Çok güzel laflar

Sabır ağrıları dindiren acı bir ot gibidir.Hem can yakar hem de tedavi eder.

Akıllılık ,gösterişli bir tuzaktır. Asıl akıllılık istiyorsan temiz gönüllü ol.

Diyorlar ki dost acı söyler , acı söyleyene dost denilmez ki ,seni sevmeyen sana acı söyler . Dost dediğin acıyı tatlı bir dille söyleyendir.

Bu dünya yaptıklarımızın yankılanıp yine bize döneceği bir dağdır.

Öfke rüzgar gibidir ,bir süre sonra diner ama bir çok dal kırılmıştır bile.

Sükut bürünmüşse dillere yara derindir , yara derinse Mevla kerimdir.

Ne güzel nasihattir kendine hak gördüğünü başkasına çok görme.

Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma.

Ya söyleyecek sözü olmalı insanın  yada susacak edebi.

Umut hiç bitmeyen bahar mevsimidir.İçine karda yağar fırtına da kopar.Ama çiçekler hep açar.

Mutlu olanların hepsi uyuyor şimdi.. Mutsuz olanlara selam olsun.

Allah de ötesini bırak.

Hiç bir şey göründüğü gibi değildir.Bu gün hayat veren su yarın sizi boğabilir.

Ben geçmişimi dürdüm ,büktüm ,çöpe attım.Çöpü karıştırmak köpeklerin işidir.

İçin temiz olmadıktan sonra ;hacı hoca olmuşsun kaç para !!Hırka, tesbih,post güzel ama Mevla kanar mı bunlara..

Bunca boş konuşan ,insan arasında ,dilsiz olmak engel değil devrimdir.

Yalnızlık , müziğin bile seni dinlemesidir.

Yola çıktıklarını  yolda  bulduklarına değişirsen hem yolunu kaybedersin hemde dostunu.

Her iltifata itibar etme.

Hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir.

Müslüman'ım demek başka, müslümanca yaşamak başka.

Kan ve kemik tüm insanlarda bulunur . Farklı olan yürek ve niyettir.

Bak ibret al.Yere düşen yaprağa o da eskiden yukarıdan bakardı toprağa!

İnsanlar sevilmek için yaratıldılar.Eşyalar ise kullanılmak için: Dünyada ki kaosun nedeni ,eşyaların sevilmeleri ve insanların kullanılmalarıdır.

Sürekli yüzüne salatalık maskesi yapan kadın ;sabah namazını kılmadığın için alamadığın nuru''hıyardan ''alamazsın.

Yanında olabilenden ziyade:yarın da olabilen lazım insana!..

En çok üç şey yorar insanı :Affetmek ,içi yanarken susmak ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak...

Uyusunda büyüsün sözü gerçek olsaydı;şimdilerde süper güç Türkiye olurdu..

Duydum ki gıybetimi yapmışsın,yüzüme söylemekten kaçmışsın.Benim gibi bir acizden korkmuş Allah 'tan korkmamışsın!

Depresyon dedikleri bu mu?sanki yavaş yavaş her şeyden ve herkesten vazgeçiyorum.

Asıl insan :idare eder,Aciz insan şikayet eder,Basit insan iftira eder ,Dürüst insan sabreder.

İnsan yaşadıkça anlıyor ki;kendi kayığını kendin çekmezsen bir yere gidemiyorsun .

Gönlüm dilime dargın ,dilim gönlüme .Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime ;dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme..

Hayat ne gideni getirir,ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir.Ya yaşaman gerekenleri zamanında yaşayacaksın ya da yaşamadim diye ağlamayacaksın.

Kendin ol çünkü hayat başkası olmak için çok kısa...

Hayat küçük şeylerden oluşur .Eğer sen seversen büyük olurlar!

Emeksiz zengin olanın kitapsız bilgin olanın sermayesi din olanın rehberi şeytan olmuştur.

Aşk hayaldir evlilik gerçek ;hayalle gerçeği karıştırmanın cezası hayal kırıklığıdır!.

Türk kahvesiyle rakı arasında tek fark :kahvede gelecek ;rakı da geçmiş konuşulur...

Sorgulamayan insan cahildir:sorgulatmayan ise zalim !

