Özdemir asaf sözleri

Ozdemir asaf sozleri

Geleceğim bekle dedi , ben bekledim o gelmedi . ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi.

İnsanlar insanların içinde insana hasret yaşarlar.

Bunca boş konuşan insan arasında dilsiz olmak engel değil devrimdir.

İnsan büyüdükçe mi artıyor dertleri ?Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri.

Onu kırmış olmalı birisi,dinledikçe susması ,düşündükçe susması.Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi,heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.

Seni öylesine düşündüm ki ,öylesine yaşamadan önce senden başka birşey yok sanki ama nasıl da varsın derim sana , düşüncelerimce.

Herkes fazlasıyla sevmiş ben eksikleriyle sevdim oysa . 

Beni yokluğunla savaştırma kaybederim.

Benim söylemek için çırpındığım gerçeklerde siz yoktunuz.

Bir zamanlar senin çirkinliklerinde  güzeldi . Şimdi güzelliklerin bile çirkin.

Anılarda bir tipi,umutlarda bir sis,ikisi de bizsiz.

O beni bende onu bekliyordum ve hiç konuşmadan bir gün daha sona eriyordu.

İnsansız adalet olmaz . Adaletsiz insan olur mu?Olur , olmaz olur mu . Ama olmaz olsun. 

Yine de beddua edemem sana Allah ne mutluluğun varsa versin.

Baharda kışı , kışında baharı özler insan.Ne uzaksa onu özler. Kavuşmak şart mı ?Boşver! Bazı şeyler yokken güzel.

Hep aklıma geliyorsun , bak gördün mü seninde gidecek başka yerin yok.

Sarılmak için yürek gerekir ,kollar sonra ki iş.

Söylenmiyor çok şey susmadan .

Mutlu edemeyeceksen meşgul de etmeyeceksin.

Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi,öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an.

Bakarken kıyamamak mı yoksa baktıkça doyamamak mı aşk.

Sevilenin yanlışı görülmez ,sevilmeyenin görüntüsü yanlıştır.

Sana gitme demeyeceğim .Gene de sen bilirsin, yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim ,incinirsin.

Bir seni görsün istiyorsan gözüm ,bir beni görmeli gözün .

Sen beni yenmedin ,çünkü ben senle oynamadım .

Seni sensiz de sevebiliyorum.

Ölü yaşayanlar ,yaşayan ölüleri çekemez.

Uykunun içinde bir rüya ,rüyada bir gece ,gecenin içinde ben. Bir yere gidiyorum delice, aklımda sen.

Yalnızlık paylaşılmaz ,paylaşılsa yalnızlık olmaz.

Senden yana olanında,sana karşı olanında bir değeri yok, seni anlamadıkça.

Bir kelimeye bin anlam yükleyebildiğin zaman seni çağıracağım.

Mutluluğun gözü kördür,yalnızlık sağır.Ondandır biri tökezleyerek  öbürü uykusunda dahi bağırır.

özdemir asaf sözleri,özdemir asaftan güzel sözler, özdemir asaf lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.