Cemal süreya sözleri

cemal süreya lafları,özlü sözler

Açık çay içerdi hep , demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş , öyle derdi hep.

Dışarıya yağmur ,yüreğime hasret,fikrime sen . Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

Günlerce konuşmaz , yazmaz, aramaz,sormaz sonra gelir bir merhaba der ve yine o kazanır.

Öyle bir sihirbazdın ki beni bile kaybettin.

Biz ne zaman yelken açsak sevdalara , kesiliyor bütün rüzgarlar.

Uçmak için kuş olmak gerekmiyor, küçük sevinçler olsun yeter.

Herkes birşey söyledi kendine göre , bir kadın susuyordu döktüre döktüre.

Keşke birini tam kaybetmeden ona olan tüm sevgimizi haykırabilseydik.

Yağmur olsan binlerce damla arasından tutardım seni. Çünkü korkarım toprak aldığını vermiyor geri.

Dünyanın bir ucuna birlikte gidermiyiz.

Belki biraz geç rastladım sana , ama herşey gelmiyor mu yurdumuza .

Sen;aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin..

Keşke hep çocuk kalsaydık da en büyük yaramız dizimizde kanayan yara olsaydı.

Bakma bu kadar acı sözler yazdığıma , ben çok gülerim ve gülerken hiç kimse yapmacık olduğunu anlamaz.

Gördüğün yerde  sarılır mısın bana ?

Dokunulmasa da görülmese de kalpte yer verilir bazılarına nedensiz.

Sana yolculuk yapmak istiyorum . Ke yüreğine giden bir bilet can kenarından olsun.

Özgürlüğün geldiği gün o gün ölmek yasak.

Ne ikna edici bir intihardır seninle göz göze gelmek.

Yürüyoruz ,bütünlemeye kalmış bir sessizlikte keşke yalnız bunun için seni.

Sen benim bir daha kimseye güvenmeyecek olmamın tek sebebisin.

Düşenin dostu olmaz der birileri, sanki ayaktakilerin çokmuş gibi.

Öyle güzel bakma bana Allah yarattı demem severim.

Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk!! Sen büyü hele bak ne oyunlar oynacaklar sana .

Sevmek ne uzun kelime.

Önemli olan hastalıkta, sağlıkta değil,yalnızlıkta yanımda olmandır.

Ne kadar güzel başlarsa başlasın daima sonunu hatırlayacaksın.

Ah be ayrılık bir tek seninle ayrılamadık.

Güzel hayat isteyen güzel insan biriktirsin.

Baktım sana,kızgın değilim,kırgın değilim,dargın değilim ,kısacası artık ben senin hiç bir şeyin değilim.

cemal süreya sözleri, cemal süreya lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.