acı laflar

Herkesin sol yanı acıyormuş , benimde başımın üstü acıyor ..Hak etmeyen birini orada taşıdığımdan olsa gerek.

İnsan her şeyi atacak bir yer bulur de kendisini atacak bir yer bulamaz .

Dilsizdir benim acılarım konuşmazlar kimseyle ,sadece benim canımı acıtırlar .. Hemde hiç hak etmediğim halde.

Bu hayat bana ;insanların gülemediği için ağladığını ,susamadığı için konuştuğunu ,ölemediği için yaşadığını öğretti .

Acıtıyor değil mi ?En çok önemsediğin insanlar tarafından göz ardı edilmek .

Mutluluğun resmini çizemem ama acının heykelini dikebilirim .

Can acısı çabuk geçer de ,gönül acısı ağır gelir insana .El acısı çabuk unutulur da , dil acısı bir ömür sızlatır .

Kolay anlatılıyor , kolay yazılıyor .. Oysa kolay yaşanmıyor acılar .

Ah be anne taşa oturma karnın ağrır diyeceğine . Aşık olma kalbin acır deseydin keşke .

Bir insan acıdan delirdiğinde , diğerleri onun acısını değil , deliliğini görürler .

Hayatta çoğu şeyi unutabilirsin ama . Seni seveni sana yardım edeni ,zor gününde yanında olanı asla unutma .

Bir ülkeyi tanımanın bir yolu o ülkede insanların nasıl öldüğüne bakmaktır .

Hiç bir insanın acısını küçümsemeyin çünkü gerçekleri bilmiyorsunuz .

Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin  ama acıyı paylaştığın kimse özeldir .

Sınanmadığınız bir acı üzerine konuşmak her zaman kolaydır .

Yol vermeniz gerekenlere yüz vermeye devam ettikçe daha çok acı çekersiniz .

Bir yerden sonra insanın canı artık yanmıyor . Hissetmiyor acıları .

Herkesin derdi var . Her derdin bir acısı .. Acılarım katlanılmaz değil ama birde tuz basanı var .
Acını içinde tut . Allah bilsin ,başkası bilirse acın büyür . acı sözler

Gül dikene sormuş ;ben herkesi mutlu ederken sen niye canları yakıyorsun ? Dikende demiş ki ;sen hiç acı çekmeden sevgiye ulaşan birini gördün mü ?

Boşuna canını yakmayın papatyaların ,seven sevgisini belli eder .

Dil kurşun olunca ilk önce yüreğe saplanır . Dost düşman olunca ilk önce geçmiş hesaplanır .

İnsanın canını en çok acıtan hayal kırıklıkları değil , yaşanması mümkünken yaşanmayan mutluluklardır ..

Bazen vedalar sevgisizlikten değil , çaresizliktendir .

Birilerinin göz yaşları üzerine kurulan her mutluluk ;vakti gelince dayanılmaz acılarla intikam alır .

Kalbim seninle gurur duymalıyım ... Bunca acıya katlanabildiğin için .

Hiç kimseye acınızı göstermeyin . Çünkü ateşinize odun atacak çok kişi var .

En çok güvendiklerimiz öğretiyor bize hiç kimseye güvenmememiz gerektiğini ..

Senin kahkahalarla olan her bir gülüşün benim ölümümdür sosyete güzeli.

Ben ona yıllarımı verdim o hayallerimi aldı.

Mutluluğun resimlerini çizemem ama acıların heykelini dikerim.

Gözlerimden akan yaşların selası yok , öldüğümü nereden bileceksin .

Niçin sevgililere özel gün varda yalnızlar günü yok ..

Bendeki eski yerini arama boşuna ,gözümden düştün bir defa.

Benim için bir güldün koklamak istemiştim oysa ,sen canımı alıp güldün ...

İyi ezberim yok lakin gidişini unutamadım.

Ayrılığınla talan olmuş bir gönül kaldı geride.

Aşkın acısı ölümden beter ..

Vefasız aşkın ipine tutunmuşuz , nereye gittiğimiz belli değil.

Boş ver beni kimin umurundayım ki..

Bedenin ağırlığını ayaklar ,ruhun ağırlığını ise yürek taşır...

Beni sevmen gibi bir beklentim yok ,senden vazgeçmek gibi bir amacım var.

Dertlerime derman olacağına bin dert de o verdi gitti.

Her şeyden azıcık da olsa kalır derler ,fincanda biraz kahve ,poşette biraz ekmek ,insan da biraz acı.

