz ,tutar bi nokta koyarsın duymayan kalmaz.

Özgür olmak zor ama başardığınızda buna değer .

Dostun kalleşi,arkadaşın çakalı,akrabanın akrebi,düşmandan daha beterdir.

Seni en çok ben sevdim , beni unutma .

Ağaç dalındayken bilmezmiş yaprağın kıymetini düşünce anlarmış onu ne kadar çok sevdiğini .

Yüreğinize aralıksız yağan tek yağmur sevgi olması dileğiyle ..

Kalbi güzel olan kullarını hayatımızdan eksik eyleme Rabbim .

Derdiniz ne olursa olsun ,umudunuz hep Allah olsun .

Verdiğim değerin kıymetini anlamayan ,o değeri bıçak misali kestiğimde anlar .

Sen gönlünü defter yaparsan gelip karalayan çok olur.

Beyni şeytanlaşmış insanlara doğruyu anlatmak suyun üstünde yürümek gibi bir şeydir.

Herkes zamanda yolculuk yapıyor aslında ,anılarıyla geçmişe ,hayalleriyle geleceğe..

Kül kadar etkisi olmayan insanların kendilerini ateş sanmaları ne kadar garip.

Nefret etme çok seversin ,çok sevme nefret edersin ..

Yorma kendini, bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.

Hiç bir zaman büyük konuşma ,hayat seni öyle bir noktaya getirir ki ,kendini sevdiklerinle savaşırken ,nefret ettiklerinle selamlaşırken bulursun.

Allah nasip ettirmeyeceği bir şeyi hayal ettirmez.

Sen ruhuma cemre diye damladıktan sonra ben bu tende neyleyim..Aşk da sen ,hasret de sen , ben de sen ..

İyiliğe niyet edin ,sıkıntıya sabredin,aza kanat edin ,hatanızı kabul edin ,nimetler varken şükredin,nefsinizle itaat edin,ama Allah'tan başkasına kulluk etmeyin. 

Kadınlar üzüm gibidir,gösterdiğiniz ilgiye göre ya şarap olur ya da sirke ..

Demiri demirle dövdüler;biri sıcak biri soğuktu.. İnsanı insanla kırdılar ,biri açtı ,biri toktu.

Kızgınlık çok gürültülüdür,oysa kırgınlık ne kadar da sessiz..

Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi ,öleceğini bile bile neden yaşadığını unutmuştu o an.

Etrafım çok kalabalık ama hepsi merhabalık.

İnsan sevme hissini israf etmemeli,kim ne kadar sevilmeye layıksa onu o kadar sevmeli .

Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece , kaçtığın her yer cehennemindir.

Hedefi olmayan hiç bir gemiye rüzgar yardım etmez .

Olgun insan güzel söz söyleyen değil ,söylediğini yapan ve yapabildiklerini söyleyen adamdır.

Kurunun yanında yaş yanar mı bilmiyorum ama , gururun yanında aşk da yanıyor .

Gönül seni bulmuş başkasını anar mı hiç??

Üzülme ayağına batan dikenler ,aradığın gülün habercisidir.

Allah'ım ben bu kulunu çok sevdim ,onu benim elime düşür gerisini ben hallederim. amin

Sen bana bir adım gel ben sana freni patlamış kamyon misali gelmezsem namerdim .

Aşk bir muz kabuğudur ,dikkat etmezsen ayağın değil hayatın kayar :)

Aşk eğri bacaklıyı  doru görme sanatudur Dursun.

Sigara bıraktırma hattını aradım seni anlattım .Bir sigara da onlar yaktı.:)

İyisi bizi bulmaz ,delisi peşimizden ayrılmaz .

Yemişim aşk acısını ,sen hiç ayağının serçe parmağını koşarken sehpaya çarptın mı ?

Gidene bir not ! kapıyı kapatma gelenler var ?:)

Gidişine illa bir isim koyacaksak mal kaybı diyelim.

Çıkmaz  yazdığı halde ısrarla girdiğin sokağın adıdır aşk.

Gönül kendisine benzeyen gönüle akar .

Bir insan birisini seviyorsa olduğu gibi sever , olmasını istediği gibi değil .

Herkesten kıskanacak kadar değil , herkesi kıskandıracak kadar sev.

Çok sevilmeye değil , daima sevilmeye ihtiyacım var .

Bir muammadır aşk, kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akan yaştır  aşk ..

Yalnızlık hep güzeldir ama şu sensizlik yok mu, gel canımı al diyor .

Ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin.

Sevgi yanında olmak değil,uzakta olanı hissetmektir. Uzaklıklar sevenler için önemlidir;çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek şey özlemdir.

Pes etmek tarzım değil ama sen savaşmaya değmezsin ..

Bu saatten sonra ben tren gibi geçerim sende öküz gibi bakarsın .

Yaptıklarıyla küçülenler laflarıyla büyüdüklerini sanmasınlar.

Ey sevdiğim bende yerin baki .. Ömrüm varlığına denk!Kalbe giren kabre girene dek.

Sen sen ol asla sevdiğini üzme .Kalem dertlidir yazar ,dil sevdalıdır söyler velakin yürek susarsa ne yazar ne de söyler.

Dili ,dini, rengi ne olursa olsun iyiler iyidir.

Özünü bilirsen  özürden kurtulursun .

Allah bir kulunu severse ,yalvarmasını dinlemek için onu sıkıntıyla sınar .hadis-i şerif

Umutsuz kapılar vardır açılmaz ,Rabbimin kapısı büyüktür kapanmaz . Sen umudunu kaybetme ,Rabbim kulunu bırakmaz.

Ne varlığa sevinirim ne yokluğa yerinirim,aşkın ile avunurum, bana sana gerek seni .

Ey can güneş herkesin üzerine eşit doğar ama gül başka leş başka kokar.

Gecen mutlu kalbin sevgiyle dolsun,tatlı rüyaların benimle olsun. Hayırlı geceler mutlu yarınlar .

Bırak güneş doğsun ,bırak yalancının değirmeni dönsün ama yaşamayı bırakma! sen yaşa ki dünya insan görsün .

Gününüz aydın,neşeniz bol, işleriniz hayırlı ,kazancınız bereketli olsun .

Ne kralına giderim ne alayına ,bir durum varsa kralı da alayı da gelir ayağıma .

Bir zamanlar toz konduramadıklarım şimdi tozdan görünmez olmuş.

Konuşurken kendini iyi hissetiğin insanı sakın kaybetme.

Yüzümüzden düşen bin parçayı toplayıpda ,yerine kocaman bir tebessüm yerleştiren insanlar varya, onlar iyi ki var .

Boş vermeyi bileceksin çünkü;hayat , hak etmeyenlere üzülecek kadar uzun değil.

Dürüst insan daima çocuk kalır .

Dostlarını tanımak istiyorsan hata yap.

Ah ulan ayrılık bir tek seninle ayrılamadık .

kısa güzel sözler,kısagüzel cümleler,kısa güzel laflar,kısa laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.