komik laflar


Allah kimseyi evde bırakıp ,hanifeyi izlemek zorunda bırakmasın .

Çirkin biri olarak hakkım olan şansımı istiyorum :)

Şiirlerden gelir sağlayamayacağını anlamış ekmeğini kovalıyor , adam gibi adamsın garmagel .

Biz geceleri seviyoruz diye kimse kendisini yıldız sanmasın .

Sen bana bir adım atsan ben sana uçan tekme atarım ...Yaptıklarını unutmadım.

Niye surat aşıyorsun diyorlar , yeni yıkadım kurusun diye aştım .

Komşu komşunun külüne muhtaç ,bütün sigara küllerini komşunun balkonuna döktüm :)

Sağ kulağını kapat sağ duyulu ol :)

Seni gördüğüm zaman  gözlerim dolar,kulaklarım mark .

Güzellik zorla olmaz ,estetikle olabilir:)

Herkes cenneti ister lakin kimse ölmek istemiyor

Sendeki hava arabamın lastiğinde de var ..

Az şikayet çok şükür adamı cennete götürür.

Sabahtan akşama kadar facede ne yapıyorsun diye soranlara hastayım ,sanki kendileri mikro biyolojinin temellerini atıyorlar .

Prensip olarak herkesten fikir alıp kendi bildiğimi yaparım .

Arkamdan atıp tutanların 3 nedeni olabilir ;ya fesattır  , ya salaktır ,ya mesafeyi koyduğum yerde kalmıştır .

Eğer kilon 100 ise Marsta 38 kilosundur . Şişko değilsin sadece yanlış yerdesin .

-Her gece resmine  bakmadan yatamıyorum .
-Neden aşkım ?
İlla tükürcem .

Şu evlenme programlarındaki sunucuların egoları kimsede yok . Altı üstü pezevenklik yapıyorsun ne gerek var kasmaya .

Çift yalıtımlı dış cephe gibiyim.Soğuğa ,sıcağa,derde ,kedere , her türlü üç kağıtçılığa dayanıklıyım .

Erkeklere asılan kızlara sesleniyorum ? Aynı şeyi sizin abinize ,babanıza yapsalar hoşunuza gider mi ?

Sevgi neydi? Sevgi emekti .. o zaman 14 şubat emekliler günü.

Benim gözümün kaldırma kuvveti yoktur . Düştün mü o an biter .

Dostum  kurşun döktürmeyi düşünüyorum . Şöyle işinin ehli ,kiralık katil tanıdığın var mı ?

Gece olması sorun değil de yatar yatmaz sabah oluyor ya . Ona kızıyorum .

Aklını alırım da ,defalarca baktım sende akıl yok ki .

Şişt usta ... Bize oradan iki tane baht .. Benim ki açık olsun

Bazen pencereyi açıp uzaklara bakarak  hayaller kurmak istiyorum ama karşıdaki teyzenin pijamalarını astığını görünce tüm hayaller kursağımda kalıyor :)

Öbür tarafa gidince bazılarının gelmesini hiç ama hiç istemiyorum . Ne olur Allah'ım dünya malı dünya da kalsın .

Şimdi bir çoğunuz taksitle sevgilinize pahalı hediyeler alacaksınız . Taksitler bitmeden de ayrılacaksınız . Neyse beni alakadar etmez .

Şekil yapıp kafa tutmak senin için tarzsa ,şekilden şekile sokup ayar vermek de bana farzdır .

Ölürken son arzumu sorsalar ;bu sayfadakiler de gelsin derim . O kadar çok seviyorum sizi lan .

Peşimden koşan çok diye sevinme . Fiyat düşünce talep artar .

Empati yapamayan biri değilim. Sadece kukla olduğunu düşündüğüm insanların yerine kendimi koyamıyorum .

Feysbuk nasıl birşey diye bakiyim sonra çıkarım dedim .Kaç yıl oldu hala çıkamadım .

Adama sormuşlar ;karından korkuyor musun ?Ne korkacağım ütümü yapmışım ,bulaşığımı yıkamışım ,camları silmişim . İşini yapmayan korksun .

Kutup ayılarının nesli tükeneceğine , kadınlara şiddet uygulayan ayıların nesli tükensin bence ..

