Çaresizlik sözleri

Çaresizlik tuzağına düşme !Her zaman bir umut ışığı olduğunu aklından çıkarma.Bakara suresi 156

Dokunamadığım , göremediğim ,dindiremediğim ,bir acı taşıyor yüreğim .Biraz yalnızlık biraz hüzün .Biraz çaresizlik .

Üzülme !Bil ki Yaradan umudu en çaresiz anlarda yollar ,unutma yağmurun en şiddetlisi en kara bulutlardan çıkar .Mevlana

Sensizlik öyle bir yerdeyim ki ;ne durabiliyorum ne de gidebiliyorum , ne susabiliyorum ne de konuşabiliyorum ,ne ölebiliyorum ne de yaşayabiliyorum.

Kalk silkelen kendine gel ,ümitsizliğe sarılma ,umutsuzluk şeytandandır. Ümit etmek Allah'tandır.

Ne yana baksak denizdi, maviydi ,ışıktı .Sonra bir çaresizlikti zifiri. Ümit Yaşar Oğuzcan

Bir kadının en çaresiz olduğu an göz yaşlarını kendi eliyle sildiği andır.

Ne kötüdür insanın aklı ile yüreği arasında çaresiz kalması .Ne kadar kötüdür nefes kadar yakın bir asır kadar uzak olması.

Bazen çaresizlik insana yol gösterir , ona sabrı , sıkıntıyı ,Allah'a sığınmayı öğretir.

Çaresizlik nedir bilir misin ? Kalbin kanatlanıp gittiği yere bedeninin gidememesidir.

Ne zordur kimseye bir şey demeden dertler içerisinde çaresizce kalmak.

İnsanlık bu zamanda gürültülü bir çaresizlik içerisinde yaşıyor.

Çaresizlik Allah'tan gelen en güzel işarettir ,dua vaktinin geldiğini gösterir. Mevlana

Çaresiz mi kaldın ,gecelere tutun ,anılarına sığın , ellerini duaya aç Allah büyüktür çaresizliğine çare olur.

Bir annenin çaresizliği dünyanın en kötü manzarasıdır.

Yüzümdeki kara bulutları ve çizgileri anlayabiliyordu .İşte bunun adı çaresizlikti.

Hayat böyledir .Çaresizlik ve tehlike anları vardır ki o zaman çırpınmaya ve haykırmaya gelmez .Batar insan ve boğulur .Marifet o anları geçirmektir, sonrası gittikçe kolaylaşır .Kadere teslim olmak lazımdır o anlarda. Bu acizlik değildir .Dikkat et sözüme ; bu dünya da ölümden başka hemen hemen herşeyin çaresi vardır. Peyami Safa

Ben bu aşkın imkansız olduğunu biliyorum ,ama seni yine de çok seviyorum.

Umudun bittiği yerde çaresizlik başlar.

Yüreğimdeki en çaresiz sevdam ,avucumdaki umut dolu duamsın.

çaresizlik sözleri, çaresizlikle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.