Eğer rabbim seni bana yazmışsa,benden kaçışın yok..lakin kader seni benden almışsa; Ağlamaya lüzum yok!!

Hiçbir şeyden asla vazgeçme çünkü vazgeçenler yalnızca kaybedenlerdir.

Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.

Allah deyip yola çıkan yolda mikalırmış.

Ok gibi doğru olursan seni atarlar:yay gibi eğri olursan elde tutarlar.Lakin ok gibi doğru olursan menzil alırsın ;yay gibi eğri olursan elde kalırsın.

Malda yalan mülk de yalan ;var birazda sen oyalan .

Bir deli bir aptalı yorar bir aptal da bir toplumu.

İnsanları kader karşılaştırır,karakterleri yakınlaştırır;kararları anlaştırır..

Toplumun en büyük sorunu geçmişteki başarılarını anlatarak onları uyuşturaların varlığıdır.

Allah'ım biz bilmeyiz ;sen bize doğru zamanda doğru yerde doğru kapıları aç!

Büyüklenme insan !!bazen küçücük bir Amel insanı sultan eder.Bazen küçücük bir 'Ah'insanı yerle bir eder.

Hayat dar alanda trajedi;geniş açıda komedidir.

En mutlu insan sevdiği kişiyle birlikte olandır.

Ölüm korkusu yaşam korkusundan gelir .hayatı dolu dolu yaşayan bir insan her an ölmeye hazırdır.

Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür.

Aşkın matematiğinde 1den başka rakam yoktur .

Yüzümüze karşı cümle kuramayanlar ,arkamızdan kompozisyon yazıyor.

Olgun insan yapabileceğini söyleyen ve söylediğini yapan insandır.

Gariptir insanoğlu ;aynı espriye defalarca gülmez ama aynı acıya defalarca ağlar!

Erkeği adam yapan sevdiği kadındır .Onu seviş biçimi yaşamını ,duruşunu belirler:ve bir adam 'ın yolu seçtiği kadındır.

Anahtar gibi sadece kaybolduğunda aranan biri olmak istemiyorsan ,nasıl olsa hep o paspasın altında rahatlığını vermeyeceksin kimseye.

İki şey seni başarıya götürür:biri çalışmak ,biri sabır.

Sakın aklından çıkmasın !açtığın her yaradan hesap soracak yaradan .

Şimdiki neslin edepten dolayı değil telefondan dolayı başları öne eğik .

Kedi nankör, tilki kurnaz,karga kindar yılan sinsi insan hepsi.

kaderini sev belki senin ki en iyisidir.

Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.

Belkide insan sevmeyi bilmediğinden değil sevgisine layık biri olmadığından yalnızdır.

İyi bir kimsenin en temi yeri kalbidir.en büyük yar ve yardımcısı Rabbidir.

Seni sevmemin çok fazla bir nedeni yok ,yalnızca kalbim seni seçti.

Bir çok erkek söz verir ama adam olan sözünde durur. yar olamayınca yara kanar durur.

Ben görücü usulu bir sevda istiyorum ,gördükçe daha çok göresim gelsin :)

Sokakta geçen herkesi sana benzetiyorum ,kimin gözleri,kiminin saçı,kiminin attığı adımlar,kimin bakışları,bu şehrin dört bir tarafı sen kokuyor lakin bu şehrin tümü bir tırnağın etmiyor.

Sen çok sev bırakıp gidenler utansın .

Yazdığım hiç bir şiir sana değildi ,çünkü hak etmeyecek kadar zalimsin.

Bu gün seni seviyorum ,yarın bir bahane bulup tekrar severim,sonraki gün farkını keşfedip yeniden severim ,anlayacağın seni sevmekten vazgeçmeyeceğim ,işim gücüm sensin..

Herkese tebessümle anlattığım kişi sensin.

Başını yastığına koyduğun vakit ,hamd olsun bu günde kimsenin hakkını yemedim,diyerek uyuyabiliyorsan o günün en zengini sensin.

İnsan gelip geçen güzellere bakmaz ,sevdiği ona güzeldir ,çünkü güzellik insanın bakışındadır.

Kalplerinizden sevgi eksik olmasın ,çünkü sevgi her kapıyı açar ,paylaşıldıkça da artar.

