Sevgiliye anlamlı sözler

Sevgiliye güzel sözler

Gülüşün ekmek kırıntıları gibiydi,bense aç bir serçe . Karın tokluğuna sevdim seni.

Bir gün istiyorum güneş batmasın,bir gül istiyorum koklayınca solmasın ve seni istiyorum bir tanem,sensiz hayat olmasın.

Gülün güzeli baharda çiçek verendir, dostun güzeli vefası uzun sürendir,insanın özeli umulmadık anda selam gönderendir, Sevginin güzeli ise kalpten sevmektir . Kucak dolusu sevgiler.

Çok üşümüştü ,ellerimi tut dedim ,günah dedi . Bir daha sevdim.

Gözlerin gözlerimde ,ellerin ellerimde ,aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni  çok seveceğim.

Bir gül olmak isterdim,dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım sevdiğim.

Biliyor musun bu yürekteki  tek arzu ve benim hayalimde olan tek tutku,yüreğimdeki mutluluğun adı sensin sevgilim.

Gelip geçicidir dediler,çocuksun unutursun dediler,boşuna kendini üzme kendini daha nicelerini seveceksin dediler ama yanıldılar bir tek onu sevdim ve hep o kaldı yüreğimde.

Uzak olsan da bir nefes kadar yakınsın yüreğime. Ömrüme ömür katan.

Sevgi ve mutluluk kanatlarının sizi uçurmasına izin verin.

Sevelim,sevilelim. Bu dünya kimseye kalmaz.

Sen bu yalan dünyadaki tek gerçeğimsin .

Açık çay içerdi hep demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş,öyle derdi.

Konuşamadığımız her dakika seni kaybetmekten korkuyorum.

Gözlerime baktığın an beni anlamana bayılıyorum.

Sevgiye karşılık sevgi isteyen bu alışverişten acıdan başka bir şey elde edemez.

Ne bileyim be sevgili .. Öyle güzel baktın ki gözlerime ,sevmek değil ölmek geldi içimden .

Benim sadece sana ihtiyacım var ;sesine ,cümlelerine, gözlerine ,kokuna ,

Sabret sevgili yarılarınlarımız bu acıları unutturacak.

Bazen bir kahve yudumlayıp ,bir şarkı açarsın ve susarsın o şarkı söylemek istediğin her şeyi söyler.

Her yarayı saran zaman değil sevgidir.

Aşk seninle güzel bir tanem ; sen ömrüme ömür katan nefesimsin.

Ne güzel insanın sevmesi ve sevdiğiyle olması. Seninle olduğum için  ve senin olduğum için inan çok mutluyum .Hayatımda olduğundan dolayı teşekkürler.

Allah şahidim olsun, sende eşim ol.

İyi dostlar yıldızlar gibidir. Her zaman göremezsin ama orada olduklarını bilirsin.

Benim yalnızca iki elim var ama hayata dört elle sarılmam lazım bu yüzden sana ihtiyacım var.

Bütün kainat birbirine sevgiyle bağlanmış ,sevgini vermeyi öğren  ve gönlün anlasın ki hepsine yer varmış.Unutma ki sevgisiz insandan dünya korkarmış.

Biliyor musun ? Küçücük yüreğimde dünyalar kadar sen varsın.

Birbirimize bir kaç adım mesafelerdeyiz aslında , ama aramızda kilometrelerce gurur var.

Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç.Tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir.

Kalbimi yerinden sökseler kanımla senin adını yazarım sevgili.

Harcadığında bitmeyen tek zenginlik sevgidir.

Ekmek paylaşılır,dostlar paylaşılır.Bu dünya da her şey paylaşılır da yar'in alnındaki ter ,göğsündeki huzur,avucundaki sıcaklık paylaşılmaz.

Gerçek sevgi sabırdır,her şeye dayanır ,affeder,çabalar,gerektiğinde susar,kabullenir,ama asla bitmez.

Sevgi ne kadar büyükse kederi de o kadar büyük olur.

Aşkının varlığında öyle yok oldum ki ;o yokluk binlerce varlıktan daha hoştur.

Ben seni ne dağlara ne de buğulu camlara yazdım,ben seni yüreğime kazdım.

Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım sevgilim., günaydın.

Sevgi varsa taşıdığın yükün ağırlığı vız gelir.

Özlemekten daha zor bir şey vardır oda sevilene sevdiğini itiraf edememektir.

Seni özledim diyorsam bil diye değil, gel diye.