Ben bana yakışanı severim ,gelene gidene yapışına değil.

Gidişinle beraber kocama bir nefreti de alıp gittin ..

Suskunluğum beni susturana armağan olsun ,bu kalp hayvanat bahçesi değil ki köpeklerle dolup taşsın.

Bizim son diye  bitirdiğimizi birileri ilk diye başlayacak..

Hayatı peçete yapma o her daim göz yaşı olur...

Dostun sahtesi sabuna benzer ,elini yüzünü temizler ama ayağını kaydırır.

Ben gündüzlerden çalınan bir geceyim.

Senin gibiler kaldırmaz sevgimi ,dengeni bozarsın ,kiliseye gider selam verirsin ...

Fakirin bebeği içemediği sütü ,zenginlerin köpeği içiyorsa adalet denen kavrama inanmam.

Serçe kadar ,yüreğimin denizler kadar sancısı var.

Benim en sadık dostum aynadır ,çünkü ben ağlarken o asla gülmez.

Sana dokunana git desem, dünya turu atarsın :)

Yaralarımız şikayetle kapanır mı acep?

Bazı insanlar yirmi yaşında ölür yetmiş yaşında gömülür.

Basamak basamak çıktığım aşk merdivenlerinden söve söve iniyorum.

Dilin kemiği yok ama ,en çok da o acıtır.

Aşkımızın maşallahı kalmadı öyleyse çek  git..

Yürekten sevenler değil direk dikenler sevilir bu zamanda .

Gurbet,şehrimizden uzaklaşmak değil , seni anlayan kişilerden  uzak olmaktır.

Hasret  kadar acıtan birini görmedim.

Şansım olsaydı doğarken ağlamazdım ,yaşarken temiz olsaydık ölürken yıkanmazdık...

Ne çok ağlamıştım ,gözlerimden yaş dökülmeden .

İsmimi avuçlarına yaz ,aklına geldiğimde yalarsın.

Defolup gider misin desem , yol parasını da isteyecek kadar yüzsüzler bilirim.

Ağzında bal yapan arının kuyruğunda iğnesi var .Kime güveniyorsun ?

Tedavisi olmayan bir hastalığım var. Her gördüğümü insan sanırım ...

Sıcak bir ele ihtiyacın varsa annenin ellerini tut,başkasından hayır yok ..

Yüksek topuk giyen ,çok alçak bilirim.

Senden sonra hiç kimseyi sevemedim .. çünkü solumda hala sağ'sın..

Gözlerin gözlerime baktığı anki duygu benim nefretimdir.

Ben sana beni sonsuza götür dedim sen sonum oldun.

Sen diye bir şey yok artık bende ,bir ben varım yüreğimde .

Sen benim delice tutkumdun ,hiç iyileşmeyecek yaramsın.

Beni sevme sakın, sende gidersin,

Sustum , yüreğim küskün bu dünyaya , bekliyorum sabredenlerden olmak maksadıyla...

Bensizlik aklında olmadığı müddetçe varlığına aldırış bile etmem.

Hiç bir şey bendeki senin yerini doldurmuyor.

Ne çok ağladın ben bir damla yaş dökmeden .

Neredeysen orada uyumak istiyorum .

O benden başka herkese zaman ayırabildi.

Senin sessizliğini anlamayan muhtemelen senin sözlerini de anlamayacaktır.

Belki de en büyük hatayı umursayarak yapıyoruz .

Yürekleri daracık bazılarının ne sevgi sığıyor nede insanlık.

Mazlum ol zalim olma ,üzül de zen olma ,mahşerde hesap ağırdır , ezil de ezen olma .

Sakın !Allah'ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma . Allah onları ancak gözlerin dehşetle  baka kalacağı bir güne erteliyor . "ibrahim suresi 42. ayet"

Zalim olmak için firavun olmaya gerek yok,zalim; kimi zaman koca ,kimi zaman hoca ,kimi zamanda evlat olabilir .

Bir gül kadar güzel ol ama dikeni kadar zalim olma ,birine öyle bir söz söyle ki;ya yaşat ya öldür ama asla yaralı bırakma .

O kadar güzel unutmuşsun ki beni;hatırlatmaya kıyamadım .

Hayatta hiç bir şey için üzülmeye değmez ,unutma seni üzen bir şeyden sana hayır gelmez.

Ey efendiler sorgulamayan insan cahildir , sorgulatmayan insan ise zalim .

