Sevgiliye aşk sözleri

Beni arayıp  seni seviyorum  desene kalp atışlarımın hızına bakacağım.

Senden vazgeçseydim ,inan ki hiç başlamazdım.

Duydum ki arkamdan seni seviyorum diyormuşsun ,bu düpedüz gıybettir ,günahtır ,gel yüzüme söyle.

Canının içi olup kalsam öylece.

Olmayacak duam olsan da inadına aminler olsun.

İnsan hep ulaşamadığını mı sever  bu hayatta?

Neden değer verip altını çizdiklerimiz üstünü çizdirmek için ısrar ederler.?

Sevdiğinize yalnızca kalbinizi verin ,adamlıktan nasip almışsa başka birşey istemez zaten.

Seni mutsuzluğa götüreni değil,her gün senin mutluluğun için dua edeni sev.

Kimisi güzelim der,kimisi özelim.Ama sevgi ne güzellik ister nede özellik sevgi yalnızca yürek ister.

Kimseye olduğundan fazla güvenme ,beyaz gülün bile gölgesi siyahtır.

Ve bir gün kalem diyecek ki bu kadar yazdığın yeter ,artık çiz gitsin.

Ey büyük Allah'ım ben bu kulunu çok sevdim , onu bana bir ömürlük borç verir misin?

Tanışmak kaderdir,arkadaşlık seçim,aşk ise tamamen tesadüftür.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ,ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.

Havanın  soğuk olması umrumda bile değil ,sana sarılmadığım için üşüyorum.

Sana ait olmak bu dünyanın en güzel duygusudur.

Tek bir duam var ,o ellerini benden başkası tutmasın.

İnsan bir defa birine gecikir ,bir daha başkası için acele etmez.

Sakince adını yazıyorum kalbime ,bakma göremezsin,çünkü adın kalbimin üstünde değil tam ortasında yazılı.

Seni o kadar çok sevdim ki ,hayalini bile kurduğum zaman haya ettim.

Doğarken neden ağladığımı şimdi daha iyi anlıyorum.

Kalbime giren ok ,seni seven çok ama ben kadar yok.

Dün dünle beraber gitti cancağızım,bu gün yeni şeyler söylemek lazım.

Ey gönül şimdi gam var ,ey neşe şimdi gelme ,misafir üstüne misafir olmaz.

Beni üzme bu gün yanaklarımdan öpersin yarın ,toprağımdan.

Hani derler ya insan sevdiğine hiç kırılır mı? aslında insan en çok da sevdiği kişiye kırılır . bil diye söyledim.

Gülüşün ekmek kırıntıları gibiydi sevgili ,ben ise karın tokluğuna sevdim seni.

Sevdiğini belli et ,gizlemek başkalarına fırsat vermektir.

Sevgi sevilen kişiye sunulan armağandır.seni çok seviyorum bir tanem

Giremediğin gönül senin değildir,gönül yalnız gönül vermekle alınır,gönül istiyorsan önce gönlünü vereceksin .

Aşk savaşa benzer ,başlaması çok kolay ,durdurulması çok zordur.

Sevmek yılları saymak değil,yılları kayda değer yazmaktır.

Bir kimsenin umudunu asla kırma,belki de sahip olduğu tek şey odur.

Kalp dediğin atıyor zaten marifet ritmini bulmak.

Sen sen ol ,severek tuttuğun eli asla bırakma ,kaybettiğinde o eli asla bulamazsın.

Bir kadının kalbini kazanmak için güçlü yumruklarınız değil yumuşak yüreğinizin olması yeterli.

Kıymet bilmek ;kaybedince arkasından ah vah etmek değil,yanındayken sımsıkı sarılabilmektir.

Konuşmadığımız her an her dakika seni kaybetmekten korkuyorum.

Canını sıkanın hayatından bir yıldız gibi çıkacaksın ki, arkandan dilek bile tutamasın.

Öyle bir yar sev ki evladım,elinde su tasıyla iftarı bekleyen oruçlu gibi beklesin seni.Hazreti Mevlana

Sen bana bir adım gel ,ben sana freni patlayan kamyon gibi gelirim.

Eğer susuyorsam ,bil ki bu benim en  sinirli halimdir,çünkü en büyük depremlerin habercisi derin sessizliktir.

Diyorum ki ey kalbimin sahibi yar ellerimi tutan ellerin , cennet yolunda rehberim olsun.

Deli gönlüm bir tek sana vurgundur.

Gönül özün ve sevginin yeridir.

Aşk delidir ama biz aşkın delisiyiz.

Bir insan aşık olursa ,bağırır,kısıtlar,hesap sorar sahiplenir, ama anlayana.

Sen bir şeyler verdikçe dost görünen çok olur ,birde sen iste gör ,hepsi birden yok olur. 

Sakın ola ki köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme ,olur ya köprü ortasındayken köprü yıkılırsa öbür tarafa ayının yeğeni olarak gidersin.