Kalbime müzik oldun.Yaşamım ritmini buldu.Tuvalime boya oldun,hayatıma renk kattın.

İnsan bir defa birine geç kalır ve artık başkalarına acele etmez.

Bir aşığın en güzel duası;Rabbim onu bana beni ona hayırlı kıl.

Öylesine güzel seviyorum ki seni ,öylesine saf,öylesine temiz,öylesine derin ,ama öylesine değil.

Herkesten kıskanacak kadar değil herkesi kıskandıracak kadar sev.

Bir kır çiçeğinin yaprağına umut yazıyorum, nice soğuk gecelere direniyor da bir sözünle kırılır diye korkuyorum.

Sevgi insanın kalbinde tomurcuklanan bir çiçektir önemli olan onu kırmadan koklamaktır.

Sevdiğini özgür bırak geri gelirse senindir,gelmezse zaten hiç senin olmamıştır.

Sevginin gücünü asla küçümseme.

İki gecem var ikisi de uykusuz ;ya sensizim uyuyamam, ya da sen varsın uyku haram.

Ağaç dalındayken bilmezmiş yaprağın kıymetini,yaprak düşünce anlarmış onu ne kadar sevdiğini .

Ağaçtan meyve bekliyorsan dalını , insandan sevgi bekliyorsan güvenini kırma.

Kimseye olduğundan fazla güvenme beyaz gülün dahi gölgesi siyahtır.

Üzme beni ;bu gün yanağımı öpersin yarın toprağımı.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.

Seni seviyorum! Sözcüklerin bittiği yerde gözlerime bak ,onlar bu sevgiyi çok daha iyi anlatacaktır sana .

Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun ? Benim artık bir gökyüzüm var.

Kalbin seni bir gün sevgiliye götürecek,ruhun bir gün seni sevgiliye taşıyacak . Sakın acında kaybolma , bil ki çektiğin acı bir gün dermanın olacak.

Hayattaki en büyük şans yüreği temiz bir adama rastlamak , en güzel hediye de yüreği güzel bir adamın kadını olmak. 

Ve dünyada ki en büyük gurbet de insanın Rabbine uzak kalmasıdır .

Aklıma geldiğinde yüzümü gülümsettiğin için teşekkürler.

Bir gün biri çıkar hayatına gelir ,sen bütün gidenlere teşekkür edersin.

Bir insan ancak değerini bilen birinin yanında kıymetlidir.

Büyük seven kalbin acısı küçük olmaz.

Erkeğin adam olduğu yerde kadın prenses olur.

Dilsiz olsam hayat boyu susardım,ama sensizdim hayata sustum.

Unutma ! Seni özel kılan sevdiğin değil, sevgindir.

Bize dert olup başkasına derman olanları da untmaz bu  yürekler, rahat olun.

Sadece bir kere sarılmak için kilometrelerce yolu gitmeye değer insanlar var .

Size değer veren hiç bir insana 'gözümde ne kadar büyütmüşüm' pişmanlığı yaşatmayın.

Geriye dönüp bakıyorum da ne gereksiz insanlara vakit ayırmışım.

İnsan biriyle yaşlanmalı birisi yüzünden değil.

Yürekli olmadan , meydan okumadan yaşanmaz aşk.

Sen gül iken beni dikenin olarak bağrına basar mısın?

Yağmur yağıyor ,keşke olsaydı da beraber ıslansa idik dediği biri olmalı insanın.

Kendimi prens olarak görebilirim sen prensesim olur isen.

Mutluluk için bahane gerek ,bahanem olur musun?

Sol tarafım ağrıyor doktorum olur musun?

Yağmurdan düşen her damla yüreklerimize serpilsin ,benimle evlenir misin?

Benimle birlikte ,her ay gelen faturaya oha der misin?

Her şey bitti sanıyorsun ama birlikte yanacağız günahlarımız var ya.

Beni yalanlarla rahatlatma ,gerçeklerle yüreğimi acıt .

Yapraklar dökülür ,çiçekler solar ,sevenler ayrılır ,ben  senden ayrılırım ama sensiz yaşayamam ,ayrıldığım an öldüğüm andır .

Seni hatırlamak ne güzel şeydir .Bunca kalabalıklar arasında ve bunca yorgunluklar arasında.

Sabırlı ol beklemediğin güzellikler ansızın gelir..

Sen beni aramasan da ben seni bir ömür arayacağım canım.

Benim için güneşten daha parlak bir yıldızsın.

Seni kalbimin en kutsal köşesine gömdüm can tanem..