Az önce otobüse bindim kartım yok .. Otobüstekilere kartı olan var mı dedim .Herkes yok dedi . Döndüm şoföre herkes kartsız binmiş sen kimi yiyorsun dedim .

Doğruluğumun kıymetini bilmeyenlere çok güzel yanlış yaparım .

Boşa kürek çekmekten yoruldum birazda halay çekecem . Mendilini kapan gelsin ,teyt teyt.. lili lilililiiiii

Bizi seviyormuş gibi yapanlara bizde ,inanıyormuş gibi yaparız sebo .. sıkıntı yok

Zeki bir insan olmanın kötü tarafı aptallar tarafından deli sanılmasıdır .

Ermiş değilim ama kimin hakkında ne tahmin ettiysem çıkmıştır .

Bütün günahlarım ,arkamdan konuşanların defterlerine yazılsın . amin

75 yaşında bir dede beni dürtmüş , geri dürtcem de ölecek diye korkuyorum .

Hayat kötü falan değil aslında sadece değer verdiklerimiz dandik..

Su akar yatağını bulur akıllı gider salağını bulur .

Canım ben o defteri kapatmadım sayfalarını koparıp uçak yaptım .

Hayatımız kaymış olsa da biz kaymaktan hiç vazgeçmedik .

Dünya da 2 çeşit insan vardır ;Allah ne verdiyse yiyen ama kilo almayan , pastanın yanından geçerken bile kilo alan ...

Kediyi 6 defa balkondan attım . Bir canı kaldı artık canının kıymetini biliyor ,hatta namaza başladı .

Dün annemin yanına gittim oturdum . Ne oldu ,bilgisayarın mı bozuldu dedi. İyi insan adamın halinden anlıyormuş .

Sokarım lafı derinden ,aklın gider yerinden .

Adam cennete değişmem saçının tek telini diyor..Cehennemi görse kadının kafasında saç bırakmaz haberi yok.

Orucu uyuyarak tutan sevabını da rüyasında görür.

Selfie  çektiğiniz kadar besmele çekseydiniz cennet garantiydi .

Sürekli yüzüne salatalık maskesi yapan kadın!!! Sabah namazını kılmadığın için alamadığın nuru hıyardan alamazsın.

Hani insan vardır üzemezsin,kıramazsın,kıyamazsın,küsemezsin varlığına şükredersin işte o kişi benim.

Eğer tekrardan çocuk olabilseydik ,seni kızıma alacam diyen teyzelerle sözleşme imzalayacaktım.

Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil ,yediği haltlardadır.

Sana çıkma teklif ediyorum ,derhal aklımdan çıkar mısın?.

Yediğim salata da bile seni arıyorum..Ulan hıyarın eksikliği bu kadar mı hissedilir?

Benden ne köy olur ne de kasaba demeyin , torpiliniz varsa il bile olur:)

Topuklu giyip kendisini fıstık sanan kızlar,topuklu ayakkabıyı çıkarınca yer fıstığına benziyorlar, belirtmek istedim.

Türk dediğin taksiye binince yolu değil ,taksimetreyi takip eder.

Nişanlıyken ayağı taşa takılınca " ah canım iyi misin".Evliyken "gözün kör müydü " olur .

Kopya çekmeyen burnunu  çeker.

-Aklıma geliyorsun .
- Tamam.
-Rüyama da geliyorsun ona da tamam.
-eee
-Çarkına tükürdüğüm sen neden gelmiyorsun :)

Seviyor ama gelmiyor demi ? Öküz de öyle işte ,trene bakar ama binemez.

Sizin hava attığını yerde benim rüzgarım eser.

Eskidendi dağları delip su getirmeler. Şimdi mutfaktan su getireni bulursan yakala evlen.

Şanslı kızlara oyuncak ayının içinden yüzük çıkar.Şanssızlara da adamın içinden ayı çıkar .. Kader işte .

Aklı kısa olan kişiye uzun cevap vermeyeceksin, başının selameti için he diyip geçeceksin.

Hadi ben iyilik yapar denize atarım da . Ankaralı nereye atacak ,çorumlu nereye atacak..

Sen bana bir adım gel , ben sana freni patlayan kamyon gibi gelmezsem namerdim.

Hatalarından ders alanlar bana ulaşabilirler. Fotokopi çektirecem de .