Bende bilirdim ağlatmayı lakin kıyamadım.

Unutma her gelen sevmez,hiç bir seven gitmez.

İnsanı iki şey öldürürmüş , birisi sevmediği birinin silahından gelen mermi,ikincisi sevdiği kişiden gelmeyen ilgi.

Geçek aşk ,sevdiği ölse bile kefen olup sarılmakmış.

Ne bir şarkı ,ne bir söz , nede bir gösteriş .. olayın özü seni seviyorum.

Ey yar ne kadar uzaklaşırsan uzaklaş ,yüreğimin dibine kadar yolun var .

Aşk iğnesiyle dikilince bir dikiş , kıyamate kadar sökülmez imiş.

Hasret denilen şey acıdaki lezzetin ta kendisi olsa gerek yoksa ayrılık neden aşkı
çoğaltsın ki .

Aşk ,kelimesinin anlamı sarmaşık demek .Nasıl ki bir şarmaşık ağacı çepeçevre sarıp,onun

Dış dünyayla ilişkisini keser ve sardığı ağacı bir süre sonra kurutuyorsa ,aşk da sardığı,
tuttuğu kişiyi çevresinden koparır ,bir süre sonra da o ağaç gibi kurutur .

Aşk gülü dikeniyle avuçlamak, ama kanayan ellerin hesabını gülden sormamaktır.

Kişi sevgi basamaklarında sürekli bir kazanç ve güç kazanarak ilerlemelidir .

Çünkü aşk bakmakla güzelleşir ,konuşmakla zenginleşir ama dokunmakla bozulur .

Çokluğun derdi elbet çok olur ,yokluğun kapısında nefiste yok olur .

Dış yerine içi, suret yerine ruhu sevmek gerekir .Hayat ancak sevgiyle tatlılaşır .

Tek sevenim sen ol geriye kalan dünya nüfusuna durumu ben izah ederim .

Kızdığında ,küstüğün de bile seni düşünen bir seveninin olması ne kadar güzel.

Sevgili,gittiğin yola inandıysan attığın adımlardan korkmayacaksın.

Koy başını dizimin üstüne sen uykuya dal bende ,güzeline ,sevgiliye.

Merhaba sevdiğim ,ben o sevmediğin .. Bu günde mi geçmedim aklının kıyılarından ?

Ne gözlerimden gider hayalin ne aklımdan silinir ismin ,kalbime kazımışım seni,bitmez bu
koca sevgim.

Ve inan yalnızsam yerine kimseyi koymadığım içindir .

Ey benim yetim gönlüm , bırak gamlı düşünmeyi sus ve sabret , gözyaşının hesabını rabbim sorsun ,sen hakkını helal et .

Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer benimle yeniden tanış.

Değmeyen birine dönüp bakmam ben adamsa notunu ,hayvansa otunu verir giderim .

Seni düşünürken için geçmiş, seni severken de ömrüm .

Kahvelerim pişti gel , köpükleri taştı gel ,iyi günün dostu kötü günüm geçti gel .

Allah'ım uzak tut beni , edepli görünüp edep yoksunu olanlardan ,tatlı dilli görünüp çirkin konuşandan ,yüzüne gülüp arkadan kuyu kazandan ,en çok da kalp kırmaktan utanmayan insanlardan.

Olsun be aldırma Yaradan yardır ,sanma ki zalimin ettiği kârdır, fakirin ahı indirir şahı ,fakat her şeyin vakti vardır .

Sözünü tartmadan söyleyebiliyorsan , aldığın cevaptan da incinmeyeceksin .

Demleyeceğin her çaya ,dolduracağın o ikinci bardağa her daim talibim..

Üstada sormuşlar aşk ile sevda arasındaki fark nedir? Üstad şöyle der ;Aşk hevesin bitene kadar,Sevda nefesin bitene kadar  .

Sana yolculuk yapmak istiyorum ,Kes yüreğine giden bir bilet ,can kenarı olsun..

Kaderimde kederimde sen ol,yeter ki yanımda ol. Avuç içlerini öperim..

Gölgene bak beni anlamak istiyorsan ,o kadar yakın ama sana asla dokunamayan .

Aşık sevgilisinden başka seyre dalarsa aşk değildir bu ; boş bir sevdadır .

Denizlerde ölmezde insan gider bir kaşık sevdada boğulur.

Alnından öpüyorum seni,kaderinde dudak izim kalsın.

Tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da hatta ve hatta sevda yüzünden ölmek de ..

Baktın olmuyor Sebastian başkasına bakacaksın. Kimseyi havalara sokmanın alemi yok.

Hani gözler vardır sözleri anlatır,hani sözler vardır gözleri anlatır ,birde aşk vardır seni anlatır . Nice sevgililer gününe bebeğim.

Seni seviyorum aşkım ! Sevgililer günün kutlu olsun .

