Aklında benden yana soru işareti kalmasın , ben sana noktayı çoktan koyup geçtim.

Şekil yapma bana ezerim seni,fazla kurcalama bozarım seni ,delikanlı adam yapmaz geri ,ben daima ileri giderim ,ezerim seni.

Biz ne delikanlılar gördük alemde şekil yapmaya çalışıp el aleme rezil olan .

Karşılığını görmediğin bir aşkı ve şekil almayan bir saçı uzatmayacaksın.

Bizim kimselere şekil koyduğumuz yok lakin şeklimiz birilerine koyuyorsa güler geçeriz, sıkıntı yok.

İnsan insana iyi gelmeli eğer iyi gelmeyecekse hiç gelmemeli.

Ben geçmişime bir çizgi çektim geleceğim sen ol.

Atalarımız ne güzel de demiş ;elinle yaptığın hayrı dilinle ziyan etme.

Sebastian ! Yüz güzelliğini geç. Kaderi güzel olmalı insanın.

Sen onun hayatında bir seçenek isen ,onun senin hayatında bir öncelik olmasına izin verme.Paul Auster

Bizim dakikalarımızı hak etmeyenlere hayatımızı harcamışız , yazık.!

Ferrarilerle gezip şekil yapmayız ,biz tesbihle gezer takım elbiseyle havamızı basarız.

Giydikçe açılır diyen tezgahtar ,uzadıkça şekil alır diyen kuaför ve zamanla unutursun diyen arkadaş .Bunların hepsi aynı teşkilata üye bence.

Kimse adaleti öğretmesin bize ,ihanet edene merhamet  edilmez bizde.

Bizim adam olana sözümüz yok ,kıvırana para takarız.

Kafam dağınık olabilir ama kimi nereye koyduğumu asla unutmam.

Ne kadar değişsem de talihim değişmiyor . Her şekil bir çemberin içerisine yerleştirilebilir.

İnsanları iki şekilde ele alırım .Bir sevmeye doymadıklarım,iki sövmeye doymadıklarım.

Boş silahtan değil boş insandan kork çünkü şeytan boş silahı değil ,boş insanı doldurur.

Bana şekil verip elbise biçme ,biz elbisesiz de gezeriz ar paklı,yeter ki sen dolaşma etrafta ,zürriyeti belli görünüşü ahlaklı.

Fıtrat omurga gibidir .Üstüne ne koyarsan koy  etide , kasıda, derisi de ona göre şekil alır.

Alttan aldık yeteri kadar , bundan sonra herkes ederi kadar.

En zor günleri yalnız başına atlattıysan sonrasında kimseye eyvallahın olmaz.

Hayat dediğin nedir ki bu gün varsın yarın yoksun .Arkandan iyi bilirdik diyenin çok olsun.

Küçük bir söz yakarsa içini ,dost bildiklerin anlamazsa seni .Koy alnını secdeye ,al eline tesbihini ,Rabbim anlar seni.

şekil sözler, şekil laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.