Ceyhun Yılmaz sözleri

ceyhun yılmaz cümleleri

Gel dedim ,uzak dedi,bilemedi.Gün gelecek uzak dediği kadar bile yakın olmayacağım ona .

Bana da yazıklar olsun.O kadar iyi biliyorum ki ;şimdi çağırsan yine gelecem.

Öyle güzel sensizim ki ;bi görsen. Gelsen beraber içsek anlatsam.Sonra yine istersen beraber terk ederiz ben'i.

Kulaktan kulağa oynamak kadar ilginçtir aşk aslında.Sen ona seni seviyorum dersin , O başkasına .

Tek bi gerçeği var aşkın .Karşıdakinin adam olup olmadığını,aşıkken değil ayrılırken anlarsın.

Herkesten kaçırdığımı elinle ittin,beni kendime getirdin .Şimdi kapımı çalmak için adres sormuşsun,sen giderken güzeldin ,boşuna yorulmuşsun.

Gözlerine bakarken umurumda değil mevsimler,gülüşün hep deniz kenarı bana ,Sen bir adım attığında göreceksin ,elinde balonlarla bekleyen o adam benim.

Her gece seni düşünüyorum ben artık sabaha karşıyım.

Tutup da bu şehri ikiye bölesim var.Onun bana gelmediği benimde ona gidemediğim yerden .

Sevdiğim bir şarkı çıktı radyoda ,yarısına ben eşlik ettim,yarısına gözlerim.Söylemek istemezdim ama ben seni çok özledim.

Başarıyla sakladığını sandığın ya görünüyorsa .

Yalnızsam düzelt,seni kaybettim .bulana aşk olsun.

Gelirken herkes güzel ,giderken belli olur karakter .

Kimi öpücükle uyanır ,kimi düşüncesiyle . Öpülen değilse bile ,düşünen kıymet bulmalı.

Sevilmek istemedin özlemeyi seçtin .

Şiir birine yazılmaz o yüzden herkesindir . Ama biri mutlaka şiir yazdırır,sebebi olurlar ,sahibi asla ..

Bana kötü sözler söyleme .İyiliğin kalsın aklımda ,bağırma bana .Ben seni duyamam şimdi ,kavga edemezsin ki artık benimle . Ben sana sadece susarım artık.

Üç şeyden yoruldum;ağlamak,affetmek,hayal kurmak ..

Bütün sabahlar aynı ,yalnızlıkların kopyası,içimden söylenen ,içime sığmayan günaydın.

Çok geç anlasam da aşktan gözüm kör olsa da ..Bu değişmez ,sen bir hiçsin..

İsteyen sana istediğini söylesin ,sen benim bildiğim gibisin .

Bir daha aynı yerden kimseyi sevmem.

Herkes  sevdiğinin peşinde boşuna koşmak yerine ,kendisini sevene evet dese ;bitecek bu film..

Mesela ilerde çocukların anne senin ilk aşkın kimdi dediğinde ,eski resimleri çıkarmak yerine .Babandı diyebilmeli insan.

ceyhun yılmaz sözleri,ceyhun yılmaz lafları


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.