Sevgiyle alakalı sözler

sevgiye dair sözler

Sevgi bilmenin anlamanın meyvesidir.

Bir umut vardır hiç tükenmeyecek,bir hasret vardır çekilmeyecek,bir de ölüm vardır elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek.

Sevmek bu kadar güzelse kim bilir sevgiyi Yaratan ne kadar güzeldir.

Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.

Aşk sessiz ,sevgi dilsiz o zaman seni seviyorum diyen herkese kanma.

Zorsa sev ama sevmiyorsa zorlama.

Bir su gibi berrak ,bir çiçek gibi sevgi yüklü,gökyüzü gibi yalın,okyanus kadar derin kelimelere sığmayacak kadar büyük bir sevgimizin olduğunu sakın unutma.

Cennet nerede bilir misiniz? Gülen gözlerde,tatlı sözlerde,mutlu yüzlerde  ama en önemlisi de sevgi dolu yüreklerde.

Bazen bir kahve yudumlayıp radyoyu açarsın ve susarsın .Radyoda çalan şarkı senin söylemek istediğin her şeyi söyler.

Sadece sev dedi gözlerin, bense aşka müebbet yedim .

Unutma her gelen sevmez ve hiç bir seven gitmez.

Sadece sevgi dolu bir söz insanın hayatını değiştirebilir.

Sevgi hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur. Sevmişken derin ve anlamlı sev. Kalbin kırılabilir ,üzülebilirsin ama sevmekten vazgeçme. Çünkü sevgi insanın özüdür.

Alfabemiz ABC ile sayılar 123 ile başlar . Sevgi ise senle başlar sevgilim.

İçim o kadar çok seninle dolu ki ,insanlar seni göz bebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum.Hayatımın anlamı sevgi çiçeğim ,iyi ki hayatımdasın.

Neye sahip olursan ol sevgi dolu bir yüreğe sahip değilsen hiç bir şeye sahip değilsin.

Mutluluk sözünü yutanla değil ne olursa olsun sözünü tutanla yaşanır.

Seven insan sevgilisinin yanındayken onunla konuşmaktan ziyade o an gözlerine doya doya bakıp,hasret gidermektir.

Papatya gibiydi kalbi , bazen sevdi bazen sevmedi.

Söz verdim yüreğim sana , kalbimden yediğin son kurşundu bu.

Ben hep geceyi severim çünkü karanlıkta mikroplar görünmüyor.

Papatyaları çok seven insanları sevin, narindir onların yürekleri incir ama incitmez kimseleri.

Seni benim kadar seven sana benim kadar hasret kalsın.

Ağzımda lokma varken konuşmak kolay da yüreğimde sen varken susmak ne zormuş.

Sanki gülüşüne yuva yapmış tüm kelebekler .

Sevmek yalan olunca gitmek kolay olur.

Sevenin sevdiğine verdiği en güzel hediyedir dua.

Aşk güzeldir ,Vaktinde ve doğru insanla olduğu sürece.

sevgi sözleri, sevgiye dair sözler, sevgiyle alakalı sözler,sevgi lafları 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.