Bu zalim hayatta anlayamadığım tek bir şey var . Niye insanlar benim onları sevdiğim gibi sevmiyorlar ?

Şu zalim dünyada hiç bir şey kalıcı değildir , dertlerimiz bile ..


Değil yıldız gökyüzü de kaysa nasibinde yoksa nafile .

Bana hoşça kal deme sakın . Sen gidersen ben nasıl hoşça kalırım zalim insan .

Gece kulağıma çalan şarkı gibisin ,hoşuma gidiyorsun ama canımı yakıyorsun .

İyi olanı değil ,iyi oynayanın kazandığı yer burası ve benim kimseye eyvallahım olmaz .

Bilemezdim yüreğimi böyle yakacağını, beni dertten derde salacağını .. Keşke sevmeseydim seni ,nerden kanıma girdin zalim .

Yüreğimin güzelliklerini görmeyenlere alt yazı geçemem . Sen bilirsin ya gelirsin ya da gidersin ,yol senin .

Gittiğin günden beri susuyorum ,bizde ölünün arkasından konuşmazlar.

Özlemek ölümün diğer adıydı , bizler de ölüme sevdalı gençleriz .

Samimiyet mesafeye bağlı olsaydı eğer ,güneşe yakın olduğu halde buz tutmazdı zirveler.

Yolum yol değil ama manzarası hoşuma gidiyor .

Çok zalim insan gördüm ama hiç biri sen kadar profesyonel değildi.

O kadar masum sevmiştim ki ben seni , gözlerine bakarken bile utanıyordum.

Düşünsene bir gün beni soruyorsun ,aldığın cevap başın sağolsun .

Dışarda yolunu kaybeden değil , yüreğimdeki yerini kaybeden dost utansın .

Ben iyiyim doktor bey ; sen duvarları tedavi et , benim hastalığım aşk acısı sadece .

Sen benimle güzelsin , dökme yapraklarını .

Yalnızlık hayatımın tek sırdaşı .

Biliyor musun aynı sigara gibisin , o ciğerimi sende yüreğimi parçaladın .

Var olan tüm gerçeklerimi seninle kurduğum hayaller sayesinde kaybettim .

Dost dediklerim sırtımdan vurmadığı sürece ben düşmanlarımla başa çıkarım .

Yüreğime göz atma , sabıkam çok benim ,nice dönekler öldü bu yürekte.

Sana kimse seni benim kadar sevemez diyenlere benden bahset.

Yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi?

Gülüşümü kıskanıp elimden almak isteyenlere kahkahalarım armağan olsun .

Bakma bana arada özlerim seni , ama gel diyecek kadar çaresiz değilim .

Herkese cadde olduğundan dolayı bana çıkmaz sokaksın .

Aklı başkasında olanın yanımızda olmasına gerek yok dostum .

Allah Resulu sav ; ölçülü sev demiş . Çok sevince gidiyor işte .

Erkek dediğin sahiplenmeli , kızda sahibini bilmedir .

Seni en çok seven bendim , beni unut ama bunu unutma .

Sorun sevmek değil kardeş . Sorun hakketmeyenler üzerine kurulan hayeller.

Biz kaybetmeyi çoktan hak ettik . Çünkü hak etmeyene iyi ki varsın dedik hep.

Ya üşüyen ellerimi tut bırakma yada çek git daha fazla uzatma .

Gönlüm hasretine alışır aklın bende kalmasın sevgili .

Ne olur bırak o gözlerin benden başkasına bakmasın .

Sanma ki  dert yalnızca sende var , sendeki dertleri nimet sayanlar var .

Değmiyor bazen uğruna her şeyi feda ettiklerimize .

Ve bir gün anlarsın ki; aklındakilerin yanında olmamasıdır yalnızlık .

Anası gibi namuslu hanım arayanlar öncelikle babaları gibi delikanlı olsunlar .

Aklıma gelme diye en sevdiğim şarkılarımdan vazgeçtim .

Bir çift ıslak gözde saklıdır  yüreği yakan hasret .

Sen onun uğruna nelerden vazgeçersin de , o bir hiç uğruna senden vazgeçer. Kimseye kendinden fazla güvenme ,herkes bir gün olur gider .

Gözün arkada kalacaksa gitmek marifet değildir.

En masumlar en çok canı yananlar oluyor bu hayatta .

Devişe sordular huzuru nasıl bulursun  . Derviş cevap verir ;uzaklaşarak.

Ya yıktığınız hayaller o kişinin son umuduysa ?

acı sözler, acı laflar, acıtan sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.