Günaydın Mesajları

günaydın sözleri

Hayır dileyelim Mevladan, günümüz uzak olsun beladan,hayırlı ve güzel sabahlar.

Sabahınız hayırlı ,yüzünüz neşeli,eviniz  huzurlu kazancınız bereketli olsun . günaydınlar.

Mutluluk yakanıza yapışsın,huzur ayağınıza dolaşsın,sevinç ellerinize bulaşsın,neşe başınızı döndürsün inşallah:) hayırlı sabahlar

Günümüz hayırlara vesile olsun.Yüzümüzden gülümseme kalbimizden sevgi eksik olmasın inşallah.

Mutlulukların peşinizi bırakmadığı ,üzüntülerin size yaklaşmadığı güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum . günaydın

Sabah ola hayır ola,gönlün mutluluk ile dola ,hayırlı sabahlar ilk duamdır sana ..

Sabaha ulaşanlara selam ,ulaştırana da şükürler olsun .

Boş laflara karnım tok,bir çayınız varsa içerim :) hayırlı sabahlar

Sevgilim ,sana beyaz bir güvercin gönderiyorum,kanatlarında neşe ,yüreğinde sevgi,gözlerinde samimiyet,kuyruğunda aşk ve gagasında kocaman bir öpücük yolluyorum ,yanağını çevirir misin , hayırlı sabahlar.
günaydın mesajları

Rabbim geceyi karanlıklardan aydınlığa çıkardığı gibi yüreğimizi de hayırlarla doldursun , hayırlı sabahlar.

Allah'ın selamı,rahmeti ,bereketi hidayeti ve mağfireti üzerine olsun ,hayırlı sabahlar.

Güzel bir güne başlamak istiyorsanız ,dua ile başlayın o günün bereketi ve huzuru asla kaçmaz nurlu bir gün geçirmeniz temennisiyle hayırlı sabahlar

Sevdiğim tut ellerimi ,beraber yanalım meydan okuyalım tüm çaresizliklere gözlerini benimle kapat benimle aç ,günaydın .

Rüyalarımda dahi gördüğüm ,bir türlü doyamadığım meleğim kıymetli varlığım benim günaydın canımın içi.

Bazen de mutlu olmadığın için güleceksin hayata :)her şeye inat. hayırlı sabahlar

Kollarım uzak olsa da şu an gözlerinin içine bakamazsam da ,yüreğim seninle sevgilim , hayırlı sabahlar.

"Sabah duası" Rabbi başlamış olduğum bu günü hayırlı kıl,pisliklerden ve şerden sana sığınırım,beni hak yoldan ayırma amin.

Benim hayatım seninle başlıyor ,seninle bitiyor ,bir mesaj yolla can bulsun bu ten hayırlı sabahlar bir tanem.

Selam ey ahali ,Allah'ın rahmeti bereketi, mağfireti üzerinize olsun ,sabahı şerifleriniz hayırlı olsun.

Bir geceyi daha geride bıraktım ve yeni bir günde sen yoksun sevgilim,ümitsiz,yıkık dökük bir haldeyim, halen ah keşkelerim var kalmana dair, sen duymasan da bilmesen de, yüreğim seninle can tanem günaydın.

Ey kalbimin sahibi yüreğimin sultanı yar , kucak kucak sevgi yolluyorum sana hayırlı sabahlar.

O kadar özledim ki seni rüyalarımdan çıkmaz oldun , sevdiğim dön gel artık bak soldu gülün ,seni çok ama çok seviyorum ,canım aşkım günaydın.

Bir sabah gözlerimi açtığım an kalbimde değilde yanımda ol bir tanem,hayırlı sabahlar

Hey sana diyorum ,kalk sabah oldu, kalk da herkes güzeli görsün, günaydın biricik sevgilim.

Seni sevmek yıldızlara tutunmak gibidir,gözlerine baktığımda eriyor yüreğimin her zerresi, göz bebeğim ,sana kucak kucak sevgi yolladım , günaydın.

Günaydınlar günümün güneşi ,hayatımın anlamı ,gözümün nuru ,kalbimin çiçeği çok ama çok seviyorum seni..

Sabahları uyandığımda ,gözlerimi açar açmaz aklıma gelen ilk varlıksın bebeğim , bitsin bu hasret bu gurbet çok özlüyorum seni sevdiğim , günaydın.

Hasreti akıp giden günlere değil ,senle gelecek olan günlerimize ,günaydın aşkım

Güneş bizim için ışık saçıyor ,gün bizim için doğuyor , bu yeni günde huzur mutluluk,sevgi, senden hiç ayrılmasın ,günaydın sevgilim.

İnsanın ömrü her geçen gün azalır ,ama senle olduğum her gün ömrüme ömür katıyorsun ,yürekten teşekkür ediyorum aşkım.

Canım sevgilim , o kadar tatlı bir uykun var ki kaldırmaya kıyamadığım yarim günün aydın yüreğin benimle olsun öpüldün .

Bir bakışıyla tüm güzelleri kıskandıran yare kocaman bir günaydın :)güzeller güzeli yarim .

Biliyorsun iki şeye doyamam asla ,bir sabah uykusuna ,iki sana :)günaydın güzel aşkım .

Hayatı çok seviyorum ,ona anlam kazandıran sensin,yüreğimin kurak çölleri senle hayat buldu,aşk denizim güzel yarim ,her zaman kalbimdesin ,günaydın .

Güneşin doğuşu kadar umut verici gözlerin,sana her baktığımda kalbimde çiçekler açıyor günaydın bi tanem.

Beni çok sevme ama her zaman sev, günaydın aşkım.

Günaydınlar uykucu bebeğim benim yeni bir güne günaydın diyelim.

Güneşin geceye veda ettiği bu saatlerde ,beni düşünen biricik sevdiceğime günaydınlar.

günaydın mesajları,günaydın lafları,günaydın sözleri


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.