Acıyı acı bir şekilde söyleyen değil ,acıyı tatlı hale getirip söyleyen dosttur.

Hayatta  o kadar mutlu olmalısın ki mutluluk dahi seni kıskansın.

Ne kadar değerin varsa o kadar vaktimi al.

Aşkın gözü kördür derler,kör olsaydı seni nasıl görürdüm ki.

Kıymet verdiğimiz  zaman değerimiz bilinmez ,yol ver bak nasıl tapar.

Gözlerim kapalıyken karşımda isen  mesafenin önemi yok yanımdasın.

Sonsuza dek benimle aynı yolda el ele yürür müsün ?

İlk değil mazur gör ,son aşkım olur musun desem?

Düşün ki sana muhtaç biriyim,zekat olarak yüreğini isteyebilir miyim?

Küs müyüz dediğinde kıyamayıp barıştığım kişiler var .

Beni de götür gittiğin yerlere kim bu dediklerinde başımın belası dersin.

Asla rahatsız etmem ,aklıma geldin de nasılsın diye baktım.

Ara da bir selam yolla ,beni sensiz bırakmasın. 

Yan yana ayrı yazılıyor aşkım biz sımsıkı olalım.

O kadar bayram şekeri yedim ama hiç biri sen kadar tatlı gelmedi.

Kocaman bir şehir ol ,tıpkı İstanbul gibi ve deki boğazım düğümleninceye dek seni seviyorum .

Bahçemize bir şarmaşık  çiçeği ekeceğim ,sen sarmıyorsun , o sarsın etrafımı .

Seni çok seviyorum çimen gözlüm ,sevgimi sana böyle itiraf ediyorum.

Seven sevdiğine ,onu sevdiğini söylesin .

Bir kadının gönlünü almak için güçlü yumruklarınız değil ,fedakarlıklarınız gereklidir.

Bir gün olur da yine karşılaşırsak benimle yeniden tanış.

Allah seni sevdiğine kavuştursun,

Güllerle yan yana  durduğunda güller soluyor can tanem.

İtiraf ediyorum sana o kadar ihtiyacım var ki .

Sevmek bu kadar güzel ise ,kim bilir sevgiyi yaradan ne kadar güzeldir.

Aşkını gelip geçici heveslere satma ki ömrün boyunca mutlu olasın.

En mutlu kişi sevdikleriyle beraber olsan kişidir .

Gidenlerin arkasına nokta koyun ki gelenler büyük harflerle başlasın.

Gülümseyişin seni o kadar güzelleştiriyor ki bakmaya kıyamıyorum.

Bir gül kadar güzelsin ,bakmamak ihanet sayılırdı.

Her aşkın sonu keşke mutluluk olsa.

Biz sevdik mi günlük değil ömürlük severiz kızım.aşk mesajları

Bula bula bu karlı dağların yamacında mı açtın kardelen çiçeğim.

Gözlerini gözlerime ,ellerimi ellerine bırak sultanım.

Seni çok ama çok seviyorum yaban çiçeğim .

Gözlerimden akan yaş olsaydın bir ömür ağlamazdım.

Aklımdan hiç çıkmıyorsun ,dedim durdu gökyüzüne baktı ,ve şöyle seslendi bu gün çok mavi.

Mutluluk dikenlerin içinde açan bir gül misalidir.

Bir tanem uzaklara gitme ,sana çok ihtiyacım var ,gidenler dönmüyor zaten.

Öyle güzel gülüyorsun ki ,ben yokken gülme sakın.

İnsan bulduğu güzele değil ,sevdiği insana gönül vermelidir.

Nice yıldızlar gördüm ama sen kadar gönlümü aydınlatan hiç gelmedi.

Bir sen varsın bir de senin yerinde olmak isteyenler,sadece bilmeni istiyorum.

Sessizlik kırgınlığın en güzel ifadesidir.

Söz bazen biter Allah der durursun.

Senden başkasına gidecek kapımın olmaması ne güzel Rabbim.

Hani derler ya insan sevgilisine hiç kırılır .. aslında insan en çok da sevdiğine kırılır.

Kavuşmak özgürlükse biz mahkumuz.

Benim özgürlüğüm sensin.

Ben seni düşünürken ,beni düşünüp düşünmediğin hep aklımda.

Kırılmasın diye üzerine titrerdim , o hep üşüyorum sanırdı.

Düşenin dostu olmaz der birileri, sanki ayakta olanın çokmuş gibi.

Sevgiliye anlamlı sözler ,sevgiliye anlamlı laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.