Gözlerin nehir,kirpiklerin köprü olsa ,ben üzerinden geçtiğim an  ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa ,sevgililer günününde bir öpücük borçlusun bana .

Kalbimin sonsuza kadar tek sahibi prensesime ;sevgililer günün kutlu olsun.
.
Seni sevmek  yaşamış olduğum tüm acılara rağmen ,hayatta seni seni affettim demek ve ona gülebilmek ,seni bana verdiği için Allah'a ,binlerce defa şükredebilmektir.


Sana doğru bir kelebek uçurdum,dağları denizleri aştı seni buldu,yanağına kocaman bir öpücük kondurup,hissettin mi sevgili diye sordu.

Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil,onsuz yaşayamadığın biriyle ol..Gittiği zaman boşluk dolduranları değil,gittiği zaman yeri doldurulamayanlardan olsun.

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil,özlediğimi bil her an çünkü hiç bir şey seni sevmek gibi değil.. seni o kadar çok özledim ki;sevgililer gününde yanında olup sana sarılmak için çıldırıyorum.

Sevgililer gününde  beyaz bir güvercin yolluyorum sana,kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve sadakat,kar beyazı tüylerinde unut gagasında sevgililer günün kutlu olsun ..

Senden hiç vazgeçmeyeceğim,gözümün nuru kalbimin çiçeği, sevgililer günün kutlu olsun.

Yaşamak özlemsiz ,özlem sevgisiz ,sevgi sensiz olmaz.. unutma ki sevmek daima yanında olmak değil,sensizken bile seninle olabilmektir.

Bu sevgililer gününde yanında değilim ama özlemim ,sevgim hep seninle . seni çok seviyorum.

Gözlerin gözlerimde ,ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhum bedeninde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim.

Seni her gün daha fazla, büyüyen bir aşka ,sonsuza kadar seveceğim ,nice sevgililer gününe canım.

Kalplerimizde sevginin bir ömür sürmesi dileğiyle ,nice sevgililer gününe sevdiğim..

Özlemek güzeldir,özlenen özlüyorsa,beklemek güzeldir gelecekse beklenen,sevmek güzeldir ,seviyorsa sevilen...sevgilim sevgililer günün kutlu olsun .

Yüzüme vuran gün ışığı tenime sinen gül kokusu.Özlemiyle hasretiyle kendine aşık edenim.Seni çok seviyorum sevgililer günümüz kutlu olsun.

Her saat ,her dakika ,her saniye seni düşünerek nefes alıyorum ,nice sevgililer gününe .

Sevginle kalbimde açtığın çiçekler hiç bir zaman solmayacak aşkım.sevgililer gümüz kutlu olsun.

Ömrümde ilk defa birinde aşkın gerçekliğini ,karşılıksız sevginin olduğunu gördüm,seni çok seviyorum bir tanem . sevgililer günümüz kutlu olsun .

Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgi olduğunu
unutmayalım,sevgimizi sürekli çoğaltalım. Nice mutlu sevgililer gününe..

Bu gün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı,yine sana defalarca aşık oldum.. sevgililer günümüz kutlu olsun.

Sana sevdamı,düşlerimi ,yüreğimi armağan ettim...Sende yüreğini koy avuçlarıma bir ömür yüreğimde yaşa ...seni çok seviyorum bir tanem sevgililer günün kutlu olsun.

Hayalimdeki tek tutku ,yüreğimdeki tek arzu,beni yaşatan tek duygu sensin sevdiğim.. sevgililer gününü içtenlikle kutluyorum nice sevgililer gününe.

BÜTÜN MEVSİMLERİ BİR GÜNDE ,BÜTÜN YILLARI BİR MEVSİMDE YAŞAMAYA RAZIYIM SENİNLE .. SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN.

Seninle aşkı yaşamak hiç bir şeye değişilmezmiş, aşk sende gerçekmiş...sevgililer günümüz kutlu olsun cancağızım.Sen benim vazgeçilmezim,en kıymetlimsin.. Sevmekle bitmeyenimsin,sen benim tek gerçeğimsin,yüreğimin en derinlerindesin ve sen benim en güzel derdimsin .

Ben istemem öyle iki günlük sevgili ,yüreğin varsa ömürlük  sev beni..

Mutluluğu sende bulan senindir ,gerisi misafir .

İster yar ol ister yara ,lütfunda hoş kahrında  hoş.

Hiç bilmediğim o kokunu özledim..

Sevdiğini belli et ,gizlemek başkalarına fırsat vermektir.

Aşk en çok da sevdiğinin gözyaşlarına kıyamayan erkeğe yakışır .

Bir gülüşüne bu hayatımı feda ederim diyebilmektir aşk .

Aşk kılavuz istemez tek başına yol alır..

Belki de sen aşka aşıktın ben üzerime alındım.

sevgiliye aşk lafları, sevgiliye güzel sözler, sevgiliye anlamlı sözler,sevgiliye aşk sözleri


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.