Hiç kimse için uzun cümleler kurup kendinizi anlatma çabasına girmeyin,gözlerinizden ,bakışlarınızdan ,duruşunuzdan anlamayan uzun sözlerinizden de anlamaz.

Gidenler gider,gittikleri an biter ,ben gidenleri değil gidenler beni kaybeder.

Benimde güzel hayallerim vardı uçak camdan attılar.

Negatif düşüncelerle pozitif bir hayat yaşayamazsın.

Sen beni sevmedin bana acı çektirmeyi sevdin çünkü ağır sözler ile vurup gittin

Sevgiyi bilene,gülü hak edene kalbini de taşıyabilene ver.

Bir tebessüm kadar içten ,bir tebessüm kadar gerçeğim ben .Kimliğim benliğim önemli değil.Kendimi ifade edebildiğim yerdeyim.Hayat serüveni içerisinde ,kimselerden fazla bir beklentim yok.

Mezarlıkta dahi çiçekler yetişir. Beni niye sevmedin.

Çok zor zamanlarda bile sabahlara kadar telefon başında onu beklediğimiz zamanları unutmayın.

Hakkımda bir şey bilmiyorsanız fikriniz de olmasın.

Bu hayattan çok yoruldum gemiyi batır kaptan,limanı da yak gitsin.

Bu günü veya dün değil ,anı yaşamalısın.Çünkü şimdi olan bir şey yarın olmayabilir,Yarına kalan bir şey şimdi olmayabilir.

Sevdi veyahut sevmedi ne farkeder ki ,artık başkasına gülümsüyor o güzel gözleri.

Bu hayatta yüreğinize dokunan insanlara karşı vefa duygunuzu yitirmeyin gerisi mühim değil.

Dalgınım kırıla döküle gitmekteyim bu aralar ,dalgınım dalgın dalgın gidiyorum ama nereye bilmiyorum.Kimi nereye koyduysam bulamıyorum.

Yüzün soluk ,rengin atmış,Yine darmadağın olmuşsun,gözlerinden belli yine uykusuz kalmışsın,her halin gösteriyor ki mutluluğu yine yanlış yerlerde aramışsın.

Ben hep iyiydim siz kötü bildiniz,Şimdi kötüyüm fikir de karar da sizin.

Çok sevdik sonuç ne oldu,giden yine gider.

Ben yine eski benim, boş ver beni.Yalnızca ayakkabılarımın bağcıklarını bağlarken başımı eğiyorum.

Yanlış yollarda ilerleyeceğine doğru yolda bekle.Belki ilerleyemezsin ama hiç değilse kendini kandırmazsın.

Hayatta insanı en çok üzen şey deliler gibi sevdiğinin bu sevgiye değmediğini görmektir.Ve en büyük kayıp ona harcadığın zamandır.

Zaman! İyi ki geçiyorsun ya acıların en derinimize işlediği anda donup kalsan.

Çocukken çikolata için ağlardım,şimdi ise senin için.

Biz ne para delisi ne hayat gölgesi ne de silah tetikçisi olduk. Biz yalnızca sevdiklerimizin kölesi olduk.

Bu hayat  insanı öyle bir noktaya getirir ki önceleri hiç bitmesin dediğin günlere ,keşke hiç yaşamasaydım dersin.

Sana verebileceğim beyaz bir sayfam kalmadı,her yanımı seninle karaladım ve ben bittim.

Duygularınla oynayanların da bir cehennemi olacaktır elbet.

en damar sözler, damar sözler, damar laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.