Dağda gezen çakallardan korksaydık asker olmazdık.

Benim adam dediğim adam olmalıdır.

Her şeyi öğrenme ,dürüst olmayı öğren yeter sana .

Yaşadıklarını unutursun belkide ,peki yaşattıkların unutulur mu?

Silahlar çıktı çıkalı mertlik tarihte kaldı.

Bizim tokat atmadıklarımız ,ahkam keser olmuş.

Dişe diş ,cana can,kana kan.

Bilsem ki yerle gök birleşir ben yolumdan davamdan şaşmam.

Bu vatanı o kadar çok sevdim ki gözüm ondan başkasını görmedi.

Adam dediğin karakterli olmalı canım.

Kardeş sen sen ol kimseyi küçümseme ,nokta küçük amma her şey onunla son bulur.

Elimi sallasam ellisi diyenlere fena bir el sallayasım var.

Diyar diyar gezdim ,efendilikten daha iyi bir delikanlılık göremedim

Korkak dostun olacağına delikanlı düşmanın olsun daha iyi.

Yaşamak için öldür ,sevdiklerin için öl.

İmzamı taşıyan yürekte senin hikayen olamaz.

Hayat yüzüme güldü de biz mi tebessüm etmedik.

Yaşamak ne yalvarmaya nede intikam almaya değer .

Benimle dansa kalkışırsan yürümeye hasret çekersin.

Marka diye satılanların etiketini biz koyarız.

Aslanlar tek başına çakallar ise sürüyle gezer.

Delikanlı adam ateşlemediği silahı eline almaz.

Benim ecelime kimse hükmedemez,gelenle doğmadım ki.

Ne kadar değer verirsen ,o kadar ezilirsin.Ne kadar hor görürsen o kadar sevilirsin.

Üstüme gelme hayat ,daha neyi alacaksın..! Ne kırılacak bir kalp ne de kurulacak bir hayat bıraktın.

Herkesle konuşmaya gerek yok ,bazılarına susmak gerek!

Sözlerime kilit ,ağzıma mühür vurdum da ! Yine de susturamadım sen diye atan kalbimi.

Önemsedikçe yitirdiğim insanlar var.

Cebimde yoktu yüreğimden verdim.

Sevme ,zaten beceremiyorsun!

Eskiden çayı demli içerdik ,harbi adamlarla gezerdik,şimdi çaylar sallama ,adamlar dallama.

İnsanı edebine göre seç! Edepli insanın aklında ihya olursun.. Edepsizse yürü geç yanında kaldıkça rezil rüsva olursun.

Özlemekten daha zor bir şey varsa ,o da özlediğini özlediğine söyleyememek.

Zorsa sev ama sevmiyorsa zorlama .

Sırtından vurana dönüp kızma ,ona güvenip arkanı dönen sensin.Arkandan konuşana kızma onu insan yerine koyan sensin .

Bulunmayan Hint kumaşı olsan ne yazar ki; ben kot giyiyorum .

Demişsin ya onun gibileri cebimden çıkarırım diye.. Dinle ! Ben senin gibileri tesbihime takar tövbe ,tövbe diye çekerim .

Fakir dediğin insan var ya , seni şerefiyle satın alır.

Bunu da yaz Hakim Bey ,umuda kelepçe vurulmaz.

Yıkılır mıyım sanıyosun, sarsılmam bile!Cam gibiyim kırıldıkça daha çok keskinleşirim.

Bana iyi gelenler hep benden gidenler oldu.

Gittin mi harbi gideceksin ,yolla bile seninle gurur duymalı.

Altın gibi kalbin olsa neye yarar, ayarın düşük olduktan sonra.

Okşayan elin kıymetini bilmeyen ,tekmeleyen ayağı öper.

Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız vardığınız yerin bir önemi yok.

Tek pişmanlığım,kelimelerimi dahi hak etmeyen insanlara saatlerce dil dökmemdir.

Adam olmak bir gruba dahil olmak değil , bir duruşa sahip olabilmektir.

Bize gün doğmaz ,bize sabah olmaz , biz gecelerin çocuklarıyız yavrum ,size bizden dost olmaz.toplumda hep dışlanırız ama sanma ki namerdiz  biz sevdiklerimizin esiriyiz.

Çok içmekle sadece baş döndürürsün gidenleri değil.

Seni unuttum demek bile ,seni hatırlamaktır be güzelim .

Bu yaşadığın hayat bir alfabe misalidir . hayatta ister ünlü ister ünsüz ol ama karaktersiz olma.

Olgunlaşmak için bazen incinir bazende hor görülür insan.

Hayat felsefem elimi tutan değil ,sözünü tutandır .

Kartal görünümlü şahinlerin zamanı bitti ,devir insan görünümlü çakalların devridir.

İnsan güzel gören  gözleriyle ne haramın esiri olmuş.

Çok şükür insanız ancak insanlığa hasretimiz var.

Para değil midir ,insanı satın alan sonra da kendisine köle yapan.

Ağaç kaf dağı kadar yüksek de olsa yaprağı yere düşer.

Bazı insanlar sevgi ile bazıları ise edebiyle kendini sevdirir.

Bir insanın canını acıtıp başkasıyla mutluluk arama Allah var.

harbi sözler, harbi laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.