Öküzler ikiye ayrılır ;ot yiyenler ,insan ömrü yiyenler.

Bu hayatımda pozitif olan bir şey varsa o da kan grubum.

Nişanlıyken ayağına taş takılsa ah canım iyi misin ?  Evliyken gözün kör müydü ? önüne baksana .. olur .

Bu dünya da öyle insanlar var ki  ;eskiciye versen karşılığında bir mandal bile alamazsın .

Gittiğim yol yol değilde manzarasını seviyorum sebastian .

Ayıya dayı demek de neymiş ,biz öküze aşkım demişiz .

Eşini öldürüp yeni evinin temeline gömen kadın , şöyle itiraf eder ;evi benim üzerime yap demişti .

Bir hatunu 1544 kişi ister hatun da  kendisini istemeyen 416. kişiyle kafayı bozar.

Kafam çin pazarına döndü her şey bir milyon .

Gelen su faturasına göre muslukları açık bırakıp yüzüyoruz.

Canımı sıkanları elime alıp eşek sudan gelinceye dek dövüp sonra da ah pardon yanlışlıkla oldu diyesim var.

Anahtarı evde unutmuştum ,kapıyı parayla açmaya çalıştım ama açılmadı ..Demek ki paranın açadığı kapılar da varmış.

Kızlar hem sert hemde romantik erkekleri seviyorlarmış o zaman gece lambasında dövmek lazım .

Keşke bazı insanların üzerine "insanlara zararlıdır " tabelası konsa.

Güvendiğiniz dağlara kar mı yağdı al kızakları kaymaya başla .

Siyah tavuk olmadın mı ?ağaçlara konmadın mı ? şebek suratlı kaynana sen gelin olmadın mı ?

Mervenin düğünü var ,oha lan evleniyor mu ? yok sünnet oluyor .

Paran kadar konuşacaksın dediler . tamam dahi diyemedim ..

Şeytan diyor ki  git kitabı ezberle ama ben akıllı biriyim şeytana uymam.

Çocuğu seviyorsan git elini ısır ,köpek gibi sevdiğini anlar.

Arkadaşımla gülme krizi geçirdik ,hastahaneye zar zor yetiştik.

Sana olan sevgimi dağlara yazmak istedim ağa oğlu gelip bina dikti .

Aşka inansaydım ilk bakışta ebeme aşık olurdum .

Erkek burcu olmaz ,çünkü burcu bayan ismidir.

Panpa  hayvan sevgin var mıdır? seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun .

Can sıkanlara tekme tokat dalasım sonra da pardon diyesim var .

Paran kadar konuşacaksın dediler ,tamam bile diyemedik .

Evlat olsan cebine toz koyar polise teslim ederdim  .

Kopya çekmek bir sanattır ,ama bizim hocamız sanattan anlamıyor .

Kralına bile yıkılmazdık ,prenses göndermişler uyanıklar.

Bizde yanlış olmaz gardaş , olmuşsa da yanlışlıkla olmuş..

Bu devirdeki aşklar ,son model telefonlar gibidir  çoğu dokunmatik .

Pamuk prenses derler ,pamuktan prenses mi olur ? prenses dediğin taş olur.

Bizi çekemeyenler halay çeksin .

Akvaryum suyunu lavaboya döktüm ,balıklarım mutluluktan zıplıyorlar .

Havlayan köpek ısırmaz dediler ..hastahanedeyim be abi.

Kaynanam kaybolmuş ,görgü tanıklarının görmemezlikten gelmeleri rica olunur.

Beyaz bir sayfa açmak istedim lakin defter bitti .

Görünen köy çokta uzakta değil canım.

Ben Türk kızıyım yavrum ,sabah gömlek akşam kafa ütülerim.

Fark yaratmak istiyorsan soğan ye.

Anneme dünya rekoru kırdım dedim ,bana sana da bir şey dayanmıyor oğlum dedi .

Anneme ,gidiyorum buradan dedim ;giderken çöp poşetlerini de götür dedi.

Hastahaneye gittim ,doktor ağrı  nerede diye sordu,doğu Anadoluda dedim ,yeminini bozdu son anda kaçtım :)

Dün senin için ölenler bu gün nerdeler ...?öldüler ya geri .

komik sözler, en komik sözler, çok komik sözler , komik laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.