Anneye güzel sözler

Ana hakkı ödenmez ,sevmeye ömür yetmez,bütün dünyayı verseler anamın bir tırnağı etmez.

Kokusunun eşi ve benzeri olmayan ,sevgisinin yerine başa hiç bir şeyi koymayan ,şefkati üzerine tanınmayan ,insana güven ve huzur veren biri varsa bilin ki o anneden başkası olamaz.

Canından çok sevecek birini arıyorsan ,hemen eve koş annen kapıda seni bekler .Yüreği güzel anneler hep bekler .Evde bekler , yemeğin başında bekler ,kocadan gün yüzü ,evlattan hayır bekler .Ömür tükenir o çocukları için bekler , ama asla yaptığı iyilik ve fedakarlıklara  karşılık beklemez.Karşılıksız sevginin adıdır anne.

Canım  annem ;bana  o kadar güzel annelik yaptın ki ,hiç kimsenin annesine keşke benim annem olsaydı demedim.Sen beni ödüllendirdin ,Rabbim de seni en güzel şekilde ödüllendirsin.

Bir aileyi birbirine bağlayan annedir .Annen gittikten sonra ailen dağılır .Kimse kimseyi görmez ,arayıp sormaz .Rabbim kimseyi anasız babasız bırakmasın.

Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi .Çünkü ben annemi gülerken de gördüm , ağlarken de .

Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın ,annem olman en büyük şansım .Seni çok ama çok seviyorum anneciğim .

Yalanlarla dolu bu fani dünyada beni yalansız sevdiğin için teşekkür ederim annem.

Bu hayatta en çok istediğim gülümsemenin yüzünden eksik olmaması ,o güzel gözlerin hiç bir acıyla ıslanmaması . Seni çok seviyorum anneciğim.

Burnunun dibindeki insanlar bile halini anlamazken kilometrelerce uzaklıklardan sesinden üzgün olduğunu anlayan kişidir anne.

Mekanın cennet olsun güzel annem .Ne dil yeter seni anlatmaya ne göz doyar sana bakmaya ,ne kollarım yeter seni sarmaya ,içim yanarken üşümek ,yüreğim kan ağlarken gülmek işte ana hasreti bu olsa gerek.

Anne evi, anne eli ,anne sıcaklığı , anne şefkati eşittir dünyada eşi bulunmayan tek organik ilaç.

Bir annenin evladına duası;gözüne yaş , ayağına taş yüreğine telaş düşmesin inşallah yavrum.

Kadınlarımız eğer ulusun gerçek annesi olmak istiyorlarsa erkeklerimizden çok aydın ve erdemli olmaya çalışmalıdırlar.

Ben Anneyim.! Seni sevinçlerin en büyüğü ile ellerime aldım ,geceler boyu baş ucunda bekledim ,şefkatimle sardım , sevgimle büyüttüm .Sen benim emeğimsin ,sen benim geçen günlerim , ömrümsün.Ben anneyim sen ise canım evladım .Allah yokluğunu bana göstermesin.

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor ,ölüm kadar acı ,sen nefes kadar önemli canım kadar değerlisin biricik annem.

anneye güzel sözler , anneye güzel laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.