İnsanların başına gelebilecek en güzel şey sevgilisinin yüreğine dua olarak düşmektir.

Kadın ;tatlıyı sever ,ama tatlansın diye tatlandırıcı katıldığında hemen fark eder .

Harcamakla bitmeyen tek zenginlik sevgidir.

Sen benim ol başkası kimin olursa olsun ,umurumda değil .

Öyle bir sevgili arıyorum ki;söylediklerimi değil söyleyemediklerimi anlasın.

Ey insan oğlu cenneti istiyorsan ,istenildiği gibi yaşa ,cehennemi istiyorsan istediğin gibi yaşa.

Gönlü güzel kimselerin gönlünde olmak kadar güzel bir duygu yoktur.

İyiler denk gelmez deliler yakamızdan düşmez.

Kalp zaten atıyor mühim olan atışını değiştirmek.

Seviyorum demek aşk değildir ,aşk sevgili uğruna her şeye katlanabilmektir.

Dünyadaki filmimizi ahirette izleyeceğiz buna hazır mısın söyle dostum.

Kimileri gidince kimileri de gelince mutlu oluyorum.

Ne kadar hızlı olsak da zamana yetişemiyoruz.

Aşık yağmuru hisseder, ham yalnızca ıslanır.

Bu gün kabul etmediklerini yarın dilenerek isteme .

Kendini üzme ,bu gün olacak diye bir kaide yok ,yarını var bu günün .

Kalmana değecekse vaktimi alabilirsin.

Herkesin deliliği kıskançlıkla başlar.

Çoçukken bir şey ısmarladığımızda ,almayanın ağzına değdirip ,artık ağzına değdi yiyeceksin, diye ikna ederdik ,işte biz böyle insanlardık:)

Sevgini sevdiklerinle paylaş ki anlam ifade etsin.

O kadar güzel bakışları vardı ki beni şair kendisini şiir eyledi.

Biz özlemek için sevdik,kavuşmak nafile..

Suladığımız gülün dikenleri ruhumuza battı.

Sacede Allah de kalbim ,başka şey söyleme .

O kadar yorgunum ki susup ölesim ,ölüp dinlenesim var. 

Aşk olsun dedim ,aşkım cemâl olsun dedi,cemalin nur olsun dedim,nurun ala nur olsun dedi ..bizlere amin demek düşer ..amin

İnsanı en güzel gösteren ayna kalbidir o temiz ve berrak ise sizde güzel olursunuz.

Rabbim katlandığımı değil hayırlı olanı nasip et ..

Başını yastığına koyarken bu günde kimsenin hakkına geçmedim ,bu ibadetlerimi yaptım,Allah'ım diyerek uyuyabiliyorsak ne mutlu bize ,vesselam

Anlamak anlatmaktan daha kolaydır.

İntikamın en büyüğü affetmektir,yeminin en güzeli söz vermektir,sözlerin en adisi sevmedim hiç demektir ve cevapların en güzeli gülüp geçmektir.

Kahkahalarıma bakıp da beni sanma bahtiyar ,her gülüşümün altında onlarca göz yaşı var.

Bizim şikayetçi olduğum hayat başkasının aradığı olabilir ,o yüzden şükür edelim .

Fark yaratmak istiyorsan kaliteli olacaksın.

Unutmak ve affetmek ,iyilerin intikamıdır.

Unutma ki ölüm var ,herkes ektiğini biçecek.

Sevmeyenlerin kalpleri sağırdır kördür ,duygusuzdur ne kadar seversen sev anlamazlar.

Şimdi aşklar ,cep facebook paketleri gibidirler ,ya haftalık ya da aylık.:)

Sevmeyi bilmedikten sonra çok şey bilmişsin ,hiçte önemi yok.

Beni en çok da üzen birbirinin her şeyini bilen ve birbirini çok seven iki insanın ayrılmasıdır.

Göz yaşları temizler ,yakar yıkar ,insanı olgunlaştırır ve terbiye eder.


Dünyaya herkesin bakmadığı taraftan bak.

Yüzü güzel olanın aşkı ayna olur .

Beklediklerimiz niçin bekleyenleri bekletirler.

