Kahraman tazeoğlu sözleri

kahraman tazeoğlu sözleri

Ne tuhaf içimi acıtan da sendin ,acımı dindirecek olan da .

Bazen susmak doğruya giden en kolay yoldur.

Kaderimdeki kalbime ,kalbimdekini kaderime yaz Allah'ım. Senin anahtarın tevekkül dehlizlerin ucundaki en olmaz kilitleri bile açar.

Beni basitleştirecek  sahte ve ucuz mutluluklar yerine onurumu büyütecek gerçek anılar isterim.

Neden aklımızdakiler yanımızda değiller.

Mutlu anlarında seninle olanları değil, ağladığında sana sarılanları seç. Bak onlar hâlâ benim yanımda. Kimlerle güldüğümü unuttum , ama ağladıklarım  aklımda .

Bazen tek bir cümle hayatı değiştirmeye yetiyor.

Yüreğin varsa sevdiklerini yaşarken öldürmezsin,eğer yüreğin yoksa yaşayanlar zaten senin için ölüdür.

Ne zormuş insanın sevildiğini sanması tırnaklarıyla kazıdığı bir aşkta , tırnak kadar değerinin olmaması.

Zamanla geçer dedikleri ne zaman geçer.

Ayakta durmaya çalışmaktan yaşamayı unutuyor bazen insan .

Unutma hayal ettiğin kadar hayal,gerçekleştirebildiğin kadar gerçeksin bu dünya da .

Kalbimin her atışı senin için bir dua olsun.

Büyümeden yaşlandım ben ,hayat bana ilk gördüğüm insanların ilk gördüğüm gibi olmadıklarını öğretti.

Değişme sen çok senken güzelsin.

Hakkımda kimin ne konuştuğu dert değil aslında .Neticede insan dediğin hazmedemediğini kusar.

Bil ki her yer de değilsin ama benim için her yer sensin.

Çok zalim oldukları için değil, gönül kapımızı gereğinden fazla açtığımız için bu kadar yaraladılar.

Ben senden mutlu bir son değil ,mutlu bir sonsuzluk istemiştim . Anlamadın.

Kendinde aramaya cesaret edemediğin hataları insan başkasında çok kolay buluyor.

Kimi gözyaşları yanağını ıslatırken geçmişini temizler.

Yer sofrasında diz kırıp, gök sofrasında kalp kırmayanlara selam olsun.

Uzakta olmam her şeyi görmeme engel değil,kör değilim sadece görmezden geliyorum.

Her gözyaşı yenilgi değildir. İnsan bazen daha fazla dayanabilmek için ağlar.

Peki ben sen de neyim? Zordur bu soruyla yaşamak!

Artık hatırlanmayacak kadar bile kalmadın .

Sonuçta göz yaşı da bir sudur, inşallah bir gün kurur.

Başladığın cümleyi kendin bitiremezsen başkası noktayı koyar.

Sen benim görmek için bakmaya bile gerek duymadığım en güzel ezberimsin.

Aşk bir bakış acısıdır çünkü her aşk kendini tüketerek çoğalır.

kahraman tazeoğlu sözleri,kahraman tazeoğlu lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.