yalnızlık sözleri

Vedalar gözüyle sevenler içindir , çünkü gönülden sevenler ayrılmazlar.

Mutlu ol ki beni kaybettiğine değsin.

Dökmeye niyetim yok  içimi. Zor sığdırdım zaten .

Garip bir veda oldu , boğazım düğüm .

Veda etmeden gidilmezdi çocuk.

Seni ararken kendimi kaybetmekten yoruldum.

Vedaların en acı olanı da gözyaşlarıyla yapılan vedadır.

Selası verilmemiş ölümlerim var benim,birde selası verildiği halde ölmeyenlerim.

Giderken, bir de hakkını helal et derler . Haram ettikleri hayattan helallik isterler.

Vedalaştığı anı özler mi insan ?özlüyor işte.

İntihar haramdı, bizde yüzümüzü astık.

Vedalaşırken seni emanetleri kaybolmayan Allah'a emanet ediyorum diyerek vedalaşın.

Ne kadar uzaklara gideceksen git , yüreğin daima bıraktığın yerdedir.

Veda ettim beni üzenlere,huzrsuzluk verenlere, iğneleyip yaralayanlara . Hoşçakalın ve nerdeyseniz orada kalın , hiç çıkmayın.

Veda ederek gitmek o kadar kolay değildir;arkada kalanda acı,gidende sancı bırakır.

Ahdım seni sevmekti , varsın imtihanım özlemek olsun.

Bir hoşçakala sığdırdı beni yere göğe sığdıramadığım.

Vedalar acıtsa da bazen gitmek gerekir.

Kimse son vedanın ne zaman olacağını bilemez o halde sevdiklerinizin kıymetini bilin.

İyi ki varsın dediğin kaç kişi şu an yok hiç düşündün mü?

Ben senin mutluluğunu istiyorum dedi ve aldı gitti.

Veda sözleri,veda lafları,elveda mesajları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.