Bu hayatta bildiğim iki kör var , biri beni görmeyen sen ,diğeri sen olmayınca hiç bir şey görmeyen ben .

Beyaz gülün bile siyah gölgesi var , sana niye güveneyim ki.

Başlangıcı olan her şey bitmeye mahkumdur.

Dünyayı zalimleştiren yine insanlardır.

Gözlerin rengi ne olursa olsun ,akan yaşları aynı renktedir.

Aklı sende  değilse yol ver gitsin ,yüreği sende olmayanın bedeni neye yarar ki.

Çok adi insan gördüm ama hiç biri de sen kadar profesyonel değildi.

Mutlu zaman diye bir şey var , sevdiğin insanın yanında olduğu zamandır.

Şekerden evimiz,tuzdan hayallerimiz vardı. Ne yazık ki dün yağmur yağdı.

Gel bana bir şeyler söyle ,hiç bir konu bulamıyorsun, o zaman şarkı söyle.

Sen gelsen bana sarılsan ,üstüm başım aşk koksa.

Umut kaybolsa da yolunu bulur.

Yarınlardan bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz.

Seni anlatabilmek susmaktan geçiyor bu aralar.

Seni yüreğimde yaşatmak için nelerden vazgeçtim bir bilsen .

Yürüdüğün yolda yalnızsan korkmana gerek yok ,başına hiçbir zarar gelmez.

Haberim yokmuş gibi sev.

Biz sabretmeyi 1 saatlik dizi izlemeden önce 1,5 saatlik özeti izleyerek öğrendik.

Pes etmek tarzım değil ama sen savaşmaya değmezsin.

Bir yalnızlık inşa ediyorum hiç sorma .Mimar Sinan bile halt etmiş yanımda .

En çok gözlerime gömülürsün,gözlerimi kaparım,vasiyetimi yazarım.

Tek kişilik miydi bu koca şehir . Sen gidince bomboş kaldı.

Şimdi ki durumumuz;karanlık örttü dört bir yanımı, yürüyorum ben dar sokaklarda.

Can dersin canın yanar ,gül dersin gülün solar,dost dersin yalan çıkar,boşversene arkadaş herkes kendine yakışanı yapar.

Sen yeter ki sev ben çilesine de cefasını da çekerim. 

Ey yar gidişini izlemek zorunda kalacaksam hiç gelme.

Sahip olamadığım bir şey varsa o da istemediğim içindir.

Whatshapp kullanan anne mi olur la . Anne dediğin mesaj yazamaz sadece yeşile basıp arar.

Her insan huzur verir kimi gelince , kimi gidince .

Vazgeçilmez sanma kendini,toprağın altı kendini vazgeçilmez sanan insanlarla doludur.

Telefonumuz düşse panikliyoruz , arkadaşımız düşse gülüyoruz ,İşe bak.

Onun güzel olması içi makyaj değil modifiye lazım.

"Dua " sevgiliye yazılmış bir mektup gibidir.Zarfın içerisine yüreğini koyanın duası kabul edilir.

Bazen senin hiçbir şey yapmana gerek kalmaz. Allah senin intikamını sessizce alır.

Herkes sevdiği kadar güzeldir .Tahmmül ettiğin kadar vardır hayatında .

Ne kadar sarılırsan sarıl ayrıldığın an özlersin.

Sen bana gel desen ben kavimler göçü gibi gelirim.

Sen benim yazmamı bekle bende senin ,böyle bekleyelim anı yaşayalım işte :)

Bazen peki dersin ,inandığın için değil yorulduğun için .

Gönül ;özün ve sevginin yeridir.

Biz özgürlüğü sadece secde de bulduk.

Yürek yanmadıkça göz yaşarmaz.

Sıkıntılar gecedir, dinlen kederlenme elbet sabah olacaktır.

Başkasını seviyormuş;ne yapalım ölelim mi ?Asfalt mı kemirelim. Benzin mi içelim ? Söyle Hacı ne yapalım :)

Sensizlik istememiştim , çok sevdim çok kaybettim.

Görmedim henüz ikimizi anlatan bir söz  ve okumadım öyle bir şiir.

Gidene bir not;kapıyı kapatma gelenler var.

Ne yani ?  Papatya da bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin?

