Umay umay sözleri

Senle buluşacağımız bir kış sabahı olabilecek mi?

Birini sevmem ne işe yarayacak! Anlamıyor musun ,kalbim kalmadı.

Bak yine özlüyorum seni ,bu itiraf yapılmamış bir yalnızlıktır.

Simsiyah bir gecede ,simsiyah bir şehirde ,simsiyah bir yorganın altın da,kırmızı kalpli bir kadınım..

Bir gün yolda yürüyordum ,bir şarkı duydum .Kalbim acıdı .. Bu kadardı.. 

Ben sandım ki ;o da sever beni belki ,kalbine sokar orada uyur kalırım.

Bir gün beni sevmekten vazgeçersen,arzularını gözlerinin yalımlı çevresine atmaktan vazgeçersen ;titreyen sesinle "ben sensiz ne yapacağım" dersen, çantamdaki trenin sesini duymaya çalış . ikimize ait olan bu sesleri içine al ve denize git.

Delirmek zorundaydık çünkü şiirin tanrıya sadakat yemini vardır.

Henüz ikimizi çeken şeyin ne olduğunu anlamış değilim.. aslında aşktan da bir b*k anlamam ,aşk da acıklıdır ,hükümdür çoğu zaman ,ne yapacağımı bilmiyorum ,inan bilmiyorum ,yanında uzanmak istiyorum yanına uzanayım geçsin artık.. 

İnsan kötüdür ya da sonunda kötü olur iyilikler hatırlanmaz çünkü görünmez melekler..

Bakma öyle çocuk! Bakma . Biliyorum gidersen senin gözlerin benim yüreğim arkada kalır.

Söyle onlara neden korkuyorsun ,sen hangi yalanı moral sanıp büyüyorsun.

Dedi ki kollarını dambıl kaldırarak güçlendiremezsin ,git birine sarıl ,sımsıkı sarıl ,bin kilo kaldırsan sarılmadan güçlenmez o kollar. 

Gözlerin bende kalmış ,aynalarda seni gördüm.

Eğer yağmur yağınca içeri gireceksen seninle gitmem uzak ülkelere . Yada gölgelerine sığınan evimde yeşermeye çalışan canlı bir kaktüsü şımartırken ,rüzagara eğimli bir mektup düşürmezsen penceremden ,seninle yaşayamam aşkı. Öylesine zor bir uyku şimdi seni düşünmek. sarılışlarıma yanıt olarak içebilir misin gözyaşlarımı.

Sokaklar uyudu artık öpüşebiliriz.

Samimiyet istiyorum artık boğuldum,dili süslü ama yürekleri boş kişilerden.

Senin sırtında uyandığımda olmayacaksa rüyaların anlamı ne?

Günler devrilip duruyor birinin üzerine ve sen altlarında kalıyorsun . sesin yankılanıyor azalarak geçmişten ..seni artık duyamıyorum..

Hayat biter umay ,önemli olan yaşarken neyin bittiği.

Senle buluşacağımız bir kış sabahı olacak mı?

Ben nerede yanlış yaptım ,seviyorsun sandım,bir damla sevgi için sana yalvardım yakardım olmadı.

Hiç kimseyi yorganın altında ses çıkartmamaya pijamanın kollarına silecek kadar sevmeyin.

O tesedüf olmasa onunla hiç karşılaşmayacaktınız.

Yaşamayı bileydim yazar mıydım hiç şiir ? - yaşama.- ya bileydim.Yazar mıydım ? Hiç şiir.

Bir fincandaki kahve gibidir hayat bazen tatlı bazen acı gelir.

Yaşı 20 ruhu 70 lik olanlardan korkuyorum.

Sen hiç ayağına düşen gölgene bir an olsun acıdın mı?

Her kızgınlığıma senin adınla başlıyorum.

Yolculuk uzun sürmüyor hiç bir zaman  ama ben seni çok uzun düşünüyorum.

Umay umay sözleri,umay umay lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.