Seni tahmin edemediğinden çok seviyorum ve sen nerdeysen orada olmak istiyorum. Sadece seninle geçirebileceğimiz bir zaman istiyorum, içinde sen olan bir şehir ,belki de bir ev ,uyandığımda sen ol yanımda  istiyorum.Sadece sevdiğim kişiyle olmak istiyorum, Çok mu .

Sana söz taşıyan kimse senin sözlerini de başkasına götürür.

Ne kazandığını bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.

Zırh giyip kılıç takmak insanı padişah etmez.

Ne olursan ol iki yüzlü olma ,bir yüzün dürüstlüğe imza atarken diğer yüzün şerefsizliğin kitabını yazmasın.

Yok mu bu hayatın başa alma düğmesi.

Gittin ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda..

Hayal kur çünkü o yasaklanmadı.

Tek ihtiyacım neydi biliyor musun ? Bir papatya yaprağı daha.

Ben seni evde de sosyalleştiririm yeter ki sen sokağa çok çıkma :)

Yaşarsam sana bir defa sarılmadan ölmem.

Bana bir defa sarılmadan sakın ölme .

Kediler nankör,tilkiler kurnaz,köpekler sadık. Peki ya sen ? tam bir karaktersiz.

İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adetten gelir.

Unutamayacağım iki an var bu hayatta;bir gözlerime derinden baktığın an, iki  gözlerimden yaş olup aktığın an .

Seninle kurduğum hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar güçlü değilim.

Lafın bile gelişi var sen halen nerelerdesin.

Mantığın duygulara yenilmesidir aşk ,seni seviyorum en güzel mantıksızlığım.

Beni kalbinden atabilirsin ama anılarım kalbinde tutsak kalır daima.

Sevdadan bir ateş oldun bende .

Hadi takas edelim bir şeylerimizi  mesela gülüşünden ver ömrümden al.

Dört tane sadık dost edin , tabutunu taşısın yeter.

Bil ki yaşadıklarınla değil yaşattıklarınla anılırsın ve unutma ne yaşattıysan elbet onu yaşarsın.

Ben hiç bir zaman yolumdan dönmedim. Unutma ki sen bu yolda yürüyecek insan değilmişsin bunu anladığım için seni terk ettim.

Sahip olduğum her şeyi kaybettim ama bu arada kendimi buldum.

Zengine nerden aldın , fakire nerden buldun derler . Hayat işte...

Özünde iyi bir insan olabilirsin ama ben o kadar derinlere inmem.

Sevgili olmak tek hayatı iki kişi yaşamaktır.

Yere göğe sığdıramıyordum seni bir hoşçakala sığdırdın .

Samimiyet istiyorum artık sıkıldım dilleri süslü ama yürekleri boş kişilerden.

Seni kaybetmekten daha kötü bir şey varsa o da beni kaybetmendir.

Ya olduğun gibi yaz ya da yazdığın gibi görün :)

Hayallerinin peşinden koş,bir gün muhakkak yorulacaklardır.

Gidemediğin yol seni hedefine ulaştırmaz.

Sevgilim pılını pırtını topla gel , gel de bayram olsun.

Ne olursa olsun hep gülümse ,sen kahrolup üzüleceğine , hayat ölsün senin tek bir gülüşüne.

Hiçbir şeyde gözümüz yok Allah karşımıza hayırlı insanları çıkarsın.Hakkımızda hayırlı olanları versin bize yeter de artar.

Akıllı adam , senin can düşmanın olsa bile cahil dosttan iyidir.

Karla karışık aşk yağıyor bu günlerde ve bana dolu dolu sen düşüyorsun.

Ben haklı ya da haksız olduğum durumlarda değil karşımda adam olmadığını anladığım anda susarım.

Buralardan uzaklaşıp gitmek için çok sebebim var.

Sen düşünürsün ben uygularım . İşte farkımız bu.

Mevsimin suçu yok ,yokluğun soğuk.

Kulislerini bildiğim insanların sahneleriyle ilgilenmiyorum.

En güzel kavga sarılınca bitendir.

Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çizdim.

Oluruna bıraktım seni olmazların bende kaldı.

çok güzel sözler,çok güzel laflar, en güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.